Визначення терміну «Оренда житлових приміщень»

Оренда житлових приміщень
Оренда житлових приміщень - операція, що передбачає надання житлового будинку, квартири або їх частини її власником у володіння та користування орендарю на визначений строк для цільового використання за орендну плату.
ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (ст.14) м. Київ, 2 грудня 2010 року N 2755-VІ
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Новини по темі «Нерухомість»

Відбудова житла за рахунок місцевого бюджету у 2026 р. звільнена від ПДФО та ВЗ: роз'яснення ДПС для мешканців
Відбудова житла за рахунок місцевого бюджету у 2026 р. звільнена від ПДФО та ВЗ: роз'яснення ДПС для мешканців
Чи загрожує сплата ПДФО та ВЗ громадянам, чиє житло постраждало від обстрілів, у разі фінансування відновлювальних робіт за бюджетні кошти? Чи потрібно організації, яка фінансує ці роботи, відображати їх у додатку 4ДФ? Відповідь ДПС та наш коментар до неї далі
05.10.2026664
Продаж забудовником майнових прав на офіс та його повернення: позиція Верховного суду у 2026 році
Продаж забудовником майнових прав на офіс та його повернення: позиція Верховного суду у 2026 році
Якщо забудовник відчужив майнові права на майно та отримав їх повну вартість, він не має права витребовувати це майно в кінцевого набувача. Докладніше про це далі у новині
05.10.202661
Відшкодування фізособі-орендодавцю комунальних платежів-2026: податкові наслідки з ПДФО
Відшкодування фізособі-орендодавцю комунальних платежів-2026: податкові наслідки з ПДФО
Податковий агент при виплаті доходу фізичній особі – орендодавцю, у вигляді сум комунальних платежів, зобов’язаний нарахувати, утримати та сплатити (перераховувати) ПДФО за ставкою 18%
02.10.2026159
Припинення права власності на знищене житло для отримання еВідновлення-2026: розʼяснення від Мінʼюсту
Припинення права власності на знищене житло для отримання еВідновлення-2026: розʼяснення від Мінʼюсту
Після призначення компенсації за знищене житло власнику потрібно зареєструвати припинення права власності на об’єкт. Якщо житло має співвласників, процедура стосується права кожного з них
30.09.2026142
Що робити у разі знищення майна через обстріли у 2026 році: довідник для бізнесу
Що робити у разі знищення майна через обстріли у 2026 році: довідник для бізнесу
Що робити бізнесу у разі руйнування майна через обстріли? Покроковий алгоритм фіксації збитків, звернення до ДСНС і ТПП, правила списання активів, ПДВ, податку на прибуток та отримання компенсацій. Все це зібрали в одній добірці
30.09.20265 396
Ремонт пошкодженого житла у 2026 році: як платнику ПДВ скористатися пільгою згідно ст. 197 ПКУ
Ремонт пошкодженого житла у 2026 році: як платнику ПДВ скористатися пільгою згідно ст. 197 ПКУ
Як відбудувати пошкоджене війною житло і не платити зайвого ПДВ? У статті розбираємо роз'яснення ДПС: за якими нормами ПКУ діє пільга з ПДВ, як оформити податкову накладну на неплатника та що робити з «вхідним» ПДВ на будівельні матеріали
25.09.20261 236
Знищення майна звільняє від податку: ДПС навела умови 2026 р.
Знищення майна звільняє від податку: ДПС навела умови 2026 р.
ДПС нагадала, що за знищене та пошкоджене через бойові дії майно можна не сплачувати податок на нерухомість і плату за землю за визначених умов
24.09.2026267
Вплив на бізнес нової мінзарплати 9546 грн: розміри податків та штрафів у 2027 році
Вплив на бізнес нової мінзарплати 9546 грн: розміри податків та штрафів у 2027 році
Від розміру мінімальної зарплати залежать не тільки витрати на оплату праці, але й розмір деяких податків, а також штрафи за порушення трудових відносин та показники за нормами ПКУ. Про те, наскільки вони зростуть у 2027 році, читайте у статті
17.09.20264 634
Строк щодо гарантії на новобудови у 10 років: Кабмін ухвалив зміни до законодавства
Строк щодо гарантії на новобудови у 10 років: Кабмін ухвалив зміни до законодавства
Уряд підтримав запровадження щонайменше 10-річної гарантії на нові об’єкти нерухомості. Власники зможуть вимагати усунення недоліків або компенсації витрат на ремонт
14.09.2026134
Зміна прізвища після шлюбу та право власності на нерухомість: деталі від Мінʼюсту
Зміна прізвища після шлюбу та право власності на нерухомість: деталі від Мінʼюсту
Зміна прізвища після шлюбу, розірвання шлюбу чи з інших причин не змінює права власності на квартиру, будинок або земельну ділянку. Переоформлювати нерухомість не потрібно, але документи про зміну прізвища варто зберігати
09.09.2026227
Поповнення рахунку СЕА ПДВ за договором управління майном: роз'яснення ДПС
Поповнення рахунку СЕА ПДВ за договором управління майном: роз'яснення ДПС
ДПС пояснила, як управителю – платнику ПДВ правильно перераховувати кошти на електронний рахунок за договором управління майном. Важливо правильно зазначити отримувача, податковий номер, IBAN е-рахунку та призначення платежу
07.09.202669
Хто має право застосовувати касовий метод обліку з ПДВ: роз'яснення ДПС
Хто має право застосовувати касовий метод обліку з ПДВ: роз'яснення ДПС
Касовий метод податкового обліку можуть застосовувати окремі категорії платників податку, зокрема у сфері ЖКГ, будівництва, постачання житла, електро- та теплоенергії
07.09.2026237
Оренда житлової нерухомості фізособи: пільги з податку на неї за ст. 266 ПКУ немає
Оренда житлової нерухомості фізособи: пільги з податку на неї за ст. 266 ПКУ немає
Якщо фізособа має кілька об’єктів житлової нерухомості, пільга з податку на нерухомість не застосовується до житла, яке використовується для отримання доходу. Його площа враховується при визначенні загальної бази оподаткування всіх об’єктів
05.09.2026102
Податок за пошкоджену через війну нерухомість не сплачують: нагадування ДПС для 2026 року
Податок за пошкоджену через війну нерухомість не сплачують: нагадування ДПС для 2026 року
Власники нерухомості ІІ та ІІІ категорій пошкодження можуть не сплачувати податок на нерухоме майно. Для застосування пільги відомості про пошкодження мають бути внесені до Державного реєстру
04.09.2026117
Нерухоме майно у спільній власності: як у 2026 році ФОПу на єдиному податку здавати свою частку в оренду
Нерухоме майно у спільній власності: як у 2026 році ФОПу на єдиному податку здавати свою частку в оренду
ФОП здає в оренду частину нежитлової будівлі, загальна площа якої перевищує ЄП-ліміт у 900 кв.м. ДПС не забороняє це робити і статус «єдинника» не анулює. Натомість варто врахувати не лише вимоги ПКУ, але й ЦКУ
03.09.20262 387
Уточнення декларації з податку на нерухомість при зміні об'єкта оподаткування-2026: деталі від ДПС
Уточнення декларації з податку на нерухомість при зміні об'єкта оподаткування-2026: деталі від ДПС
У разі зміни протягом року бази оподаткування, пов’язаної із зміною коду типу об’єкта оподаткування (житлової нерухомості на нежитлову або навпаки), показники Декларації необхідно уточнити
02.09.2026320
База оцінки нерухомості-2026: нотаріуси закликають Фонд держмайна про відновлення роботи
База оцінки нерухомості-2026: нотаріуси закликають Фонд держмайна про відновлення роботи
Нотаріуси позбавлені можливості перевіряти оціночну вартість нерухомості та формувати витяги через збої в Єдиній базі Фонду держмайна. Нотаріальна палата закликала ФДМУ терміново відновити роботу системи задля захисту прав громадян і бізнесу
28.08.2026128
Оформлення частки в майні подружжя після смерті одного з них у 2026 р.: розʼяснення від Мін'юсту
Оформлення частки в майні подружжя після смерті одного з них у 2026 р.: розʼяснення від Мін'юсту
Для виділу своєї частки в спільному майні після смерті чоловіка чи дружини потрібно звернутися до нотаріуса із заявою, свідоцтвами про шлюб і смерть. Нотаріус перевіряє право власності через державні реєстри та письмово інформує інших спадкоємців
26.08.2026266
Оподаткування інженерних споруд податком на нерухомість: роз'яснення ДПС
Оподаткування інженерних споруд податком на нерухомість: роз'яснення ДПС
Інженерні споруди, які не мають ознак будівель відповідно до пп. 14.1.15 ПКУ та віднесені до розділу 2 Класифікатора НК 018-2023, не є об'єктом оподаткування податком на нерухоме майно. Податкова пояснила критерії розмежування будівель та споруд
26.08.2026186
Майно передано в управління: хто сплачує податок на нерухомість – роз'яснення ДПС
Майно передано в управління: хто сплачує податок на нерухомість – роз'яснення ДПС
ДПС роз'яснила, що установник, який фактично є власником майна, переданого в управління, є відповідальним за сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
25.08.2026167

Останні новини