Визначення терміну «Порушення бюджетного законодавства»
Порушення бюджетного законодавства
Порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання, а саме:
1) включення недостовірних даних до бюджетних пропозицій та бюджетних запитів;
2) порушення встановлених термінів подання бюджетних пропозицій та бюджетних запитів або їх неподання;
3) визначення недостовірних обсягів бюджетних коштів при плануванні бюджетних показників;
4) планування надходжень або витрат державного бюджету (місцевого бюджету), не віднесених до таких цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
5) порушення встановленого порядку або термінів подання проекту закону про Державний бюджет України (проекту рішення про місцевий бюджет) на розгляд Верховної Ради України (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради);
6) порушення встановленого порядку або термінів розгляду проекту та прийняття закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет);
7) прийняття рішення про місцевий бюджет з порушенням вимог цього Кодексу чи закону про Державний бюджет України (в тому числі щодо складання бюджету в частині міжбюджетних трансфертів);
8) порушення вимог цього Кодексу щодо затвердження державного бюджету (місцевого бюджету) з дефіцитом або профіцитом;
9) включення до складу спеціального фонду бюджету надходжень з джерел, не віднесених до таких цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
10) зарахування надходжень бюджету на будь-які рахунки, крім єдиного казначейського рахунка (з урахуванням особливостей, визначених частиною дев’ятою статті 13 цього Кодексу), а також акумулювання їх на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету;
11) зарахування доходів бюджету до іншого, ніж визначено цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України, бюджету, в тому числі внаслідок здійснення поділу податків і зборів та інших доходів між бюджетами з порушенням визначених розмірів та термінів;
12) здійснення державних (місцевих) запозичень, надання державних (місцевих) гарантій з порушенням вимог цього Кодексу;
13) прийняття рішень, що призвели до перевищення граничних обсягів державного (місцевого) боргу чи граничних обсягів надання державних (місцевих) гарантій;
14) розміщення тимчасово вільних коштів бюджету з порушенням вимог цього Кодексу;
15) створення позабюджетних фондів, порушення вимог цього Кодексу щодо відкриття позабюджетних рахунків для розміщення бюджетних коштів;
16) порушення порядку або термінів подання, розгляду і затвердження кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету, затвердження у кошторисах показників, не підтверджених розрахунками та економічними обґрунтуваннями;
16-1) порушення вимог цього Кодексу щодо розроблення і забезпечення головними розпорядниками бюджетних коштів затвердження порядків використання бюджетних коштів (включаючи порядки та умови надання субвенцій);
17) порушення порядку або термінів подання і затвердження паспортів бюджетних програм;
18) порушення встановлених термінів доведення документів про обсяги бюджетних асигнувань до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня або одержувачів бюджетних коштів;
19) порушення порядку та термінів відкриття (закриття) рахунків в органах Казначейства України;
20) взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
21) порушення порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань, включаючи необґрунтовану відмову в реєстрації або несвоєчасну реєстрацію бюджетних зобов'язань;
22) порушення вимог цього Кодексу при здійсненні попередньої оплати за товари, роботи та послуги за рахунок бюджетних коштів, а також порушення порядку і термінів здійснення такої оплати;
23) здійснення платежів за рахунок бюджетних коштів без реєстрації бюджетних зобов'язань, за відсутності підтвердних документів чи при включенні до платіжних документів недостовірної інформації, а також безпідставна відмова у проведенні платежу органами Казначейства України;
24) нецільове використання бюджетних коштів;
25) порушення вимог цього Кодексу при здійсненні витрат державного бюджету (місцевого бюджету) у разі несвоєчасного набрання чинності законом про Державний бюджет України (несвоєчасного прийняття рішення про місцевий бюджет);
26) надання кредитів з бюджету чи повернення кредитів до бюджету з порушенням вимог цього Кодексу та/або встановлених умов кредитування бюджету;
27) здійснення бюджетними установами запозичень у будь-якій формі або надання бюджетними установами юридичним чи фізичним особам кредитів з бюджету всупереч цьому Кодексу;
28) здійснення видатків, кредитування місцевого бюджету, які відповідно до цього Кодексу мають проводитися з іншого бюджету;
29) здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням всупереч цьому Кодексу чи закону про Державний бюджет України;
30) порушення вимог цього Кодексу щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету;
31) порушення встановлених вимог щодо застосування бюджетної класифікації;
32) включення недостовірних даних до звітів про виконання державного бюджету (місцевого бюджету), річного звіту про виконання закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет), а також порушення порядку та термінів подання таких звітів;
33) порушення встановлених вимог щодо ведення бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання бюджетів;
34) порушення встановлених порядку або термінів подання фінансової і бюджетної звітності бюджетних установ, а також подання такої звітності у неповному обсязі;
35) невідповідність даних, наведених у фінансовій і бюджетній звітності бюджетних установ, даним бухгалтерського обліку;
36) включення недостовірних даних до звітів про виконання паспортів бюджетних програм, а також порушення порядку та термінів подання таких звітів;
37) видання нормативно-правових актів, що зменшують надходження бюджету або збільшують витрати бюджету всупереч закону;
38) здійснення видатків на утримання бюджетної установи одночасно з різних бюджетів всупереч цьому Кодексу чи закону про Державний бюджет України;
39) порушення вимог статті 28 цього Кодексу щодо оприлюднення та доступності інформації про бюджет;
40) інші випадки порушення бюджетного законодавства учасником бюджетного процесу.
Порушення бюджетного законодавства
- це порушення учасником бюджетного процесу встановлених Бюджетним кодексом України чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання.
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Інструкції про порядок проведення контрольних заходів контрольно-ревізійним відділом Державної судової адміністрації України (Інструкція, п.1.2) 29.07.2011 N 120
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Чи обов’язково підприємству мати стенд із правилами та іншою інформацією з військового обліку? Хто має затверджувати документи, що на ньому розміщуються? Які саме документи варто на ньому розміщувати? Читайте у статтіАналітикаСьогодні 12:30478
- Порядком №416 Мінфін затвердив форми запиту та Витягів про стан розрахунків платників за податками, зборами, платежами та ЄСВ. Як заповнювати запити та отримувати Витяги від ДПС – далі у статтіАналітикаСьогодні 12:307 3242
- Подати анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних можна як особисто – до Сервісного центру Пенсійного фонду України, так і дистанційно – через вебпортал е-послуг Пенсійного фонду УкраїниСьогодні 12:283
- Під час зустрічі БЕБ з «Укртютюн» обговорили результати останніх досліджень ринку, системні проблеми, з якими стикаються детективи БЕБ у сфері протидії незаконному обігу тютюнових виробів, а також можливі шляхи їх вирішенняСьогодні 12:027
- Юридична особа – платник єдиного податку третьої групи може вносити кошти або майно до статутного капіталу іншої юридичної особи (бути засновником іншої юридичної особи)Сьогодні 11:4910
- Рішення КМУ передбачає тимчасове закриття у публічних реєстрах даних про оборонні підприємства – зокрема їх місцезнаходження, виробничі потужності та інші чутливі відомостіСьогодні 11:2713
- Перед створенням громадського формування без статусу юридичної особи слід ознайомитись з особливостями заповнення реєстраційної форми №6. У статті читайте алгоритм дій із зразками та нюансами: для громадського об'єднання, політичної партії і третейського судуАналітикаСьогодні 11:1027
- До Переліку суб'єктів господарювання, які підлягають плановим заходам державного нагляду (контролю) НКЕК у 2026 році, наразі включено 7 суб'єктів господарюванняСьогодні 11:0824
- Електронна марка наноситиметься на кожну пачку тютюнового виробу, пляшку алкогольного напою або ємність з рідиною для електронних сигаретСьогодні 11:0026
- Працівники повинні бути проінструктовані з питань охорони праці та мати відповідну підготовку перед початком виконання робіт. Усі приміщення для утримання худоби мають бути добре освітлені, вентильовані та оснащені безпечними проходамиСьогодні 10:5014
- За словами Гетманцева, важливо забезпечити стабільність умов простору на 25 років, як це передбачено законодавством. Також, щоб податкові і контролюючі органи розглядали Дія.City як спецрежим для технологічного бізнесу, а не як фактор податкового ризикуСьогодні 10:2121
- Уповноважена особа юрособи у разі тимчасової відсутності керівника може підписати заяву за ф. №1-ОПП на підставі довіреності від імені юрособи за умови, що така довіреність видана органом юрособи чи іншою особою, уповноваженою на це її установчими документамиСьогодні 10:0627
- Якщо повернення коштів відбулося в іншому періоді, то юрособа-«єдинник» має включити такий аванс до складу доходу у звітному періоді, в якому відбулося зарахування, та здійснити перерахунок доходу у податковому періоді, в якому відбулось їх поверненняСьогодні 09:5924
- Ухвалення судового рішення про стягнення заборгованості за договором не змінює природи зобов'язання і не створює нового зобов'язання, а лише надає можливість його примусового виконання у процедурах виконавчого провадженняСьогодні 09:3121
- Зокрема, слід памʼятати, що разі якщо в графі 4 ПН зазначено умовне позначення одиниці виміру, яка відсутня в КСПОВО, графа 5 не заповнюєтьсяСьогодні 09:1067
- Документ визначає порядок ведення реєстру та надання інформації з нього. У додатках до Положення передбачені нові форми повідомлення, анкети та інших форм, за якими формуватимуться дані про застрахованих осібСьогодні 08:50145
- Реорганізація може відбуватися шляхом злиття, приєднання, поділу та перетворення. У практиці та інших нормативних актах також виділяють окрему форму – виділ, яка не завжди призводить до припинення юридичної особиСьогодні 08:4334
- Мати доступ до всіх функцій Приват24 абсолютно безкоштовно, не витрачаючи мегабайти інтернету, зможуть всі клієнти на території України, які є абонентами Vodafone та lifecellСьогодні 08:3285
- ПКУ не заборонено продаж подарункових сертифікатів, проте розрахунок за товари подарунковим сертифікатом фізособами-«єдинниками» є механізмом розрахунку не у грошовій формі. Отже не дає їм права застосовувати ЄПСьогодні 08:0933
- Перелік назв професій наведено в Національному класифікаторі, і саме його треба застосовувати для встановлення назв посад. Але роботодавці мають право при встановленні назви посади змінити назву професії, використовуючи похідні слова або розширюючи цю назвуАналітикаСьогодні 07:30818