Визначення терміну «Торговельна марка»

Торговельна марка
Торговельною маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів.
ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (ст.492) м.Київ, 16 січня 2003 року N 435-ІV
Торговельна марка
- позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про охорону прав на знаки для товарів і послуг (ст.1) м.Київ, 15 грудня 1993 року N 3689-XII
"Торговельна марка" означає:
(a) торговельну марку Співтовариства, як це передбачено у Регламенті Ради (ЄС) № 207/2009 від 26 лютого 2009 року про торговельну марку Співтовариства (-14);
(b) торговельну марку, зареєстровану у державі-члені або, у випадку Бельгії, Люксембургу та Нідерландів, в Офісі з інтелектуальної власності Бенілюксу;
(c) торговельну марку, зареєстровану відповідно до міжнародних угод, чинних у державі-члені або в Союзі.
РЕГЛАМЕНТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 608/2013 від 12 червня 2013 року щодо забезпечення митними органами дотримання прав інтелектуальної власності та про скасування Регламенту Ради (ЄС) № 1383/2003 (ст.2) м.Страсбург, 12 червня 2013 року ( див. текст )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Останні новини