Визначення терміну «Внутрішня реклама»

Внутрішня реклама
Внутрішня реклама
- реклама, що розміщується всередині будинків, споруд, у тому числі в кінотеатрах і театрах під час, до і після демонстрації кінофільмів та вистав, концертів, а також під час спортивних змагань, що проходять у закритих приміщеннях, крім місць торгівлі (у тому числі буфетів, кіосків, яток), де може розміщуватись інформація про товари, що безпосередньо в цих місцях продаються.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про рекламу (ст.1) м. Київ, 3 липня 1996 року N 270/96-ВР ( В редакції Закону N 145-VІ від 18.03.2008 )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Останні новини