Визначення терміну «Витрати»

Витрати
Витрати
- зменшення економічних вигод у вигляді зменшення активів або збільшення зобов’язань, що призводить до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілення власниками).
ЗАКОН УКРАЇНИ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (ст.1) м. Київ, 16 липня 1999 року N 996-XIV
Витрати
- зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, які призводять до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілення власниками).
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положень (стандартів) бухгалтерського обліку (Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", п.3) N 87 від 31.03.99 м.КиївМІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати" (п.4) N 87 від 31.03.99 м.Київ
Витрати
- це зменшення економічних вигід протягом облікового періоду у вигляді вибуття чи амортизації активів або у вигляді виникнення зобов'язань, результатом чого є зменшення власного капіталу, за винятком зменшення, пов'язаного з виплатами учасникам.
ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А Про затвердження Правил бухгалтерського обліку доходів і витрат банків України (Правила, розд.1, гл.2) 18.06.2003 N 255
Витрати
- зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, які призводять до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілу між власниками).
ЦЕНТРАЛЬНА СПІЛКА СПОЖИВЧИХ ТОВАРИСТВ УКРАЇНИ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ з аналізу і оцінки фінансового стану підприємств (розд.2) 28.07.2006 (див. текст)
Витрати
- зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, які призводять до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілення власниками).
МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Методичних рекомендацій оцінки економічної ефективності інвестицій в енергозберігаючі проекти на підприємствах житлово-комунального господарства (Методичні рекомендації, розд.3) 14.12.2007 N 218
Витрати
- зменшення економічних вигід у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, які призводять до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілення власником).
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 "Подання фінансової звітності" (розд.1, п.4) 24.12.2010 N 1629
Витрати
- зменшення економічних вигод у вигляді зменшення активів або збільшення зобов'язань, що призводить до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілення власниками).
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 101 "Подання фінансової звітності" (Національне положення (стандарт), п.4) 28.12.2009 N 1541
Витрати
- зменшення економічних вигод у вигляді зменшення активів або збільшення зобов’язань, що призводить до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілення власниками).
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" (Національне положення (стандарт), п.3) 07.02.2013 № 73
Витрати
- зменшення економічних вигід протягом облікового періоду у вигляді вибуття чи амортизації активів або у вигляді виникнення зобов'язань, результатом чого є зменшення власного капіталу, за винятком зменшення, пов'язаного з виплатами учасникам.
Правління Національного банку України П О С Т А Н О В А Про затвердження Правил бухгалтерського обліку доходів і витрат банків України (Правила, розд.1, п.5) 27.02.2018 № 17
Витрати
- виражені у грошовій формі витрати, понесені українським авіаперевізником під час здійснення порожнього міжнародного рейсу з України, які документально підтверджені, підписані керівником авіаперевізника, завірені печаткою та які включають:
аеропортові збори в аеропорту вильоту;
аеронавігаційні збори;
авіаційне пальне;
заробітну плату інженерного та льотного персоналу;
витрати на лізинг повітряного судна;
авіаційне страхування (повітряного судна, екіпажів та відповідальності перед третіми особами).
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВАПро затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для відшкодування витрат українських авіаперевізників у період запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби CОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (Порядок, п.2) від 24 листопада 2021 р. № 1219 м.Київ
"Витрати": витрати, обґрунтовані необхідністю забезпечити правильне та ефективне запровадження даної Директиви, враховуючи витрати на оцінку екологічної шкоди, неминучої загрози такої шкоди, варіантів дії так само, як адміністративних, судових та вик навчих витрат, витрат на збір даних та інших загальних витрат, а також витрат на нагляд та контроль.
Директива 2004/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради "Про екологічну відповідальність за попередження та ліквідацію наслідків завданої навколишньому середовищу шкоди від 21 квітня 2004 року (ст.2) м. Страсбург, 21 квітня 2004 року (див. текст)
"Витрати" означає кількість органічних розчинників та кількість їх у сумішах, які використовують при провадженні діяльності, у тому числі розчинників, перероблених в межах та поза межами об'єкта, та яку підраховують кожного разу, коли їх використовують для провадження діяльності.
ДИРЕКТИВА ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ 2010/75/ЄС від 24 листопада 2010 року про промислові викиди (інтегрований підхід до запобігання забрудненню та його контролю) (Нова редакція) (ст.57) 24.11.2010 ( див. текст )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Новини по темі «Витрати»

Відстрочення та розстрочення судового збору для юросіб: яка позиція Верховного Суду?
Відстрочення та розстрочення судового збору для юросіб: яка позиція Верховного Суду?
Відстрочення судового збору може бути застосовано до юридичної особи за наявності майнового критерію, але тільки у справах, визначених цим пунктом, тобто предметом позову в яких є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав
05.12.202518
МВФ вимагає більше податків: які умови кредитор поставив Україні?
МВФ вимагає більше податків: які умови кредитор поставив Україні?
Україна має виконати ще дві податкові умови, аби розблокувати нову програму з МВФ. Зокрема, терміново вимагається запровадження ПДВ для ФОПів, оподаткування інтернет-торгівлі й всіх посилок
05.12.20258442
Працевлаштування осіб з інвалідністю-2026: які зміни чекають на роботодавців?
Працевлаштування осіб з інвалідністю-2026: які зміни чекають на роботодавців?
З 2026 року замість щорічного нормативу роботодавці будуть зобов’язані розраховувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю щокварталу. Звітність про виконання нормативу також подаватиметься щокварталу у складі єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ
03.12.20253 092
Що має зробити ФОП-«єдинник» 1-3 груп у грудні 2025 року: пам’ятка від редакції
Що має зробити ФОП-«єдинник» 1-3 груп у грудні 2025 року: пам’ятка від редакції
У грудні ФОПу на спрощеній системі слід проаналізувати суму отриманих доходів, визначитися з необхідністю оновлення даних у ДПС та банках, перевірити сплату податків і ЄСВ, а також скласти графік відпусток й провести річний перерахунок ПДФО (якщо є працівники)
03.12.202515 2002
Відрахування коштів профспілкам: як діяти під час дії військового стану!
Відрахування коштів профспілкам: як діяти під час дії військового стану!
Незважаючи на те, що, роботодавці зобов’язані відраховувати кошти первинним профспілковим організаціям, на період дії воєнного стану ці відрахування можуть бути призупинені. Однак з 13 вересня на це потрібна згода самої профспілки
01.12.202567
Суттєвість у бухгалтерському обліку: повний посібник для бухгалтера (+ 4 таблиці та 5 прикладів)
Суттєвість у бухгалтерському обліку: повний посібник для бухгалтера (+ 4 таблиці та 5 прикладів)
Що таке «принципи суттєвості»? Які показники є важливими, а які можна не враховувати при складанні фінзвітності? До чого тут облікова політика підприємства? Які кількісні критерії суттєвості? Розбираємо усі нюанси, спираючись на НП(С)БО та рекомендації Мінфіну
01.12.20254 016
Усе про резерв сумнівних боргів на підприємстві (+ 4 приклади та корисні поради бухгалтеру)
Усе про резерв сумнівних боргів на підприємстві (+ 4 приклади та корисні поради бухгалтеру)
Розглянемо, що таке резерв сумнівних боргів, навіщо він потрібен, як і хто повинени його створювати і використовувати, питання бухгалтерського обліку, оподаткування, особливості для суб’єктів державного сектору тощо
27.11.20252 795
Постачальник не зареєстрував ПН – як списати ПДВ: на витрати чи включати до первісної вартості товарів?
Постачальник не зареєстрував ПН – як списати ПДВ: на витрати чи включати до первісної вартості товарів?
Майже кожен бухгалтер стикався із ситуацією, коли постачальник не зареєстрував податкову накладну, і право на податковий кредит було безповоротно втрачено. Здавалося б, суму ПДВ слід списати на витрати, але нова судова практика створює небезпечний прецедент
26.11.20257 271
Неведення або неналежне ведення обліку фізособою-«незалежником»: які штрафи?
Неведення або неналежне ведення обліку фізособою-«незалежником»: які штрафи?
За неведення або неналежне ведення обліку доходів і витрат за Типовою формою в паперовому та/або електронному вигляді фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, притягується до адміністративної відповідальності
25.11.202570
Документальне підтвердження витрат ФОПа-«загальника»: деталі від ДПС
Документальне підтвердження витрат ФОПа-«загальника»: деталі від ДПС
Документами, які підтверджують витрати, можуть бути, зокрема, платіжне доручення, прибутковий касовий ордер, квитанція, фіскальний чек, акт закупки (виконаних робіт, наданих послуг) та інші первинні документи, що засвідчують факт оплати
25.11.2025116
Оновлено категорії витрат у «Національному кешбеку»: на що з 22 листопада 2025 р. можна витрачати кошти?
Оновлено категорії витрат у «Національному кешбеку»: на що з 22 листопада 2025 р. можна витрачати кошти?
Оновлення пов’язане з особливостями роботи політики «Зимова підтримка», зокрема виплати 1000 грн для всіх громадян, яка також надійде на картку Нацкешбеку. Тож категорії витрат в обох програмах вирішили уніфікувати. Й обидві програми працюватимуть коректно
24.11.20252 454
Cписання ТМЦ, у тому числі зіпсованих: чи виникає ПДВ?
Cписання ТМЦ, у тому числі зіпсованих: чи виникає ПДВ?
При списанні товарно-матеріальних цінностей (у тому числі зіпсованих) ці активи починають використовуватись в операціях, що не є господарською діяльністю. Тому в таких випадках слід нарахувати компенсуючі ПЗ з ПДВ
20.11.2025192
Формування витрат при визначенні сукупного чистого доходу арбітражними керуючими: на що звернути увагу?
Формування витрат при визначенні сукупного чистого доходу арбітражними керуючими: на що звернути увагу?
ПКУ не передбачено будь-якого переліку витрат для самозайнятих осіб, у тому числі для фізичних осіб, які провадять незалежну діяльність – арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)
20.11.202538
Що змінилося у Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів?
Що змінилося у Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів?
Відтепер витяг формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС та надсилається автоматично у випадках включення фізичної особи – благодійника до Реєстру; внесення змін до даних у Реєстрі; виключення волонтера з Реєстру
19.11.202547
Ремонт та технічне обслуговування автомобіля: докуменальне оформлення, облік, оподаткування (+6 прикладів)
Ремонт та технічне обслуговування автомобіля: докуменальне оформлення, облік, оподаткування (+6 прикладів)
Автомобіль на балансі підприємства – звичне явище, а отже, витрати на його техобслуговування та ремонт (на СТО чи власними силами) є регулярною та суттєвою статтею в обліку. Розглянемо особливості класифікації цих витрат, документування, облік і оподаткування
18.11.20251 351
Відвантаження ОЗ підприємством ще при перебуванні на ЄП, а отримання грошей після переходу: як оподатковувати?
Відвантаження ОЗ підприємством ще при перебуванні на ЄП, а отримання грошей після переходу: як оподатковувати?
Юрособа на ЄП відвантажила покупцю об'єкт основних засобів, а гроші отримала після переходу із спрощеної на загальну систему оподаткування. Як оподаткувати таку операцію податком на прибуток підприємств, чи застосовувати податкові різниці? Консультує ДПСУ
13.11.202567
Генератор на підприємстві – 2025: бухгалтерський облік та оподаткування
Генератор на підприємстві – 2025: бухгалтерський облік та оподаткування
Через відключення електроенергії суб’єкти господарювання вимушені використовувати електрогенератори та придбавати (і списувати) паливо для них. Як це робити, які потрібні дозволи і ліцензії, як відобразити в обліку і які податки платити – читайте у статті
13.11.20255 6062
Податкове навантаження: що це таке, як його розрахувати, оцінити та використовувати у 2025 році
Податкове навантаження: що це таке, як його розрахувати, оцінити та використовувати у 2025 році
Що таке «податкове навантаження» (з ПДВ, прибутку, чи у розрізі галузі економіки)? Як перевірити його розмір для свого підприємства? Які правила його визначення і чому податківці приділяють йому так багато уваги? Читайте статтю від редакції
12.11.20257 9881
Дії ФОПа у разі зміни виду діяльності: деталі від ДПС
Дії ФОПа у разі зміни виду діяльності: деталі від ДПС
Якщо вид діяльності змінюється, то фізособі-«єдиннику» спершу необхідно подати зміни до ЄДР, потім оновити дані у податковій службі, а вже потім починати нею займатися
12.11.2025139
Як компенсують витрати на оплату праці за працевлаштування ВПО?
Як компенсують витрати на оплату праці за працевлаштування ВПО?
При виборі особистої зустрічі з працівниками Держзайнятості потрібно взяти із собою копію наказу про працевлаштування ВПО, відомості про виплату заробітної плати та документи, що підтверджують статус ВПО у такого працівника
12.11.202560

Останні новини