Визначення терміну «Порушення бюджетного законодавства»
Порушення бюджетного законодавства
Порушенням бюджетного законодавства визнається порушення учасником бюджетного процесу встановлених цим Кодексом чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання, а саме:
1) включення недостовірних даних до бюджетних пропозицій та бюджетних запитів;
2) порушення встановлених термінів подання бюджетних пропозицій та бюджетних запитів або їх неподання;
3) визначення недостовірних обсягів бюджетних коштів при плануванні бюджетних показників;
4) планування надходжень або витрат державного бюджету (місцевого бюджету), не віднесених до таких цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
5) порушення встановленого порядку або термінів подання проекту закону про Державний бюджет України (проекту рішення про місцевий бюджет) на розгляд Верховної Ради України (Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради);
6) порушення встановленого порядку або термінів розгляду проекту та прийняття закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет);
7) прийняття рішення про місцевий бюджет з порушенням вимог цього Кодексу чи закону про Державний бюджет України (в тому числі щодо складання бюджету в частині міжбюджетних трансфертів);
8) порушення вимог цього Кодексу щодо затвердження державного бюджету (місцевого бюджету) з дефіцитом або профіцитом;
9) включення до складу спеціального фонду бюджету надходжень з джерел, не віднесених до таких цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
10) зарахування надходжень бюджету на будь-які рахунки, крім єдиного казначейського рахунка (з урахуванням особливостей, визначених частиною дев’ятою статті 13 цього Кодексу), а також акумулювання їх на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету;
11) зарахування доходів бюджету до іншого, ніж визначено цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України, бюджету, в тому числі внаслідок здійснення поділу податків і зборів та інших доходів між бюджетами з порушенням визначених розмірів та термінів;
12) здійснення державних (місцевих) запозичень, надання державних (місцевих) гарантій з порушенням вимог цього Кодексу;
13) прийняття рішень, що призвели до перевищення граничних обсягів державного (місцевого) боргу чи граничних обсягів надання державних (місцевих) гарантій;
14) розміщення тимчасово вільних коштів бюджету з порушенням вимог цього Кодексу;
15) створення позабюджетних фондів, порушення вимог цього Кодексу щодо відкриття позабюджетних рахунків для розміщення бюджетних коштів;
16) порушення порядку або термінів подання, розгляду і затвердження кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету, затвердження у кошторисах показників, не підтверджених розрахунками та економічними обґрунтуваннями;
16-1) порушення вимог цього Кодексу щодо розроблення і забезпечення головними розпорядниками бюджетних коштів затвердження порядків використання бюджетних коштів (включаючи порядки та умови надання субвенцій);
17) порушення порядку або термінів подання і затвердження паспортів бюджетних програм;
18) порушення встановлених термінів доведення документів про обсяги бюджетних асигнувань до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня або одержувачів бюджетних коштів;
19) порушення порядку та термінів відкриття (закриття) рахунків в органах Казначейства України;
20) взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом чи законом про Державний бюджет України;
21) порушення порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань, включаючи необґрунтовану відмову в реєстрації або несвоєчасну реєстрацію бюджетних зобов'язань;
22) порушення вимог цього Кодексу при здійсненні попередньої оплати за товари, роботи та послуги за рахунок бюджетних коштів, а також порушення порядку і термінів здійснення такої оплати;
23) здійснення платежів за рахунок бюджетних коштів без реєстрації бюджетних зобов'язань, за відсутності підтвердних документів чи при включенні до платіжних документів недостовірної інформації, а також безпідставна відмова у проведенні платежу органами Казначейства України;
24) нецільове використання бюджетних коштів;
25) порушення вимог цього Кодексу при здійсненні витрат державного бюджету (місцевого бюджету) у разі несвоєчасного набрання чинності законом про Державний бюджет України (несвоєчасного прийняття рішення про місцевий бюджет);
26) надання кредитів з бюджету чи повернення кредитів до бюджету з порушенням вимог цього Кодексу та/або встановлених умов кредитування бюджету;
27) здійснення бюджетними установами запозичень у будь-якій формі або надання бюджетними установами юридичним чи фізичним особам кредитів з бюджету всупереч цьому Кодексу;
28) здійснення видатків, кредитування місцевого бюджету, які відповідно до цього Кодексу мають проводитися з іншого бюджету;
29) здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням всупереч цьому Кодексу чи закону про Державний бюджет України;
30) порушення вимог цього Кодексу щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету;
31) порушення встановлених вимог щодо застосування бюджетної класифікації;
32) включення недостовірних даних до звітів про виконання державного бюджету (місцевого бюджету), річного звіту про виконання закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет), а також порушення порядку та термінів подання таких звітів;
33) порушення встановлених вимог щодо ведення бухгалтерського обліку та складання звітності про виконання бюджетів;
34) порушення встановлених порядку або термінів подання фінансової і бюджетної звітності бюджетних установ, а також подання такої звітності у неповному обсязі;
35) невідповідність даних, наведених у фінансовій і бюджетній звітності бюджетних установ, даним бухгалтерського обліку;
36) включення недостовірних даних до звітів про виконання паспортів бюджетних програм, а також порушення порядку та термінів подання таких звітів;
37) видання нормативно-правових актів, що зменшують надходження бюджету або збільшують витрати бюджету всупереч закону;
38) здійснення видатків на утримання бюджетної установи одночасно з різних бюджетів всупереч цьому Кодексу чи закону про Державний бюджет України;
39) порушення вимог статті 28 цього Кодексу щодо оприлюднення та доступності інформації про бюджет;
40) інші випадки порушення бюджетного законодавства учасником бюджетного процесу.
Порушення бюджетного законодавства
- це порушення учасником бюджетного процесу встановлених Бюджетним кодексом України чи іншим бюджетним законодавством норм щодо складання, розгляду, затвердження, внесення змін, виконання бюджету та звітування про його виконання.
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Інструкції про порядок проведення контрольних заходів контрольно-ревізійним відділом Державної судової адміністрації України (Інструкція, п.1.2) 29.07.2011 N 120
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Тепер відповідні послуги надаватимуть з використанням засобів, що пройшли процедуру оцінки ризиків за міжнародними стандартами, а контролюватиме все Держспецзв’язкуСьогодні 20:238
- Податківці підкреслили, що фактичні перевірки під час дії воєнного стану проводяться за наявності безпечних умов для їх проведення. Зокрема, безпечного доступу, допуску до територій, приміщень та майна, що використовуються для провадження діяльностіСьогодні 19:5819
- Забороняється створення нових юросіб у таких формах: держпідприємства; комунальні підприємства; приватні підприємства; іноземні підприємства; підприємства громадських об'єднань, релігійних організацій, профспілок; підприємства споживчої коопераціїСьогодні 19:3315
- За ініціативи Міністерства аграрної політики та продовольства України та Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) розпочинається реєстрація для отримання модульних зерносховищ місткістю 1 000 тоннСьогодні 19:103
- Люди, які пережили незаконне утримання, катування або зазнали інших ушкоджень здоров’я внаслідок перебування в полоні, можуть отримати статус інвалідності та відповідну державну підтримкуСьогодні 18:4115
- У фіскальному касовому чеку відображаються лише ті реквізити, які наявні у платника під час формування конкретного чека. Рядок «решта» не заповнюється, якщо такої решти при проведенні розрахунку не булоСьогодні 18:3248
- Додано засіб оплати, валюту розрахунку, розширений QR-код, код автентифікації, а також специфічні дані для алкоголю і тютюнових виробів. Виключено: номер ID-картки; підпис касира та підпис держателя електронного платіжного засобуСьогодні 18:07745
- Комісія з визначення підприємств, установ та організацій, які мають важливе значення для національної економіки у галузі автомобільного транспорту в особливий період, розповіла про типові помилки, яких слід уникати у процесі підготовки та подання документівСьогодні 18:0120
- Суми грошових компенсацій за невикористані щорічні відпустки, які нараховуються померлому працівнику, після його смерті не є базою нарахування ЄСВ, а також не підлягають відображенню в додатку Д1 до Податкового розрахункуСьогодні 17:4337
- Мінсоцполітики опрацьовує формування додаткового механізму виїзду водіїв за кордон за гуманітарними вантажами. Водіями, які виїхали за кордон, використовуючи систему «Шлях», в країну завезено менше 5% від усього обсягу допомоги (2024 рік)Сьогодні 17:2832
- У разі включення втрат від браку, які виникають у межах виробничого процесу, до собівартості продукції ПЗ з ПДВ за п. 198.5 ПКУ не нараховуютьАналітикаСьогодні 17:1621
- Формувати в е-вигляді та реєструвати ТТН в Єдиному реєстрі товарно-транспортних накладних на переміщення алкогольних напоїв повинні виробники спирту етилового та/або горілки та лікеро-горілчаних виробівСьогодні 17:0417
- У рядку 1.2 слід зазначати загальні суми нарахованої винагороди за виконання робіт (надання послуг), у тому числі з кодом категорії застрахованої особи 82 та 83. У ПФУ підкреслили, що станом на сьогодні контроль працює коректноСьогодні 16:5023
- 3 березня ДПС окремо повідомила про оновлення версії програмного забезпечення мобільних додатків безоплатного ПРРО від ДПС для операційних систем Android та iOSСьогодні 16:31415
- Платник ПДВ подавав нульові декларації протягом 12 послідовних місяців, і податківці анулювали його реєстрацію. Але платник оскаржує такі дії, тому що насправді він проводив оподатковувані операції. Чи має він рацію?АналітикаСьогодні 16:2252
- Подальша євроінтеграція українського агросектору потребує значного доопрацювання нормативно-законодавчої бази і, що найважливіше, реалізації цих ініціатив усіма гравцями ринкуСьогодні 16:1111
- Юридичні особи, відокремлені підрозділи юросіб мають подати до територіального органу Держстату до 7 березня (включно) форму №1-ПВ «Звіт із праці» за лютий 2025 рокуСьогодні 16:0343
- Співпраця Фонду розвитку підприємництва з місцевими громадами у межах держпрограми «5-7-9%» дозволяє розширити можливості доступу мікро-, малого та середнього підприємництва до фінансуванняСьогодні 15:5319
- Тренери видавали себе за працівників клубу, проте, як зʼясувалося під час перевірки, вони були лише орендарями спортивного приладдя та частини приміщення спортклубуСьогодні 15:2885
- Черговість надання відпусток визначається графіками, які затверджуються роботодавцем за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником), і доводиться до відома всіх працівниківСьогодні 15:1182