Визначення терміну «Товар українського виробництва»
Товар українського виробництва
Товар українського виробництва
- товар (виріб), у тому числі лікарський засіб, медичний виріб або допоміжний (медичний) засіб, виготовлений українським виробником на території України для задоволення споживчих потреб, промаркований штрих-кодом EAN13 згідно з міжнародною класифікацією GS1 міжнародним або внутрішньодержавним кодом товару та включений до переліку товарів українського виробництва, і інформацію про який відображено продавцем у фіскальному касовому чеку на товари під час придбання товарів, крім підакцизних товарів, визначених пунктом 215.1 статті 215 Податкового кодексу України (за винятком алкогольних напоїв, вироблених без додавання спирту, а саме - вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових).
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про реалізацію експериментального проекту щодо надання державної грошової допомоги покупцям товарів та послуг українського виробництва в рамках Всеукраїнської економічної платформи "Зроблено в Україні" (Порядок реалізації експериментального проекту щодо надання державної грошової допомоги покупцям товарів та послуг українського виробництва в рамках Всеукраїнської економічної платформи "Зроблено в Україні", п.4) від 20 серпня 2024 р. № 952 м.Київ
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Припинити трудові відносини з роботодавцем, що знаходиться на ТОТ або території активних бойових дій відтепер можна дистанційно. Це стало можливим завдяки запуску першої онлайн-послуги Обрію у ДіїСьогодні 12:068
- Держпраці нагадала, що роботодавець повинен повідомляти строкових працівників про вакансії, які відповідають їхній кваліфікації та передбачають безстрокове працевлаштування, а також забезпечувати рівні можливості для укладення таких договорівСьогодні 11:532
- Податкові резиденти України мають декларувати іноземні доходи та сплачувати ПДФО за ставкою 18% і військовий збір за ставкою 5%, якщо не передбачено винятків. Податки, сплачені за кордоном, можна зарахувати за умовами міжнародного договоруСьогодні 11:3511
- Як правильно скласти та подати декларацію з податку на прибуток за угодою про розподіл продукції за ІІІ кв. 2026 року? Хто з платників податку її подає та в які строки? Як виправити помилки у вже поданій декларації? Відповіді ви знайдете в нашій статтіАналітикаСьогодні 11:302 010
- Якщо підприємство виконало квоту з працевлаштування працівників з інвалідністю за 1, 2, 3 квартали 2026 року, то нова звітність подається із заповненням: тільки рядків, граф і комірок з 01 по 08. Всі інші рядки - з 091 й до кінця звіту не заповнюютьсяТОП-новинаСьогодні 11:15100
- На підприємстві, в установі, організації має бути видано наказ, у якому обов’язково зазначається алгоритм дій персоналу залежно від оголошеного рівня небезпеки. Докладніше про його зміст - далі у новиніСьогодні 10:4155
- За результатами звітної кампанії ДПС передала дані про фінансові рахунки до 97 партнерських юрисдикцій та отримала інформацію від 83. Обмін відбувається в межах міжнародних зобов’язань України щодо податкової прозоростіСьогодні 10:3222
- Під час воєнного стану нові ставки збору за паркування можуть діяти навіть в році їх встановлення. ДПС в новій ІПК пояснила: їх застосовують із дня офіційного оприлюднення рішення місцевої ради, якщо не передбачено пізнішої датиАналітикаСьогодні 10:30416
- Міністерство фінансів внесло зміни до НП(С)БО 25, форм спрощеної фінзвітності та до спрощеного Плану рахунків. Зміни вказують на те, що держава хоче бачити деталізовану структуру витрат та майна навіть у малого і мікробізнесуТОП-новинаСьогодні 10:07154
- Українські компанії входять у зимовий сезон із помірною впевненістю у своїй готовності, однак головною загрозою для безперервної роботи залишаються перебої з електропостачаннямСьогодні 09:5626
- У великій статті розглянемо формування статутного капіталу ТОВ, збільшення і зменшення його розміру, вплив сплати внесків на права учасників і нагадаємо про долю цих внесків при ліквідації ТОВ. Все це – крок за кроком, на прикладах та із зразками документівАналітикаСьогодні 09:3063
- На яку дату у комітента визначаються податкові зобов’язання та податковий кредит при імпорті товарів за договором комісії, якщо ПДВ під час митного оформлення сплачує комісіонер?Сьогодні 09:2728
- Щоб допомогти підприємицям масштабувати бізнес, стартує освітньо-грантова ініціатива «Початок 2». Програма забезпечує учасниць онлайн-навчанням, наставництвом та фінансовою підтримкою із загальним бюджетом близько 4,2 мільйона гривеньСьогодні 09:0545
- Почав роботу сайт єОпора, де на єдиному майданчику зібрано діючі державні та регіональні програми допомоги, практичні поради й офіційні контакти для підготовки населення та бізнесу до зими 2026/2027Сьогодні 08:5166
- Чи має право адвокат (або інша самозайнята особа) включати до витрат вартість придбаного комп’ютера та зарядної станції? ДПС відповіла наче позитивно, але якось незграбно. Аналізуємо у статті нову ІПК та надаємо поради від редакціїАналітикаСьогодні 08:30289
- У разі виявлення помилок у 4ДФ платник має подати Розрахунок із відповідним типом коригування. Для виключення рядка у графі 10 зазначають «1», для введення нового – «0»Сьогодні 08:2880
- Уряд визначив особливості розподілу та використання гуманітарної допомоги приватними медзакладами й ФОП, які працюють за Програмою медичних гарантій. Допомогу надаватимуть для імунопрофілактики та лікуванняСьогодні 08:0933
- Операція з передачі основних засобів до статутного капіталу іншої юрособи є об’єктом оподаткування ПДВ. ДПС зазначила, що вона оподатковується на загальних підставах за основною ставкоюСьогодні 07:5476
- Для виправлення помилок у Д4 потрібно подати уточнюючий розрахунок. У таблицях 1 та 2 помилкові показники сторнують і в наступному рядку зазначають правильні, а в таблицях 3 та 4 – лише правильні даніСьогодні 07:3243
- Поєднання щорічної та додаткової відпустки в одному наказі: оформлення і розрахунок за Порядком №100Чи можна поєднати щорічну основну та додаткову відпустки в одному наказі? Розбираємо, в яких випадках це допустимо, і як розрахувати відпусткові, якщо дві відпустки йдуть поспіль (а також якщо вони починаються в різних місяцях)АналітикаСьогодні 07:30761

