Визначення терміну «Соціальна реклама»

Соціальна реклама
Соціальна реклама
- інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про рекламу (ст.1) м. Київ, 3 липня 1996 року N 270/96-ВР ( Введено на підставі Закону N 1121-ІV від 11.07.2003 )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Останні новини