Визначення терміну «Звіт, звітність в електронній формі (електронний звіт, електронна форма)»

Звіт, звітність в електронній формі (електронний звіт, електронна форма)
Звіт, звітність в електронній формі (електронний звіт, електронна форма)
- звіти, інформація в яких зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити звітів.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Методичних рекомендацій щодо приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України (Методичні рекомендації, розд.2) 14.06.2012 № 516 (див. текст)
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Новини по темі «Електронна звітність»

Помилка в коді території в акцизній декларації-2026: порядок подання додатків 5 та 7 від ДПС
Помилка в коді території в акцизній декларації-2026: порядок подання додатків 5 та 7 від ДПС
Якщо у декларації з акцизного податку помилково зазначено код території, до уточнюючої декларації подають Додаток 5 із правильним кодом і два Додатки 7 — на зменшення за помилковим та збільшення за правильним кодом
05.10.202695
З 2 жовтня 2026 р. Кабмін скасував граничні дати для заявок на акцизні марки
З 2 жовтня 2026 р. Кабмін скасував граничні дати для заявок на акцизні марки
Виробники та імпортери зможуть подавати попередні заявки на акцизні марки протягом місяця, а додаткові — у місяці подання попередньої заявки. Кабмін скасував граничні строки до 8 та 18 числа
05.10.2026663
Єдине вікно е-звітності від 30.09.2026: додано нову декларацію з прибутку та Звіт щодо осіб з інвалідностю
Єдине вікно е-звітності від 30.09.2026: додано нову декларацію з прибутку та Звіт щодо осіб з інвалідностю
У версію 1.34.9.0 «Єдиного вікна», зокрема, додано оновлену податкову декларацію з податку на прибуток та звіт про нарахування і сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідностю
02.10.20263 175
Нова форма декларації з прибутку за III квартал 2026 року: в Е-кабінеті вже є формати
Нова форма декларації з прибутку за III квартал 2026 року: в Е-кабінеті вже є формати
Звітувати за три квартали 2026 року платники податку на прибуток мають за оновленою формою. ДПС вже оприлюднила її електронний варіант (ідентифікатор J0100130)
01.10.20262 991
З 28 вересня затримуються квитанції №2 від ДПС щодо повідомлень про прийняття: що треба знати роботодавцям
З 28 вересня затримуються квитанції №2 від ДПС щодо повідомлень про прийняття: що треба знати роботодавцям
Бухгалтери скаржаться на відсутність квитанцій №2 до повідомлень про прийняття працівників з 28 вересня. У ДПС радять чекати або звертатися до ПФУ, а там повідомляють про затримку обробки звітності. Чи буде штраф та як визначити дату подання повідомлення?
30.09.202615 880
Єдина звітність за відокремлені підрозділи у 2026 році: правила подання від ДПС
Єдина звітність за відокремлені підрозділи у 2026 році: правила подання від ДПС
Юрособа подає окремий Розрахунок ЮО за кожен неуповноважений підрозділ, якщо вони перебувають на обліку в різних ДПІ. За підрозділи в одній ДПІ подають один Розрахунок із даними всіх працівників
29.09.2026103
Податковий розрахунок за попередні звітні періоди: нагадування від ДПС
Податковий розрахунок за попередні звітні періоди: нагадування від ДПС
Податківці зауважили, якщо роботодавець не подавав єдину звітність за попередні звітні періоди, її потрібно подати у поточному періоді за формою, чинною на день подання
25.09.2026115
ДП НАІС оновив ПЗ ЄДР та е-реєстру апостилів: запроваджено нові криптобібліотеки
ДП НАІС оновив ПЗ ЄДР та е-реєстру апостилів: запроваджено нові криптобібліотеки
ДП «НАІС» рекомендує користувачам ЄДР та ЕРА встановити оновлення криптографічної бібліотеки АТ «ІІТ» для усунення проблем із шифруванням, розшифруванням і накладенням електронного підпису
25.09.202664
Звітування про внески за непрацевлаштування осіб з інвалідністю-2026: деталі ДПС щодо граничного строку
Звітування про внески за непрацевлаштування осіб з інвалідністю-2026: деталі ДПС щодо граничного строку
Якщо останній день подання Звіту про внесок на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю припадає на вихідний або святковий день, його можна подати наступного операційного дня. Форму Звіту затверджено наказом Мінфіну №453, вона діє з 25.09.2026
25.09.2026945
Сплата податку на прибуток після втрати статусу фінустанови: роз'яснення ДПС щодо ставки
Сплата податку на прибуток після втрати статусу фінустанови: роз'яснення ДПС щодо ставки
Якщо фінансова установа втратила статус у III кварталі 2026 року, за три квартали застосовується ставка 25%, а за IV квартал — 18%. У річній декларації податок визначають як суму цих зобов’язань
24.09.202689
Хто та коли має подавати фінансову звітність у 2026 році: нагадування від ДПС
Хто та коли має подавати фінансову звітність у 2026 році: нагадування від ДПС
Платники податку на прибуток подають фінансову звітність разом із декларацією. ДПС нагадала строки та особливості звітування для підприємств, сільгоспвиробників, неприбуткових організацій і платників дивідендів на державну частку
24.09.2026426
Квитанції №2 щодо порушення цілісності пакету при звітуванні за серпень 2026: алгоритм дій від Medoc
Квитанції №2 щодо порушення цілісності пакету при звітуванні за серпень 2026: алгоритм дій від Medoc
У Medoc зафіксовано факт отримання клієнтами квитанцію №2 з повідомленням про порушення цілісності пакету щодо звітності за серпень 2026 р. Щоб повторно подати звітність, слід створити копії відповідних звітів і відправте їх через пряме з’єднання з ДПС
23.09.20265 66011
Збій 21 вересня під час подання звітності до ДПС за серпень 2026 року в е-формі: чи буде штраф
Збій 21 вересня під час подання звітності до ДПС за серпень 2026 року в е-формі: чи буде штраф
Платники податків повідомляють про неприйняття поданої звітності за серпень 2026 року з причини «Нецілісний пакет». Проблема виникла не лише з деклараціями з ПДВ, а й з Єдиною звітністю з ЄСВ, ПДФО та ВЗ. Розбираємося, чи загрожує платникам штраф?
22.09.202615 6011
Відновлення первинних документів при їх втраті у 2026 р.: граничний строк залежить від податкової адреси
Відновлення первинних документів при їх втраті у 2026 р.: граничний строк залежить від податкової адреси
Втратили первинку через війну чи форс-мажор? З’ясовуємо алгоритми дій платників податків: коли документи треба відновити за 90 днів, а коли діє повний мораторій на перевірки навіть після війни. Наводимо консультації ДПС та наші рекомендації
21.09.20263 361
Зміни до декларації з рентної плати у 2026 році: ДПС доопрацювала проєкт наказу
Зміни до декларації з рентної плати у 2026 році: ДПС доопрацювала проєкт наказу
ДПС оприлюднила доопрацьований проєкт наказу Мінфіну про зміни до декларації з рентної плати. Документ передбачає нові реквізити для лісових ресурсів і користування надрами та два нові додатки
15.09.2026171
Відмова у прийнятті звітності після квитанції №2: підстави у розʼясненні від ДПС
Відмова у прийнятті звітності після квитанції №2: підстави у розʼясненні від ДПС
Друга квитанція підтверджує прийняття або неприйняття електронної звітності, однак у визначених ПКУ випадках контролюючий орган може протягом 5 робочих днів надіслати письмову відмову у прийнятті декларації
15.09.2026334
Як переглядати та завантажувати ПН і РК у ЄРПН: роз'яснення ДПС
Як переглядати та завантажувати ПН і РК у ЄРПН: роз'яснення ДПС
В Електронному кабінеті платники можуть переглядати ПН та РК за статусами й заданими параметрами, завантажувати їх у PDF, XML та інших форматах, а також зберігати дані для подальшого аналізу
14.09.2026223
Рядки 091, 091.1 та 092 єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ з липня 2026 р.: алгоритм заповнення від ДПС
Рядки 091, 091.1 та 092 єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ з липня 2026 р.: алгоритм заповнення від ДПС
ГУ ДПС в Харківській області пояснила правила заповнення юрособами показників чисельності працівників у новій Єдиній звітності з ЄСВ, ПДФО та ВЗ. Консультація досить очікувана, але її корисно мати, оскільки в Порядку №4 інформації про це обмаль
09.09.20261 6172
Помилка в уточнюючій декларації юрособи-"єдинника" у 2026 році: роз’яснення ДПС щодо виправлення
Помилка в уточнюючій декларації юрособи-"єдинника" у 2026 році: роз’яснення ДПС щодо виправлення
ДПС роз’яснює: якщо юрособа-єдинник виправляє помилку в раніше поданій уточнюючій декларації, у рядку 01 потрібно зазначити реєстраційний номер саме декларації, показники якої виправляються
09.09.2026148
«Бланки і звітність» №13(184) | 09.09.2026 р.
«Бланки і звітність» №13(184) | 09.09.2026 р.
Сто вісімдесят четвертий лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена перевіркам різних органів влади та їхній діяльності в цілому
09.09.202617

Останні новини