Визначення терміну «Контрафактні товари»
Контрафактні товари
Контрафактні товари:
а) товари, що є предметами порушення прав інтелектуальної власності на торговельну марку в Україні, на яких без дозволу міститься позначення, тотожне із охоронюваною в Україні торговельною маркою стосовно одного й того самого виду товарів, або яке є схожим настільки, що його можна сплутати з такою торговельною маркою;
б) товари, що є предметами порушення прав інтелектуальної власності на географічне зазначення в Україні й містять назву чи термін або описуються за допомогою назви чи терміна, які захищені таким географічним зазначенням;
в) будь-яка упаковка, етикетка, наліпка, брошура, інструкція з експлуатації, гарантія чи інший документ такого типу, навіть якщо вони представлені окремо, які є предметами порушення прав інтелектуальної власності на торговельну марку або географічне зазначення, які містять позначення, назву або термін, тотожні із охоронюваною в Україні торговельною маркою чи географічним зазначенням, або які є схожими настільки, що їх можна сплутати з такою торговельною маркою чи географічним зазначенням, та які можуть використовуватися стосовно одного й того самого виду товарів, щодо якого охороняється торговельна марка в Україні чи географічне зазначення.
"Контрафактні товари" означає:
(a) товари, що є предметами порушення права на торговельну марку у державі-члені, у якій їх виявлено, та що містять без дозволу позначення, тотожне законно зареєстрованій торговельній марці, щодо того самого виду товарів або яке неможливо відрізнити від такої торговельної марки за його основними аспектами;
(b) товари, що є предметами порушення права на географічне зазначення у державі-члені, у якій їх виявлено, та що містять найменування чи термін, охоронювані за допомогою такого географічного зазначення, або описані з використанням такого найменування чи терміна;
(c) будь-які паковання, етикетка, наліпка, брошура, інструкція з експлуатації, гарантійний документ або інший схожий предмет, навіть якщо представлений окремо, що є предметами порушення права на торговельну марку або географічне зазначення, що охоплює позначення, найменування або термін, які тотожні законно зареєстрованій торговельній марці або охоронюваному географічному зазначенню або які неможливо відрізнити від такої торговельної марки або такого географічного зазначення за їхніми основними аспектами та які можуть використовувати для такого самого виду товарів, як той, для якого зареєстровано торговельну марку або географічне зазначення.
РЕГЛАМЕНТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 608/2013 від 12 червня 2013 року щодо забезпечення митними органами дотримання прав інтелектуальної власності та про скасування Регламенту Ради (ЄС) № 1383/2003 (ст.2) м.Страсбург, 12 червня 2013 року ( див. текст )
"Контрафактні товари", а саме:
i) товари, зокрема упаковку, що містить без дозволу торговельну марку, ідентичну торговельній марці, зареєстрованій належним чином стосовно такої самої групи товарів, які за суттєвими ознаками не можуть бути відрізнені від товарів із зазначеною торговельною маркою, та таким чином порушують права власника торговельної марки;
ii) будь-який символ торговельної марки (логотип, маркування, наклейка, брошура, інструкція з користування або гарантійний документ), навіть при окремому представленні, за таких самих умов, як і товари, зазначені в підпункті (i);
iii) пакувальні матеріали, що містять торговельні марки контрафактних товарів, представлені окремо, за таких самих умов, як і товари, зазначені в підпункті (i).
УГОДА ПРО ПОЛІТИЧНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО, ВІЛЬНУ ТОРГІВЛЮ І СТРАТЕГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО МІЖ УКРАЇНОЮ ТА СПОЛУЧЕНИМ КОРОЛІВСТВОМ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ І ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ (ст.239) м.Лондон, 8 жовтня 2020 року ( див. текст )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Чек підтверджує факт придбання товару, але його втрата не позбавляє споживача можливості звернутися до продавця. Держпродспоживслужба радить зберігати інші документи та підтвердження покупкиСьогодні 12:2919
- Перевірки Держпраці з 1 листопада щодо нормативу з працевлаштування осіб з інвалідністю, нове в бухобліку та фінзвітності для малого бізнесу, спрощення в звітуванні з ПДВ та складанні ПН з 2027 року (Комітет рекомендує законопроєкт №16037-д) тощоВажливоСьогодні 11:30124
- Більшості домогосподарств субсидію на опалювальний сезон 2026–2027 років перерахують автоматично. Для розрахунку врахують доходи за I та II квартали 2026 року, а пенсії – за серпеньСьогодні 11:1244
- МОЗ не виявило системного дефіциту лікарських засобів, хоча в окремих регіонах були перебої з поставками. Зокрема, тимчасово важче було знайти препарати з левотироксином, але після нових поставок ситуація стабілізуваласяСьогодні 10:1026
- Договір довічного утримання передбачає передачу майна в обмін на довічний догляд і забезпечення. Херсонський апеляційний суд пояснив, як укласти такий договір і коли його можна розірватиСьогодні 09:1615
- За інформацією МОН, дисципліну запроваджено у 275 закладах вищої освіти для 237 616 студентів та у 673 закладах фахової передвищої освіти для 176 615 здобувачівСьогодні 08:0433
- У листопаді 2026 року роботодавці для базових місяців січень-лютий будуть індексувати зарплату за новими коефіцієнтами, а працівникам з базовими місяцями березень-квітень – індексуватимуть зарплату впершеАналітикаСьогодні 07:30638
- «Дебет-Кредит» підготував актуальний календар важливих дат для бухгалтерів на другий тиждень жовтня 2026 року: строки подання звітів та сплати податків. Цей календар допоможе вчасно виконувати обов’язки щодо звітності та сплати податківВажливоСьогодні 07:13318
- Із загальної кількості транзитних декларацій понад 43,4 тис. переміщень, розпочатих українськими митницями, завершено в інших країнах – учасницях Конвенції про процедуру спільного транзиту09.10.202624
- ДПС нагадала, що передача майна за договором позики у власність позичальника вважається постачанням товарів і оподатковується ПДВ. Базу оподаткування визначають за правилами п. 188.1 ПКУ09.10.202645
- Продаж корпоративних прав не є об’єктом оподаткування ПДВ. Якщо придбані товари, послуги чи необоротні активи використовують в оподатковуваних і неоподатковуваних операціях, платник має розподілити податковий кредит за правилами ст. 199 ПКУ09.10.202642
- Для трансфертного ціноутворення умови контрольованої операції визначають з урахуванням її фактичних обставин і принципу «витягнутої руки». ДПС наголосила: для застосування пп. 140.5.2 ПКУ ціну придбаних товарів потрібно визначати з урахуванням кредит-ноти09.10.202627
- Запропоновані зміни спрямовані поліпшити організацію системи управління надавачів фінансових платіжних послуг з урахуванням принципу пропорційності, зменшити регуляторне навантаження та витрати на утримання персоналу для невеликих учасників ринку09.10.202618
- У Раді зареєстровано законопроєкт про інвестиційні фонди, розроблений за участі Світового банку. Він запроваджує європейські правила, нові фонди, гнучкі форми створення та посилений захист прав інвесторів09.10.202622
- Уряд зберіг чинні пільгові тарифи на електроенергію для населення на період опалювального сезону 2026-2027. На майбутнє Уряд буде працювати над покращенням системи тарифоутворення09.10.202627
- Якщо авто перебувало у власності продавця менше 183 днів від державної реєстрації, дохід навіть від першого продажу за рік пропонують оподатковувати ПДФО за ставкою 18%. Таке правило планують ввести в ПКУ із 1 січня 2027 року за законопроєктом №16037-д09.10.202685
- За даними Держстату від 09.10.2026, інфляція на споживчому ринку у вересні 2026 р. становила 2,1% порівняно із серпнем та 10,0% – із вереснем 2025 р.Важливо09.10.20261 459
- Верховний Суд дійшов висновку, що саме по собі розпорядження про призначення службового розслідування не створює юридичних наслідків для службовця органу місцевого самоврядування та не підлягає окремому судовому оскарженню09.10.202627
- Якщо податкове повідомлення-рішення не вручено або не надіслано в установленому порядку, фізичну особу звільняють від відповідальності за несвоєчасну сплату земельного податку чи орендної плати за державну та комунальну землю09.10.202677
- Критично важливі підприємства можуть укладати трудові договори з військовозобов’язаними, які порушили правила військового обліку, на період випробування тривалістю до 45 календарних днів09.10.2026122

