Визначення терміну «Торговельна надбавка (націнка)»

Торговельна надбавка (націнка)
Торговельна надбавка (націнка)
- сума витрат суб'єкта господарювання, що пов'язані з обігом товару та здійснюються в процесі його продажу (реалізації) у роздрібній торгівлі, та прибутку. Гранична торговельна надбавка (націнка) є її максимально допуст мим рівнем, який повинен враховуватися суб'єктом господарювання під час реалізації товару в роздрібній торгівлі.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про ціни і ціноутворення (ст.1) м. Київ, 21 червня 2012 року № 5007-VІ (див. текст)
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Останні новини