Визначення терміну «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності»

Спрощена система оподаткування, обліку та звітності
Спрощена система оподаткування, обліку та звітності
- особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (ст.291) м. Київ, 2 грудня 2010 року N 2755-VІ
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Новини по темі «Єдиний податок»

Клієнти фізособи-«єдинника» 2 групи за кордоном: податкові наслідки-2026
Клієнти фізособи-«єдинника» 2 групи за кордоном: податкові наслідки-2026
ФОП 2 групи ЄП може надавати послуги виключно резидентам-населенню та іншим єдиноподатникам. ЗЕД, робота з нерезидентами чи закордонними клієнтами та отримання валюти для неї під забороною
02.10.202649
Платник податку на прибуток виплачує дивіденди ТОВ на ЄП: правила оподаткування за ПКУ у 2026 році
Платник податку на прибуток виплачує дивіденди ТОВ на ЄП: правила оподаткування за ПКУ у 2026 році
ТОВ на третій групі ЄП має отримати дивіденди від платника податку на прибуток. Чи включати отриману суму до доходу «єдиноподатника» й сплачувати з неї 5% ЄП? У статті аналізуємо норми ПКУ та індивідуальну податкову консультацію від ДПС
02.10.2026871
Державна реєстрація припинення ФОП-2026: умови для зняття з обліку в ДПС
Державна реєстрація припинення ФОП-2026: умови для зняття з обліку в ДПС
Державна реєстрація припинення ФОП не завершує податкові процедури – правильне подання ліквідаційної звітності та своєчасні розрахунки з бюджетом є ключовою умовою завершення підприємницької діяльності без фінансових наслідків
02.10.2026126
ЄП 4 групи у разі приєднання юросіб: ДПС назвала умови збереження статусу
ЄП 4 групи у разі приєднання юросіб: ДПС назвала умови збереження статусу
У разі приєднання юридичних осіб статус платника ЄП 4 групи може зберегти правонаступник. Для цього всі учасники реорганізації мають відповідати вимозі щодо 75-відсоткової частки сільгосптоваровиробництва
01.10.202650
Календар для ФОПів на ЄП і «загальників» на жовтень 2026 р.: скільки податків платити, яку звітність подавати
Календар для ФОПів на ЄП і «загальників» на жовтень 2026 р.: скільки податків платити, яку звітність подавати
У жовтні 2026 р. всім ФОПам слід сплачувати податки й ЄСВ за ІІІ квартал, подати єдину звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за ІІІ квартал й може вперше відзвітувати про внески за непрацевлаштування осіб з інвалідністю, якщо є працівники
01.10.20266 209
Туристичний збір і єдиний податок для готелів у 2026 році: роз'яснення ДПС та коментар редакції
Туристичний збір і єдиний податок для готелів у 2026 році: роз'яснення ДПС та коментар редакції
Готель на єдиному податку збирає з клієнтів туристичний збір. Чи потрапляють суми такого збору до бази оподаткування єдиним податком? У статті розбираємо норми ПКУ та аналізуємо свіжу ІПК від ДПС
01.10.2026736
Які ІТ-послуги може надавати ФОП іноземному замовнику без ПДВ у 2026 році: консультує ДПС
Які ІТ-послуги може надавати ФОП іноземному замовнику без ПДВ у 2026 році: консультує ДПС
Коли місце постачання IT-послуг українським ФОП вважається поза Україною (п. 186.3 ПКУ), як уникнути ПДВ та в яких рядках декларації з ПДВ і додатках до неї правильно відобразити ці операції? Аналізуємо свіжу ІПК від ДПС
30.09.20261 2382
Смерть ФОП у 2026 році: ДПС пояснила припинення діяльності та податковий борг
Смерть ФОП у 2026 році: ДПС пояснила припинення діяльності та податковий борг
Підприємницька діяльність ФОП припиняється на підставі відомостей з ЄДР про його смерть. Податкові зобов’язання та борг можуть погашати спадкоємці, які прийняли спадщину, у межах вартості успадкованого майна
29.09.2026182
ЄСВ для ФОП за ІІІ кв. 2026 року: терміни сплати, мінімальні суми, реквізити та приклади платіжок
ЄСВ для ФОП за ІІІ кв. 2026 року: терміни сплати, мінімальні суми, реквізити та приклади платіжок
19 жовтня 2026 року буде останнім днем для сплати ЄСВ за ІІІ кв. 2026 року підприємцями незалежно від системи оподаткування. Яка мінімальна сума ЄСВ за квартал для різних груп, де знайти рахунки та як заповнити платіжки про сплату – читайте в нашій статті
29.09.20262 387
Списання кредиторської заборгованості після 1095 днів та дохід у "єдинника": позиція ДПС
Списання кредиторської заборгованості після 1095 днів та дохід у "єдинника": позиція ДПС
Списана кредиторська заборгованість, за якою минув строк позовної давності, включається до доходу юридичної особи – платника єдиного податку ІІІ групи за ставкою 5%. Водночас порядок оподаткування залежить від того, як саме виникла така заборгованість
28.09.2026207
ФОП-перевізник 2 групи возить працівників неплатника ЄП: ДПС розповіла про ризик втрати статусу «єдинника»
ФОП-перевізник 2 групи возить працівників неплатника ЄП: ДПС розповіла про ризик втрати статусу «єдинника»
ФОП-єдинник 2 групи надає послуги з перевезення. Окремі пасажири просять свого роботодавця компенсувати їм ці витрати. З’ясовується, що вони працюють у юрособи неплатника ЄП. Чи не загрожує це ФОПу втратою статусу «єдинника»? ДПС ухилилася від прямої відповіді
28.09.20261 213
Юрособа ліквідується у 2026 р.: чи подавати заяву для відмови від єдиного податку до ДПС
Юрособа ліквідується у 2026 р.: чи подавати заяву для відмови від єдиного податку до ДПС
Юрособа – платник єдиного податку, яка прийняла рішення про припинення, не подає заяву про відмову від спрощеної системи. Реєстрацію анулює податкова після отримання повідомлення про держреєстрацію припинення
25.09.202696
Календар бухгалтера на жовтень 2026 року: усі строки звітування та сплати податків
Календар бухгалтера на жовтень 2026 року: усі строки звітування та сплати податків
План важливих дат для бухгалтерів на жовтень 2026 року: строки подання звітів та сплати податків на весь наступний місяць. Цей календар допоможе вчасно виконувати обов’язки щодо звітності та сплати податків
25.09.20264 156
Надання фіндопомоги "єдинником" 4 групи: наслідки перебування на ЄП у 2026 році
Надання фіндопомоги "єдинником" 4 групи: наслідки перебування на ЄП у 2026 році
Юридичні особи — платники єдиного податку 4 групи можуть надавати поворотну або безповоротну фінансову допомогу. ПКУ не встановлює обмежень для таких операцій
24.09.2026142
Як заповнити платіжки на сплату податків, ВЗ та ЄСВ у 2026 році: приклади оформлення
Як заповнити платіжки на сплату податків, ВЗ та ЄСВ у 2026 році: приклади оформлення
Правила складання платіжних інструкцій на податки та ЄСВ не змінювалися з грудня 2023 р. Але у бухгалтерів виникають запитання, як їх правильно заповнити. Наводимо приклади заповнення платіжних доручень для усіх популярних платежів
22.09.202615 4694
Безоплатно отримані товари та послуги "єдинником": які податкові наслідки у 2026 році
Безоплатно отримані товари та послуги "єдинником": які податкові наслідки у 2026 році
ФОП на єдиному податку має включити до складу доходу вартість товарів, робіт або послуг, отриманих безоплатно. Якщо ціну не визначено договором, для розрахунку застосовують звичайні ціни на аналогічні об’єкти
22.09.2026179
Заниження єдиного податку ФОПом за результатами камеральної перевірки у 2026 році: ДПС навела розміри штрафів
Заниження єдиного податку ФОПом за результатами камеральної перевірки у 2026 році: ДПС навела розміри штрафів
Якщо під час камеральної перевірки декларації ФОП III групи виявлено заниження єдиного податку, ДПС застосовує штраф за ст. 123 ПКУ. Його розмір становить 10% від визначеного зобов’язання, а за умисне або повторне порушення – 25% або 50% відповідно
22.09.2026204
Юрособа переходить на єдиний податок з 1 жовтня 2026 р.: розʼяснення ДПС щодо звітування
Юрособа переходить на єдиний податок з 1 жовтня 2026 р.: розʼяснення ДПС щодо звітування
Підприємство, яке з 1 жовтня 2026 р. переходить із загальної системи на ЄП 3 групи, має подати декларацію з податку на прибуток за 9 місяців протягом 40 календарних днів після завершення звітного періоду. Після переходу податок на прибуток не нараховується
22.09.2026135
Надходження до місцевих бюджетів зросли на 16,5% за січень–серпень 2026 року: статистика від ДПС
Надходження до місцевих бюджетів зросли на 16,5% за січень–серпень 2026 року: статистика від ДПС
За січень–серпень 2026 року до місцевих бюджетів надійшло 378,6 млрд грн, що на 16,5% більше, ніж за аналогічний період 2025 року. Основним джерелом надходжень залишається ПДФО – 226,9 млрд грн
21.09.202651
21 вересня – останній строк подання звітності до ДПС за серпень 2026 року
21 вересня – останній строк подання звітності до ДПС за серпень 2026 року
21 вересня (понеділок) потрібно буде подати податкову звітність за серпень 2026 року. Зокрема, єдину звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ (юрособам) та декларації з ПДВ, акцизу тощо. Але зробити це можна й після війни, якщо зараз немає такої можливості
18.09.20263 295

Останні новини