Визначення терміну «Коефіцієнт коригування»

Коефіцієнт коригування
Коефіцієнт коригування
- відношення індексу інфляції на дату балансу (кінець звітного року) та індексу інфляції на дату визнання (переоцінки) відповідної статті звітності.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 22 "Вплив інфляції" (Положення (стандарт), п.3) N 147 від 28.02.2002 м.Київ
Коефіцієнт коригування
- відношення індексу інфляції на дату балансу (кінець звітного року) та індексу інфляції на дату визнання (переоцінки) відповідної статті звітності.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 105 "Фінансова звітність в умовах гіперінфляції" (Національне положення (стандарт), п.3) 25.01.2012 № 52 (див. текст)
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Новини по темі «Коригування »

Як виправити помилки у 4ДФ: ДПС роз’яснила порядок коригування
Як виправити помилки у 4ДФ: ДПС роз’яснила порядок коригування
У разі виявлення помилок у додатку 4ДФ платник має подати Розрахунок із відповідним типом коригування. Для виключення рядка у графі 10 зазначають «1», для введення нового – «0»
09.10.2026130
Помилка у додатку 4 до декларації з ПДВ у 2026 році: як її виправити
Помилка у додатку 4 до декларації з ПДВ у 2026 році: як її виправити
Для виправлення помилок у Д4 потрібно подати уточнюючий розрахунок. У таблицях 1 та 2 помилкові показники сторнують і в наступному рядку зазначають правильні, а в таблицях 3 та 4 – лише правильні дані
09.10.202675
Автомобіль викрадено у 2026 році: розʼяснення ДПС щодо сплати податку та звітування
Автомобіль викрадено у 2026 році: розʼяснення ДПС щодо сплати податку та звітування
У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою – платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду
06.10.202670
Як виправити помилку в акцизній накладній: правила складання розрахунку коригування
Як виправити помилку в акцизній накладній: правила складання розрахунку коригування
Помилки в зареєстрованій акцизній накладній виправляють шляхом складання та реєстрації розрахунку коригування в ЄРАН. Зокрема, це стосується помилок у реквізитах отримувача пального або спирту етилового
29.09.202676
Перерахунок ПДВ після 1095 днів: як відобразити збільшення компенсації
Перерахунок ПДВ після 1095 днів: як відобразити збільшення компенсації
Якщо після спливу 1095 днів збільшується сума компенсації за постачання, розрахунок коригування до старої податкової накладної зареєструвати вже не можна. Постачальник має скласти нову податкову накладну на суму збільшення
24.09.2026202
Як покупцю довести дату отримання РК на зменшення у 2026 році: позиція ДПС і судова практика
Як покупцю довести дату отримання РК на зменшення у 2026 році: позиція ДПС і судова практика
Покупець має 18 днів для реєстрації «мінусового» РК – від дня його отримання, а не складення. ДПС радить фіксувати дату через SWinED і не визнає дані M.E.Doc беззаперечними. Проте Верховний Суд сформував значно сприятливіший для платників ПДВ підхід
22.09.20263 445
Постачальник повертає кошти не покупцю, а міськраді: позиція ДПС у 2026 р. щодо ПК/ПЗ з ПДВ
Постачальник повертає кошти не покупцю, а міськраді: позиція ДПС у 2026 р. щодо ПК/ПЗ з ПДВ
Суд зобов’язав постачальника повернути переплату не покупцю - комунальному підприємству, а міськраді, яка профінансувала покупку. ДПС вважає, що в такому випадку у постачальника немає підстав зменшувати ПЗ з ПДВ, а у покупця немає права на ПК з ПДВ
18.09.20262 3092
Збитки минулих років для великих платників податків: ДПС роз'яснила, як рахувати обмеження 50% за ПКУ
Збитки минулих років для великих платників податків: ДПС роз'яснила, як рахувати обмеження 50% за ПКУ
Як платнику податку не заплутатися у перенесенні збитків минулих років на зменшення поточних прибутків? А якщо поточний рік теж збитковий? Які обмеження за ПКУ діють для великих платників податків? Дізнаємось думку ДПС та наведемо практичні рекомендації
10.09.20261 989
РК до ПН заблоковано: ДПС навела правила щодо подання пояснення та документів
РК до ПН заблоковано: ДПС навела правила щодо подання пояснення та документів
За роз'ясненням ДПС, у разі зупинення реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування, який зменшує суму компенсації вартості товарів або послуг, пояснення та копії підтвердних документів подає продавець, який склав цей розрахунок коригування
03.09.2026176
Як скласти податкову накладну при гарантійній заміні товарів, звільнених від ПДВ: роз’яснення ДПС
Як скласти податкову накладну при гарантійній заміні товарів, звільнених від ПДВ: роз’яснення ДПС
Постачання деяких товарів звільнено від ПДВ. Але скласти податкову накладну на них все одно потрібно. Що робити з цією податковою накладною в разі гарантійних ремонтів та заміни продукції? Розбираємо відповідь ДПС
02.09.20261 601
Повернення товару в день продажу: алгоритм дій платника ПДВ від ДПС
Повернення товару в день продажу: алгоритм дій платника ПДВ від ДПС
Якщо товар продали та повернули в той самий день, а інших постачань протягом дня не було, платнику ПДВ доцільно скласти податкову накладну на продаж товару та розрахунок коригування у зв’язку з його поверненням
02.09.2026360
Зміна кількості товару та вартості: алгоритм складання РК до ПН від ДПС
Зміна кількості товару та вартості: алгоритм складання РК до ПН від ДПС
Якщо після складання і реєстрації в ЄРПН ПН відбувається зміна і кількості, і ціни товарів/послуг, то в розділі Б РК підлягають заповненню графи 1-8 та 11-14. Про це та про інші особливості – в новині
27.08.2026235
Нова єдина звітність за наказом №243: алгоритми та приклади виправлення помилок від ПФУ
Нова єдина звітність за наказом №243: алгоритми та приклади виправлення помилок від ПФУ
Фахівці ПФУ розглянули порядок подання єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ з типом «Звітна нова» та «Уточнююча» та розібрали алгоритми коригування помилкових даних у додатку 5, а також особливості виправлення сумових помилок з ЄСВ у додатку Д1
26.08.20266 487
Подання ф. №20-ОПП у разі зміни місцезнаходження обʼєкта оподаткування: деталі від ДПС
Подання ф. №20-ОПП у разі зміни місцезнаходження обʼєкта оподаткування: деталі від ДПС
У разі зміни місцезнаходження у ф. №20-ОПП зазначається оновлена інформація про об'єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни, та у графу 2 «Код ознаки надання інформації» вноситься значення «3 – зміна відомостей про об'єкт оподаткування»
18.08.2026342
Переведення основних засобів до невиробничих: чи потрібно коригувати фінрезультат з податку на прибуток
Переведення основних засобів до невиробничих: чи потрібно коригувати фінрезультат з податку на прибуток
ДПС роз'яснила, чи проводяться коригування фінансового результату до оподаткування при переведенні об'єктів ОЗ до складу невиробничих, та як це впливає на нарахування податкової амортизації
10.08.2026189
Виправлення помилок в Декларації з ПДВ у 2026 році: алгоритми, приклади та зразки заповнення звітності
Виправлення помилок в Декларації з ПДВ у 2026 році: алгоритми, приклади та зразки заповнення звітності
Продовжуємо розповідати про правила виправлення ПДВ-помилок. Цього разу у центрі уваги буде процес виправлення помилок у рядках 18 та 21 Декларації, схема заповнення уточнюючого розрахунку та числові приклади. Наочний алгоритм дій – у нашій публікації!
30.07.20264 081
Митниця постфактум змінила код УКТ ЗЕД імпортованих товарів: ДПС пояснює, які ПДВ-наслідки очікують імпортера
Митниця постфактум змінила код УКТ ЗЕД імпортованих товарів: ДПС пояснює, які ПДВ-наслідки очікують імпортера
Митниця змінила код УКТ ЗЕД вже після продажу ввезеного товару. ДПС у ІПК розповіла імпортеру, як відкоригувати податкові накладні з проданого товару і коли відображати податковий кредит за доплаченим ПДВ в декларації з ПДВ
21.07.20263 109
Одночасна зміна ціни та кількості товару: алгоритм складання розрахунку коригування від ДПС
Одночасна зміна ціни та кількості товару: алгоритм складання розрахунку коригування від ДПС
ДПС роз’яснила, як скласти розрахунок коригування, якщо одночасно змінюються ціна та кількість товару. Дізнайтеся, чому в такому разі графи 9 і 10 залишаються порожніми, який код причини обрати та як правильно обнулити старі показники в РК
13.07.2026785
Виправлення помилок в Декларації з ПДВ у 2026 році: два способи, граничний строк уточнень, штрафи
Виправлення помилок в Декларації з ПДВ у 2026 році: два способи, граничний строк уточнень, штрафи
В цій статті ми розглянемо, які помилки та за які періоди можна виправити в декларації з ПДВ. І чи буде під час воєнного стану штраф при такому виправленні помилок. Це перша стаття із циклу корисних матеріалів. Поки що без зразків, але її важливо прочитати
09.07.20263 410
Виправлення помилок фізособою-«єдинником» у декларації-2026: алгоритм від ДПС
Виправлення помилок фізособою-«єдинником» у декларації-2026: алгоритм від ДПС
При самостійному виправленні помилок у декларації платник ЄП вказує правильні дані у розділах ІІ–ІV, а в VІ – суму коригувань. Під час воєнного стану штрафи та пеня (рядки 19–20 розділу VІ) у декларації не нараховуються
08.07.2026102

Останні новини