Визначення терміну «Малі та середні підприємства»
Малі та середні підприємства
Малі та середні підприємства (далі - МСП)
- підприємства, що є:
а) емітентами пайових цінних паперів та середнє значення ринкової капіталізації яких протягом трьох останніх років, а для підприємств, цінні папери яких допущені до торгів на організованому ринку протягом періоду меншого, ніж три роки, - протягом всього періоду допуску до торгів на організованому ринку, не перевищувало 6 мільярдів гривень;
б) емітентами пайових цінних паперів, які не були допущені до торгів на організованому ринку або не є емітентами пайових цінних паперів та сукупна номінальна вартість усіх боргових цінних паперів яких, за умови, що такі цінні папери були допущені до торгів на організованому ринку протягом останнього календарного року, не перевищувала 1,5 мільярда гривень за останній календарний рік.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює порядок розрахунку середнього значення ринкової капіталізації та сукупної номінальної вартості боргових цінних паперів, допущених до торгів на організованому ринку.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про ринки капіталу та організовані товарні ринки (ст.2)м.Київ, 23 лютого 2006 року N 3480-ІV
"Малі та середні підприємства" або "МСП" означає підприємства, як визначено у розділі Iдодатка до Рекомендації Комісії 2003/361/ЄС від 6 травня 2003 року щодо визначення мікропідприємств, малих і середніх підприємств (- 3); категорія мікропідприємств, малих і середніх підприємств складається з підприємств, на яких працює менше 250 працівників, та у яких річний обіг не перевищує 50 мільйонів євро та/або річний баланс не перевищує 43 мільйонів євро.
ДИРЕКТИВА ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ 2012/27/ЄС від 25 жовтня 2012 року про енергоефективність, внесення змін до директив 2009/125/ЄС і 2010/30/ЄС та про скасування директив 2004/8/ЄС і 2006/32/ЄС (ст.2) 25.10.2012 ( див. текст )
"Малі та середні підприємства" для цілей цієї Директиви означає компанії, середнє значення ринкової капіталізації яких було меншим за 200000000 євро за котируваннями на кінець року протягом попередніх трьох календарних років.
ДИРЕКТИВА ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ 2014/65/ЄС від 15 травня 2014 року про ринки фінансових інструментів та про внесення змін до Директиви 2002/92/ЄС та Директиви 2011/61/ЄС(нова редакція) (Текст стосується ЄЕП) (ст.4) 15.05.2014 ( див. текст )
"Малі та середні підприємства" або "МСП" означає підприємства, які відповідають критеріям, встановленим у додатку I.
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 651/2014 від 17 червня 2014 року про визнання певних категорій допомоги сумісними з внутрішнім ринком на застосування статей 107 та 108 Договору (Текст стосується ЄЕП)(ст.2) 17.06.2014 ( див. текст )
"Малі та середні підприємства" або " МСП", "малі підприємства" та "середні підприємства" означає підприємства, що відповідають критеріям, визначеним у рекомендації Комісії щодо визначення мікро, малих та середніх підприємств.
ІНФОРМАЦІЯ ІНСТИТУЦІЙ, ОРГАНІВ, БЮРО ТА АГЕНТСТВ ВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ ПОВІДОМЛЕННЯ КОМІСІЇ Рамковий документ щодо державної допомоги на наукові дослідження, технічний розвиток та провадження інноваційної діяльності (2014/C 198/01) (п.15) 27.06.2014 ( див. текст )
"Малі та середні підприємства", або "МСП" означає суб'єкти господарювання, що відповідають критеріям, встановленим у додатку I.
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 1388/2014 від 16 грудня 2014 року про певні категорії допомоги для суб'єктів господарювання, які виробляють, переробляють і реалізують продукти рибальства та аквакультури, сумісні з принципами внутрішнього ринку в рамках застосування статей 107 і 108 Договору про функціонування Європейського Союзу (ст.3) м.Брюссель, 16 грудня 2014 року ( див. текст )
"Малі та середні підприємства", або "МСП", означає будь-що із зазначеного нижче:
(i) компанії, які, згідно з їхньою останньою річною або консолідованою звітністю, відповідають принаймні двом із таких трьох критеріїв: середня чисельність працівників протягом фінансового року менша за 250, загальний баланс не перевищує 43000000 євро і річний чистий оборот не перевищує 50000000 євро;
(ii) малі та середні підприємства, як означено в пункті (13) статті 4(1) Директиви 2014/65/ЄС.
РЕГЛАМЕНТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 2017/1129 від 14 червня 2017 року про проспекти, що підлягають публікації у випадку публічної пропозиції цінних паперів або їх допуску до торгів на регульованому ринку, та про скасування Директиви 2003/71/ЄС (Текст стосується ЄЕП) (ст.2) 14.06.2017 ( див. текст )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Податківці зауважили, що ФОП, який здійснює роздрібний продаж товарів в магазині, що розташований на території ринку, не може бути платником ЄП першої групи22.07.202514
- Платник не може повернути помилково та/або надміру сплачені суми грошових зобов’язань та пені з бюджетного рахунку, відмінного від ПДВ, на якому обліковується така переплата, на електронний рахунок платника ПДВ22.07.202518
- Оператор лотереї у строки для місячного податкового періоду сплачує (перераховує) до бюджету загальну суму ПДФО, нарахованого за ставкою 18%, із загальної суми виграшів, виплачених за звітний місяць гравцям у лотерею22.07.202513
- У випадках сплати пені за порушення термінів сплати грошового зобов’язання платник заповнює код виду сплати «101», а у полі «Додаткова інформація запису» – інформацію щодо переказу коштів у довільній формі22.07.202513
- У ВРУ зареєстровано законопроєкт №13505 про заборону ворожих програмних продуктів та ворожих засобів інформатизації, що створені чи контролюються країнами-агресорами. Закон передбачає чіткі критерії, заборони та фінансові санкції за порушення22.07.202521
- У разі анулювання реєстрації платника акцизу з реалізації пального необхідно подати декларацію з акцизного податку за останній звітний період, в якому платник був зареєстрований платником акцизного податку з реалізації пального22.07.202517
- У разі якщо платник податків порушує умови погашення розстроченого податкового боргу або відстроченого ПЗ чи податкового боргу, то договори про розстрочення (відстрочення) можуть бути достроково розірвані з ініціативи ДПС22.07.20259
- ФОПи 2 та 3 групи, які призвані або уклали контракт з ЗСУ, звільняються на період військової служби від сплати та подання звітності з ЄП. Незалежно від того, чи є в них працівники, чи надходили доходи та чи продовжувалося здійснення діяльності22.07.202519
- Проєкт постанови не враховує чинні норми щодо можливості здійснення позапланового контролю в умовах війни, а також основні принципи ризик-орієнтованого підходу22.07.20255
- Ще у 2024 році щорічна основна відпустка педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти тривала 42 календарних дні. А у 2025 році вона вже становить 56 днів. Але як її рахують?22.07.202511
- Попри воєнний стан, питання безпеки праці, дотримання трудового законодавства та якості продукції залишаються в центрі уваги держави. Держпраці продовжує виконувати свої функції — хоча з певними обмеженнями, але у чітко визначених законом випадках22.07.202532
- Спікер ВРУ вже підписав законопроєкт №13157 про внесення змін до ПКУ щодо встановлення квартальної форми єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ для ФОПів. Депутати не підтримали проєкти постанов. Закон передано на підпис ПрезидентуВажливо22.07.20258161
- Заступниця Міністра оборони відповіла, що буде запроваджено можливість сплати штрафу за неявку за повісткою до ТЦК та СП через додаток Резерв+. Орієнтовно такий функціонал буде реалізовано до 30.07.202522.07.202555
- Уся сума одноразової страхової виплати, яка виплачується застрахованій особі, що дожила до закінчення строку договору довгострокового страхування життя, включається до доходу, однак оподатковується лише 60% від такої суми22.07.202526
- Закінчення терміну штрафування за неоновлення даних не скасовує інших правил військового обліку. Заяви окремих адвокатів про неможливість накласти штраф за неоновлення військово-облікових даних не відповідають дійсності22.07.2025111
- Розглянемо важливий аспект бухгалтерського обліку: консолідовану фінансову звітність, яка дозволяє бачити повну картину фінансового стану групи підприємств як єдиного цілогоАналітика22.07.2025537
- Інформація щодо контрагента (постачальника), з якими суб’єкт господарювання мав господарські відносини, повинна бути відображена одним записом22.07.202530
- Законодавчо не передбачено обмежень на використання поряд з РРО також і ПРРО. Суб’єкт господарювання може самостійно обрати для використання РРО або ПРРО22.07.202525
- Якщо постачання товарів або послуг було оподатковане ПДВ і зобов’язання були нараховані та сплачені до бюджету, а оплата від покупця так і не надійшла, то продавець має право провести зменшення податкових зобов’язань з ПДВ за умови її визнання безнадійною22.07.202566
- Якщо витрати на поліпшення об’єкта оренди проведено за згодою орендодавця та не компенсовано орендарю, то при поверненні об’єкта оренди вартість поліпшення вважається безоплатно наданою послугою та підлягає оподаткуванню ПДВ22.07.202536