Визначення терміну «Податковий період»
Податковий період
Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Податковим періодом визнається встановлений цим Кодексом період часу, з урахуванням якого відбувається обчислення та сплата окремих видів податків та зборів.
Податковий період може складатися з кількох звітних періодів.
Податковий період
- встановлений Кодексом період часу, з урахуванням якого відбувається обчислення та сплата окремих видів податків та зборів.
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Методичних рекомендацій щодо приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України (Методичні рекомендації, розд.2) 14.06.2012 № 516
"Податковий період" означає податковий рік, календарний рік або будь-який інший період, придатний для цілей оподаткування.
ДИРЕКТИВА РАДИ (ЄС) 2016/1164 від 12 липня 2016 року про встановлення правил протидії практикам ухилення від сплати податків, які мають безпосередній вплив на функціонування внутрішнього ринку (ст.2) м.Брюссель, 12 липня 2016 року ( див. текст )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Порядок заповнення Розрахунку ФОП/НПД не передбачає коригування рядків 07–082. Виправити помилки можна лише у показниках щодо кількості працівників та нових робочих місцьСьогодні 19:085
- Платники єдиного внеску можуть подати довідку-розрахунок на виплату заробітної плати онлайн через Електронний кабінет. Після автоматизованої перевірки платник отримує квитанцію про результат її опрацюванняСьогодні 18:569
- Після успішного підписання обома сторонами Дія автоматично передає Європротокол до МТСБУ, після чого він надсилається в страхові. Докладніше про це – у новиніСьогодні 18:0913
- У разі ліквідації підприємства останнім звітним періодом з податку на прибуток є період, на який припадає дата ліквідації. В останній декларації потрібно зробити відповідну позначку в полі 10Сьогодні 17:5015
- За 9 місяців 2026 року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 569,9 млрд грн. Це на 18,9% більше відповідного показника минулого рокуСьогодні 17:0314
- За розпорядженням КМУ №999 Мінцифри у грудні 2026 року має забезпечити впровадження не менше як 25 нових електронних послуг у «Дії». Докладніше про це у новиніСьогодні 16:4162
- За 9 місяців 2026 року проведено 1 397 перевірок характеристик продукції, з яких 690 – планові та 707 – позапланові. За результатами проведених перевірок щодо продукції, яка не відповідала встановленим вимогам, застосовано 5 338 корегувальних заходівСьогодні 16:0316
- Право інтернет-провайдерів бути платниками ЄП залишається предметом спорів із ДПС. Судова практика на боці бізнесу. Але чому немає чітких правил, щоб не звертатися до суду, і як змусити податківців виконувати судові рішення? Ось що відповів МінфінСьогодні 15:49151
- У квітні–вересні 2026 року за трьома товарними групами легкої промисловості задекларовані обсяги імпорту зросли, а надходження митних платежів збільшилися на 3,5 млрд грн порівняно з 2025 рокомСьогодні 15:0246
- Доступ до Єдиного реєстру кваліфікацій - Класифікатора професій та сайту Національного агентства кваліфікацій буде відсутній з 8 до 12 жовтня 2026 року через технічні роботиСьогодні 14:46812
- Східний апеляційний господарський суд підготував аналіз практики Верховного Суду щодо відшкодування витрат на професійну правничу допомогу, зокрема строків, доказів, гонорару успіху та зменшення витратСьогодні 14:0168
- Під час воєнного стану нові ставки збору за паркування можуть діяти вже в році їх встановлення. ДПС в ІПК пояснила, що їх застосовують із дня офіційного оприлюднення рішення місцевої ради, якщо не передбачено пізнішої датиСьогодні 13:3659
- КГС ВС підтвердив недійсність договору про відступлення права вимоги на 20 млн грн, укладеного компанією з управління активами без обов’язкового погодження наглядової ради корпоративного фондуСьогодні 13:0433
- Європейська Бізнес Асоціація виступила проти зміни моделі реформи Держлікслужби та закликала зберегти створення нового регулятора, передбачивши перехідний період за потребиСьогодні 13:0227
- Накази про преміювання та зміну розміру надбавок належать до розпорядчих документів з кадрових питань. Держпраці зазначила, що працівників слід ознайомлювати з ними під підпис із зазначенням датиСьогодні 12:37159
- Покупець помилково переказав більше коштів, ніж було потрібно, але продавець на наступний день повернув переплату. Та для ДПС це все одно привід для визнання, а потім зменшення ПЗ з ПДВ: доведеться складати податкову накладну та розрахунок коригуванняАналітикаСьогодні 12:301 400
- Як правильно діяти бізнесу після обстрілу, які документи збирати, як розрахувати збитки, чи варто страхувати воєнні ризики та які сьогодні існують шляхи отримання компенсаціїСьогодні 12:05244
- ДПС пояснила, які об’єкти можна зазначати у формі №20-ОПП одним рядком, а які потрібно подавати окремо. Правила укрупнення не поширюються на майно з окремими реєстраційними номерамиСьогодні 11:49121
- Туристичний збір сплачують фізособи, які купують послуги з проживання. Але готелі, хостели та орендодавці житла є податковими агентами. Про те, як правильно заповнити декларацію з туристичного збору (із зразком заповнення), читайте в нашій статтіАналітикаСьогодні 11:302 146
- За 8 місяців 2026 року експорт ІТ-послуг приніс Україні 4,46 млрд доларів, що на 4% більше за аналогічний період 2025 року. ІТ забезпечує 12% загального експорту товарів і послугСьогодні 11:2928

