Визначення терміну «Порівняльна реклама»

Порівняльна реклама
Порівняльною є реклама, що містить порівняння з іншими особами, товарами (діяльністю) іншої особи, прямо чи опосередковано ідентифікує конкурента або товари чи послуги, що пропонуються конкурентом. Не визнається неправомірним порівняння в рекламі у випадках, передбачених законодавством України.
ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (ст.33) м.Київ, 16 січня 2003 року N 436-ІV
Порівняльною є реклама, що містить порівняння з іншими особами, товарами (діяльністю) іншої особи, прямо чи опосередковано ідентифікує конкурента або товари чи послуги, що пропонуються конкурентом.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист від недобросовісної конкуренції (ст.7) м. Київ, 7 червня 1996 року N 236/96-ВР
Порівняльна реклама
- реклама, що містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи, прямо чи опосередковано ідентифікує конкурента або товари чи послуги, що пропонуються конкурентом.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про рекламу (ст.1) м. Київ, 3 липня 1996 року N 270/96-ВР
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Останні новини