Визначення терміну «Споживач реклами»

Споживач реклами
Споживачі реклами - невизначене коло осіб, на яких спрямовується реклама.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про рекламу (ст.1) м. Київ, 3 липня 1996 року N 270/96-ВР ( В редакції Закону N 1121-ІV від 11.07.2003 )
Споживачі реклами - юридичні або фізичні особи, до відома яких доводиться або може бути доведена реклама.
Угода про співробітництво держав - учасниць СНД у сфері регулювання рекламної діяльності (ст.1) м.Москва, 19 грудня 2003 року (див. текст)
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Останні новини