Визначення терміну «Суб'єкти первинного фінансового моніторингу»
Суб'єкти первинного фінансового моніторингу
Суб'єктами первинного фінансового моніторингу є:
1) банки, страховики (перестраховики), страхові (перестрахові) брокери, кредитні спілки, ломбарди та інші фінансові установи;
2) платіжні організації, учасники чи члени платіжних систем;
3) товарні та інші біржі, що проводять фінансові операції з товарами;
4) професійні учасники фондового ринку (ринку цінних паперів);
5) оператори поштового зв'язку, інші установи, які проводять фінансові операції з переказу коштів;
6) філії або представництва іноземних суб'єктів господарської діяльності, які надають фінансові послуги на території України;
7) спеціально визначені
суб'єкти первинного фінансового моніторингу:
а) суб'єкти підприємницької діяльності, які надають посередницькі послуги під час здійснення операцій з купівлі-продажу нерухомого майна;
б) суб'єкти господарювання, які здійснюють торгівлю за готівку дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням та виробами з них;
в) суб'єкти господарювання, які проводять лотереї та азартні ігри, у тому числі казино, електронне (віртуальне) казино;
г) нотаріуси, адвокати, адвокатські бюро та об'єднання, аудитори, аудиторські фірми, суб'єкти господарювання, що надають послуги з бухгалтерського обліку, суб'єкти господарювання, що надають юридичні послуги (крім осіб, що надають послуги в рамках трудових правовідносин);
8) інші юридичні особи, які за своїм правовим статусом не є фінансовими установами, але надають окремі фінансові послуги.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ст.5) м. Київ, 14 жовтня 2014 року № 1702-VІІ
Суб’єктами первинного фінансового моніторингу є:
1) банки, страховики (перестраховики), страхові (перестрахові) брокери, кредитні спілки, ломбарди та інші фінансові установи;
2) оператори платіжних систем;
3) товарні та інші біржі, що проводять фінансові операції з товарами;
4) професійні учасники фондового ринку (ринку цінних паперів), крім осіб, які провадять діяльність з організації торгівлі на фондовому ринку;
5) оператори поштового зв’язку, які надають фінансові платіжні послуги та/або послуги поштового переказу, та/або послуги із здійснення валютних операцій;
6) філії або представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, що надають фінансові послуги на території України;
7) спеціально визначені суб’єкти первинного фінансового моніторингу (крім осіб, які надають послуги в рамках трудових правовідносин):
а) суб’єкти аудиторської діяльності;
б) бухгалтери, суб’єкти господарювання, що надають послуги з бухгалтерського обліку;
в) суб’єкти господарювання, що здійснюють консультування з питань оподаткування;
г) адвокатські бюро, адвокатські об’єднання та адвокати, які здійснюють адвокатську діяльність індивідуально;
ґ) нотаріуси;
д) суб’єкти господарювання, що надають юридичні послуги;
е) особи, які надають послуги щодо створення, забезпечення діяльності або управління юридичними особами;
є) суб’єкти господарювання, що надають посередницькі послуги та/або консультаційні послуги під час здійснення операцій з нерухомим майном;
ж) суб’єкти господарювання, які здійснюють торгівлю за готівку дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням та виробами з них;
з) суб’єкти господарювання, які проводять лотереї та/або азартні ігри;
и) суб’єкти господарювання, які здійснюють торговельну діяльність культурними цінностями та/або надають посередницькі послуги в такій діяльності;
8) постачальник послуг, пов’язаних з обігом віртуальних активів;
9) інші юридичні особи, які за своїм правовим статусом не є фінансовими установами, але надають окремі фінансові послуги.
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Новація дозволить оперативно залучати нових водіїв для водіння вантажним транспортом з причепом, не витрачаючи додатковий час на очікування формального проходження періоду керування базовою категорієюСьогодні 12:084
- Головне завдання на першому етапі у разі втрати картки – заблокувати доступ до коштів, перш ніж ними скористаються треті особи. Це можна зробити кількома способамиСьогодні 11:315
- У сфері діяльності Міністерства соціальної політики, сімʼї та єдності: запуск нової моделі пенсійної системи; боротьба з бідністю та оновлення соціальних стандартів; модернізація підходів до соціального захисту; розвиток мережі соціальних послугСьогодні 10:167
- Втрата чи пошкодження військового квитка – це правопорушення. За це передбачено штраф – від 510 до 850 грн. Якщо це сталося повторно або під час дії воєнного стану, штраф більший – від 850 до 1700 грнСьогодні 09:096
- Порядок передбачає державну компенсацію 70% першого внеску за іпотекою, 70% щомісячних платежів протягом першого року кредитування, а також до 40 тис. грн на супутні витрати при оформленні іпотекиСьогодні 08:024
- Закон регулює питання щодо виплат за програмами 800+, «Добрий старт» та «Активні батьки». Так, отримання виплат залежатиме від професійної активності людини на території Польщі13.09.202516
- Спрощення правил заповнення актів наданих послуг, оновлення змісту фіскальних чеків, податки за продаж на цифрових платформах, нові зарплати для АЗС і роздрібних торговців алкоголем/тютюном з 1 жовтня та інші не менш цікаві новини за минулий тижденьВажливо13.09.2025223
- Рекордні 142,6 млн грн туристичного збору надійшло у місцеві бюджети за перше півріччя 2025-го за даними ДПС. Це на третину більше, ніж за аналогічний період торік13.09.20259
- Один із непрацюючих працездатних батьків, який здійснює догляд за дитиною з інвалідністю (тяжко хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність) та отримує відповідну допомогу, вважається застрахованою особою13.09.202513
- Аліменти на утримання дитини мають використовуватись за призначенням – на харчування, одяг, ліки, навчання та розвиток. Якщо у платника виникають сумніви, що кошти витрачаються не на дитину, він може ініціювати перевірку13.09.202519
- ПФУ розповів, як онлайн подати заяву на отримання одноразової грошової допомоги за шкоду життю та здоров’ю, завдану працівникам об’єктів критичної інфраструктури13.09.202514
- У розмірі 150% загальної ПСП мають право працівники, які утримують дитину з інвалідністю – у розрахунку на кожну таку дитину віком до 18 років та особи з інвалідністю I або II групи (у тому числі з дитинства)12.09.202532
- Роботодавець зобов’язаний забезпечити за власний рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання засобів індивідуального захисту відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та колективного договору12.09.202523
- Зокрема, для деревообробних підприємств стало практично неможливо придбати необхідні обсяги деревини за адекватними світовій кон’юнктурі цінами12.09.202514
- Буде збільшено ліміти для безумовної реєстрації ПН. Граничний обсяг постачання зросте до 1 млн грн, а на одного контрагента – до 100 тис. грн. Також буде змінено умову в частині кількості платників, на яких керівник може обіймати аналогічну посаду12.09.202534
- Якщо працівник перебував у відпустці без збереження зарплати, то дні такого періоду не зараховуються до стажу для нарахування щорічної відпустки, що призводить до пропорційного зменшення кількості днів відпустки, на які має право працівник12.09.202542
- Чоловіки за кордоном можуть звертатися за оформленням паспорта до відокремлених центрів ДП «Документ». Для оформлення вказаній категорії осіб обов’язковою умовою є дійсність військово-облікових документів12.09.202517
- У зв’язку з веденням бойових дій у районах, в яких розташоване підприємство, установа, організація, та існування загрози для життя і здоров’я працівника він може розірвати трудовий договір за власною ініціативою12.09.202516
- Новий орган має розпочати роботу з 1 січня 2027 року. Його створення дозволить гармонізувати підходи до контролю та регулювання ринку лікарських засобів і медвиробів відповідно до європейських правил12.09.20259
- Підтриманий Комітетом ВРУ законопроєкт №13554 спрямований на створення сприятливого середовища для розвитку бізнесу та зниження адміністративного навантаження на підприємців шляхом скасування неефективних інструментів державного регулювання госпдіяльності12.09.202514