Визначення терміну «Порушення бюджетного законодавства»
Порушення бюджетного законодавства
Порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання, а саме:
1) включення недостовірних даних до бюджетних пропозицій та бюджетних запитів;
2) порушення встановлених термінів подання бюджетних пропозицій та бюджетних запитів або їх неподання;
3) визначення недостовірних обсягів бюджетних коштів при плануванні бюджетних показників;
4) планування надходжень або витрат державного бюджету (місцевого бюджету), не віднесених до таких цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
5) порушення встановленого порядку або термінів подання проекту закону про Державний бюджет України (проекту рішення про місцевий бюджет) на розгляд Верховної Ради України (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради);
6) порушення встановленого порядку або термінів розгляду проекту та прийняття закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет);
7) прийняття рішення про місцевий бюджет з порушенням вимог цього Кодексу чи закону про Державний бюджет України (в тому числі щодо складання бюджету в частині міжбюджетних трансфертів);
8) порушення вимог цього Кодексу щодо затвердження державного бюджету (місцевого бюджету) з дефіцитом або профіцитом;
9) включення до складу спеціального фонду бюджету надходжень з джерел, не віднесених до таких цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
10) зарахування надходжень бюджету на будь-які рахунки, крім єдиного казначейського рахунка (з урахуванням особливостей, визначених частиною дев’ятою статті 13 цього Кодексу), а також акумулювання їх на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету;
11) зарахування доходів бюджету до іншого, ніж визначено цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України, бюджету, в тому числі внаслідок здійснення поділу податків і зборів та інших доходів між бюджетами з порушенням визначених розмірів та термінів;
12) здійснення державних (місцевих) запозичень, надання державних (місцевих) гарантій з порушенням вимог цього Кодексу;
13) прийняття рішень, що призвели до перевищення граничних обсягів державного (місцевого) боргу чи граничних обсягів надання державних (місцевих) гарантій;
14) розміщення тимчасово вільних коштів бюджету з порушенням вимог цього Кодексу;
15) створення позабюджетних фондів, порушення вимог цього Кодексу щодо відкриття позабюджетних рахунків для розміщення бюджетних коштів;
16) порушення порядку або термінів подання, розгляду і затвердження кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету, затвердження у кошторисах показників, не підтверджених розрахунками та економічними обґрунтуваннями;
16-1) порушення вимог цього Кодексу щодо розроблення і забезпечення головними розпорядниками бюджетних коштів затвердження порядків використання бюджетних коштів (включаючи порядки та умови надання субвенцій);
17) порушення порядку або термінів подання і затвердження паспортів бюджетних програм;
18) порушення встановлених термінів доведення документів про обсяги бюджетних асигнувань до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня або одержувачів бюджетних коштів;
19) порушення порядку та термінів відкриття (закриття) рахунків в органах Казначейства України;
20) взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
21) порушення порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань, включаючи необґрунтовану відмову в реєстрації або несвоєчасну реєстрацію бюджетних зобов'язань;
22) порушення вимог цього Кодексу при здійсненні попередньої оплати за товари, роботи та послуги за рахунок бюджетних коштів, а також порушення порядку і термінів здійснення такої оплати;
23) здійснення платежів за рахунок бюджетних коштів без реєстрації бюджетних зобов'язань, за відсутності підтвердних документів чи при включенні до платіжних документів недостовірної інформації, а також безпідставна відмова у проведенні платежу органами Казначейства України;
24) нецільове використання бюджетних коштів;
25) порушення вимог цього Кодексу при здійсненні витрат державного бюджету (місцевого бюджету) у разі несвоєчасного набрання чинності законом про Державний бюджет України (несвоєчасного прийняття рішення про місцевий бюджет);
26) надання кредитів з бюджету чи повернення кредитів до бюджету з порушенням вимог цього Кодексу та/або встановлених умов кредитування бюджету;
27) здійснення бюджетними установами запозичень у будь-якій формі або надання бюджетними установами юридичним чи фізичним особам кредитів з бюджету всупереч цьому Кодексу;
28) здійснення видатків, кредитування місцевого бюджету, які відповідно до цього Кодексу мають проводитися з іншого бюджету;
29) здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням всупереч цьому Кодексу чи закону про Державний бюджет України;
30) порушення вимог цього Кодексу щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету;
31) порушення встановлених вимог щодо застосування бюджетної класифікації;
32) включення недостовірних даних до звітів про виконання державного бюджету (місцевого бюджету), річного звіту про виконання закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет), а також порушення порядку та термінів подання таких звітів;
33) порушення встановлених вимог щодо ведення бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання бюджетів;
34) порушення встановлених порядку або термінів подання фінансової і бюджетної звітності бюджетних установ, а також подання такої звітності у неповному обсязі;
35) невідповідність даних, наведених у фінансовій і бюджетній звітності бюджетних установ, даним бухгалтерського обліку;
36) включення недостовірних даних до звітів про виконання паспортів бюджетних програм, а також порушення порядку та термінів подання таких звітів;
37) видання нормативно-правових актів, що зменшують надходження бюджету або збільшують витрати бюджету всупереч закону;
38) здійснення видатків на утримання бюджетної установи одночасно з різних бюджетів всупереч цьому Кодексу чи закону про Державний бюджет України;
39) порушення вимог статті 28 цього Кодексу щодо оприлюднення та доступності інформації про бюджет;
40) інші випадки порушення бюджетного законодавства учасником бюджетного процесу.
Порушення бюджетного законодавства
- це порушення учасником бюджетного процесу встановлених Бюджетним кодексом України чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання.
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Інструкції про порядок проведення контрольних заходів контрольно-ревізійним відділом Державної судової адміністрації України (Інструкція, п.1.2) 29.07.2011 N 120
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Катерина Черногоренко опублікувала коротку інструкцію, як отримати електронне направлення на ВЛК через Резерв+. Нагадаємо, що останнім днем для проходження ВЛК буде 5 червня!Сьогодні 19:291
- Оскільки Додаток 8 до Порядку №153 є підтвердженням права на застосування пільги, то з метою виправлення помилок можливе надання нового Додатка 8 разом із поясненнями у довільній формі щодо обставин такого поданняСьогодні 19:130
- Первинні документи з обліку доходів, витрат, регістри бухобліку, фінзвітність та інші документи для обчислення податків, що подаються під час перевірок, мають бути складені українською мовоюСьогодні 18:586
- Фізичні особи – підприємці мають право отримати довідку про доходи за період своєї діяльності, подавши відповідну заявку до податкового органу за місцем обліку. Правила отримання довідки залежать від системи оподаткування, на якій перебував ФОПСьогодні 18:297
- Протягом двох років службова особа одного з ТОВ відображала в бухгалтерському та податковому обліках фіктивні операції з придбання товарів. У такий спосіб компанія ухилялася від сплати податку на додану вартістьСьогодні 18:068
- СГ за наявності ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем може здійснювати продаж таких товарів у безготівковій формі (у тому числі шляхом переказу коштів із розрахункового рахунку на розрахунковий рахунок) за умови застосування РРО та/або ПРРОСьогодні 17:519
- Працівникам для догляду за хворим рідним по крові або по шлюбу, який за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, може надаватися відпустка без збереження зарплати тривалістю, визначеною у медвисновку, але не більше 30 к.дн.Сьогодні 17:277
- Щоб переглянути страховий стаж і зарплату, увійдіть до особистого кабінету на порталі Пенсійного фонду України через КЕП, BankID або Дія.Підпис. Далі оберіть у меню «Мій страховий стаж»Сьогодні 16:4228
- Прийнятий ВРУ у ІІ читанні законопроєкт №12306 передбачає удосконалення регулювання факторингу в Україні. Він спрямований на імплементацію в законодавство України положень Модельного закону Міжнародного інституту з уніфікації приватного прав про факторингСьогодні 16:3655
- У разі якщо роботодавцем ФОПа (не обов'язково за основним місцем роботи!) сплачено за нього ЄСВ у розмірі не менше мінімального страхового внеску, то ФОП звільняється від сплати ЄСВ за себеВажливоСьогодні 16:254 023
- 3 червня ВРУ прийняла законопроєкт №13108-д у ІІ читанні та в цілому. Головною метою законопроєкту є створення правових засад для появи на ринку фінансових послуг України нового різновиду надавачів фінансових послуг – банків фінансової інклюзіїСьогодні 16:1569
- Вартість послуг з розроблення та тестування ПЗ, які надаються нерезидентам, що не мають постійного представництва в Україні, не враховується в загальному обсязі оподатковуваних операцій з постачання товарів для обов’язкової реєстрації особи як платника ПДВСьогодні 16:137
- Для цього слід увійти до приватної частини електронного кабінету за посиланням, перейти у вкладку «Єдиний рахунок»/«Спрямування коштів з ЄР» та створити документ «Спрямування коштів з єдиного рахунку» за формою J/F1307701Сьогодні 15:5710
- Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПНСьогодні 15:3723
- На підставі рішення суду або рішення керівника ДПС про стягнення коштів з рахунків платника податків в рахунок погашення податкового боргу ДПС ініціює стягнення коштів на підставі платіжної інструкції на примусове списання (стягнення) коштівСьогодні 15:0921
- Якщо особа підлягає обов’язковій реєстрації платником ПДВ та не зареєстрована платником ПДВ у зв’язку із неподанням реєстраційної заяви, до такої особи застосовується відповідальність залежно від характеру порушенняСьогодні 14:4934
- Отримати компенсацію можуть всі роботодавці, які створюють нові робочі місця для людей з інвалідністю. Виплати поширюються і на ситуації, коли працівник з інвалідністю повертається на своє робоче місце після служби в арміїСьогодні 14:2323
- У період дії воєнного стану не допускається звільнення працівника з ініціативи роботодавця під час відпустки у зв’язку вагітністю та пологами та відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного вікуСьогодні 14:0739
- На умовах, визначених колективним або трудовим договором, щорічна додаткова відпустка за роботу зі шкідливими й важкими умовами праці надається працівникам залежно від фактичної зайнятості працівника у таких умовахСьогодні 13:5122
- Зокрема, до складу атестаційної комісії при атестації зварників входить керівник зварювальних робіт підприємства (організації), атестований як експерт УАКЗСьогодні 13:2713