Визначення терміну «Реекспорт»
Реекспорт
Реекспорт
- це митний режим, відповідно до якого товари, що були раніше ввезені на митну територію України або на територію вільної митної зони, вивозяться за межі митної території України без сплати вивізного мита та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності.
Реекспорт
- продаж або передача на інших законних підставах іноземним суб'єктам господарської та іншої діяльності з вивезенням або без вивезення за межі України товарів, раніше імпортованих в Україну.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про державний контроль за міжнародними передачами товарів військового призначення та подвійного використання (ст.1) м.Київ, 20 лютого 2003 року N 549-ІV
Реекспорт
- продаж іноземним суб'єктам господарської діяльності та вивезення за межі України товарів, що контролюються, раніше імпортованих на територію України, або продаж товарів, експортованих з України, третім державам.
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ ОДЕСЬКА МИТНИЦЯ Н А К А З ТЕХНОЛОГІЧНА СХЕМА митного контролю та митного оформлення товарів, що підлягають експортному контролю в Одеській митниці (розд.1) 03.08.2005 N 269
"Реекспорт" овначає експорт будь-якого зразка, що раніше був імпортований.
Конвенція про міжнародну торгівлю видами дикої фауни і флори, що перебувають під загрозою зникнення (ст.1) м.Вашингтон, 3 березня 1973 р. (див. текст) (Виправлена в Бонні 22 червня 1979 р.)
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Ключову роль у впорядкуванні цієї роботи відведено Центру протимінної діяльності – установі, підпорядкованій Міноборони, яка збиратиме дані про забруднені території, потреби громад і можливості операторів розмінуванняСьогодні 18:057
- Законопроєкт №16036, який рекомендовано до прийняття, стосується запровадження класичного правила обмеження витрат платників податку на прибуток на запозичення в межах 30% EBITDA та поширення його на борги перед резидентами й нерезидентамиСьогодні 17:536
- Д. Гетманцев запропонував закласти в Держбюджет на 2027 рік нові соціальні стандарти: мінімальну зарплату 12 000 грн, пенсію 6 500 грн та прожитковий мінімум 7 200 грнСьогодні 17:1022
- Лише у вересні 2026 року фахівці CERT-UA зафіксували понад 100 зламаних вебресурсів, до яких зловмисники додали шкідливий JavaScript-код. Докладніше про це далі у новиніСьогодні 16:5928
- Спрощення в звітуванні з ПДВ та складанні ПН з 2027 року: комітет рекомендував законопроєкт №16037-дКомітет ВРУ з податкової політики рекомендував прийняти за основу законопроєкт №16037-д щодо удосконалення адміністрування ПДВ. Зміни стосуються всіх платників ПДВ, як ФОПів так й юросібТОП-новинаСьогодні 16:011 262
- Будівельному бізнесу пропонують компенсувати 100% страхових премій за страхування життя і здоров’я працівників, які працюють на територіях підвищеного ризику. Ліміт — 2 млн грн на рік на одного суб’єкта господарюванняСьогодні 15:4032
- Комітетом ВРУ з податкової політики отримано таблицю правок для розблокування підписання закону №15111-д про доходи з цифрових платформ. Компроміс передбачає зміни щодо довічного статусу PEP та фінмоніторингу колишніх посадовцівСьогодні 15:0956
- Верховний суд роз'яснив, що відсутність витягу з нормативної грошової оцінки землі не блокує стягнення екологічних збитків, якщо розрахунок проведено за методикою, а порушення підтверджено актом перевірки, аналізами ґрунту та визнанням відповідачаСьогодні 14:5330
- Захист відпочинку працівників на дистанційці з 2027 р.: НААУ прокоментувала проєкт Трудового кодексуЗафіксований графік дозволяє дистанційному працівникові припиняти комунікацію з роботодавцем без штрафів та стягнень. НААУ наголошує на необхідності завчасно узгоджувати в трудовому договорі умови залучення до термінових завдань та їх оплатуСьогодні 14:0938
- Виноградарі та винороби Одеської області, які постраждали від війни, можуть отримати підтримку в еквіваленті $3 000 від ФАО та Мінагрополітики. Заявки від зареєстрованих у ДАР виробників приймаються до 15 жовтня 2026 рокуСьогодні 13:4718
- Детективи БЕБ та Офіс Генпрокурора знешкодили тіньову мережу обмінників, через яку відмивали десятки мільярдів гривень. Під час 30 обшуків вилучено готівку, чорну бухгалтерію та техніку, досудове розслідування триваєСьогодні 13:3660
- Особи, які провадять незалежну професійну діяльність, мають стати на облік як платники ЄСВ протягом 10 календарних днів. За ухилення або несвоєчасне подання заяви передбачено штрафСьогодні 13:0643
- Кабмін ухвалив постанову про створення та запуск Українського фармацевтичного агентства з 1 січня 2027 року. Новий регулятор об’єднає основні функції у сфері реєстрації, ліцензування та контролю якості ліківСьогодні 12:5925
- Станом на 1 вересня у переліку ризикових платників ПДВ перебувало 13 271 ФОПів та юросіб — це на 78 більше, ніж у липні. При цьому в серпні до переліку включили 386 платників, а виключили 308. Автоматичних виключень з переліку не булоСьогодні 12:3166
- Чи може сольний артист працювати на 3-й групі ФОП за КВЕД 90.01? ДПС дала чітке роз'яснення: виступати на сцені можна, а от організовувати гастролі – ні. Розбираємо, як правильно укладати договори та правила податкової безпекиАналітикаСьогодні 12:30451
- Розгляд проєкту Держбюджету на 2027 рік у першому читанні перенесли. За словами Я. Железняка, розгляд правок та винесення документа в зал планують на 26–30 жовтня 2026 рокуСьогодні 12:04434
- У серпні ПН/РК заблокували у 9,4 тис. платників, це близько 6% тих, хто подавав на реєстрацію. Порівняно з липнем кількість таких платників скоротилася на 6%, а заблокованих ПН/РК — на 8%. Наводимо дані ДПС, оприлюднені Южаніною.Сьогодні 11:4062
- У 2026 році Мінфін відновив публікацію даних щодо середньої зарплати по регіонах України. А органи ДПС повернулись до порівняння цієї середньої з даними звітності роботодавців. Що робити, якщо зарплата, яку ви платите працівникам, нижча за середню по регіону?АналітикаСьогодні 11:309 215
- Батьки першокласників можуть отримати одноразову допомогу у розмірі 5000 грн «Пакунок школяра» на канцелярію, книги та одяг. Подати заяву до ПФУ можна через застосунок Дія або особисто у сервісному центрі ПФУ до 1 листопада 2026 рокуСьогодні 11:2388
- ДПС нагадала, що документальна планова перевірка має бути включена до плану-графіка. Зміни до нього у 2026 році допускаються не частіше одного разу у першому та другому кварталах.Сьогодні 11:13100




















