Визначення терміну «Кінцевий споживач»
Кінцевий споживач
Кінцевий споживач
- споживач, який використовує харчовий продукт виключно для власного споживання.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів (ст.1) м. Київ, 23 грудня 1997 року N 771/97-ВР
Кінцевий споживач (споживач)
- фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити лікарський засіб для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) (Ліцензійні умови, п.3) від 30 листопада 2016 р. № 929 м.Київ
Кінцевий споживач
– фізична особа, фізична особа-підприємець або юридична особа, яка отримує природний газ на підставі договору постачання природного газу з метою використання для власних потреб, а не для перепродажу або використання в якості сировини. Кінцеві споживачі поділяються на два типи: промислові, до яких відносяться фізичні особи- підприємці та юридичні особи, побутові, до яких відносяться фізичні особи (населення).
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ (Держстат) НАКАЗ Про затвердження Методологічних положень з організації державного статистичного спостереження про ціни на природний газ, який постачається кінцевим споживачам (Методологічні положення, розд.2, п.1) 28.12.2016 № 253
Кінцевий споживач
- особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Технічного регламенту енергетичного маркування кондиціонерів повітря (Технічний регламент, п.4) від 24 травня 2017 р. № 360 м.Київ
Кінцевий споживач
- особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Технічного регламенту енергетичного маркування побутових барабанних сушильних машин (Технічний регламент, п.4) від 31 травня 2017 р. № 380 м.Київ
Кінцевий споживач
- фізична або юридична особа, яка придбаває біометан на підставі договору купівлі-продажу для генерації енергії, виробництва продукції або власного споживання.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Порядку функціонування реєстру біометану (Порядок, п.4) від 22 липня 2022 р. № 823 м.Київ
Кінцевий споживач
- особа, яка придбає чи замовляє або має намір придбати чи замовити побічний продукт для використання в особистих потребах та/або у своїй господарській діяльності, за виключенням подальшої реалізації такого побічного продукту іншим особам.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Деякі питання віднесення речовин або предметів до побічних продуктів (Порядок віднесення речовин або предметів до побічних продуктів, п.3) від 17 листопада 2023 р. № 1214 м.Київ
Кінцевий споживач
- споживач, який купує або може купити енергоспоживчий продукт.
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ НАКАЗПро затвердження Технічного регламенту енергетичного маркування побутових духових шаф та кухонних витяжок (Технічний регламент, розд.1, п.4) 07.02.2018 № 28
"Кінцевий споживач" означає безпосереднього споживача нарізаного м'яса, який не використовує його для будь-яких господарських операцій чи діяльності на ринку харчових продуктів.
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 1825/2000 від 25 серпня 2000 року про встановлення детальних правил для застосування Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1760/2000 у частині маркування яловичини та продуктів з яловичини (ст.1а) 25.08.2000 ( див. текст )
"Кінцевий споживач" означає безпосереднього споживача харчового продукту, який не використовує харчовий продукт для будь-якої роботи чи діяльності суб'єкта господарювання, чия діяльність пов'язана з харчовими продуктами.
РЕГЛАМЕНТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 178/2002 від 28 січня 2002 року про встановлення загальних принципів і вимог харчового права, створення Європейського органу з безпечності харчових продуктів та встановлення процедур у питаннях, пов'язаних із безпечністю харчових продуктів (ст.3) 28.01.2002 ( див. текст )
"Кінцевий споживач" означає безпосереднього споживача, який не буде використовувати продукт для будь-якої комерційної операції або діяльності.
РЕГЛАМЕНТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС) № 1830/2003 від 22 вересня 2003 року щодо простежуваності та маркування генетично модифікованих організмів і простежуваності харчових продуктів та кормів, вироблених з генетично модифікованих організмів, та про внесення змін до Директиви 2001/18/ЕС (ст.3) 22.09.2003 ( див. текст )
"Кінцевий споживач" означає фізичну особу, яка купує або має намір купити продукт для цілей, не пов'язаних з її заняттям, підприємницькою діяльністю, ремеслом або професією.
Регламент Комісії (ЄС) № 1194/2012 від 12 грудня 2012 року про імплементацію Директиви Європейського Парламенту і Ради 2009/125/ЄС стосовно вимог до екодизайну для ламп спрямованого випромінення, світлодіодних ламп та пов'язаного обладнання(ст.2) 12.12.2012 ( див. текст )
"Кінцевий споживач" означає фізичну чи юридичну особу, яка купує енергію для власного кінцевого використання.
ДИРЕКТИВА ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ 2012/27/ЄС від 25 жовтня 2012 року про енергоефективність, внесення змін до директив 2009/125/ЄС і 2010/30/ЄС та про скасування директив 2004/8/ЄС і 2006/32/ЄС (ст.2) 25.10.2012 ( див. текст )
Кінцевий споживач
– фізична особа, яка купує або має намір купити продукцію для цілей, не пов’язаних з її торгівлею, бізнесом, ремеслом або професією.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до екодизайну для джерел світла та відокремлених пускорегулювальних апаратів (Технічний регламент, п.3) від 22 вересня 2023 р. № 1018 м.Київ
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Чек підтверджує факт придбання товару, але його втрата не позбавляє споживача можливості звернутися до продавця. Держпродспоживслужба радить зберігати інші документи та підтвердження покупкиСьогодні 12:2911
- Перевірки Держпраці з 1 листопада щодо нормативу з працевлаштування осіб з інвалідністю, нове в бухобліку та фінзвітності для малого бізнесу, спрощення в звітуванні з ПДВ та складанні ПН з 2027 року (Комітет рекомендує законопроєкт №16037-д) тощоВажливоСьогодні 11:3070
- Більшості домогосподарств субсидію на опалювальний сезон 2026–2027 років перерахують автоматично. Для розрахунку врахують доходи за I та II квартали 2026 року, а пенсії – за серпеньСьогодні 11:1218
- МОЗ не виявило системного дефіциту лікарських засобів, хоча в окремих регіонах були перебої з поставками. Зокрема, тимчасово важче було знайти препарати з левотироксином, але після нових поставок ситуація стабілізуваласяСьогодні 10:1014
- Договір довічного утримання передбачає передачу майна в обмін на довічний догляд і забезпечення. Херсонський апеляційний суд пояснив, як укласти такий договір і коли його можна розірватиСьогодні 09:1611
- За інформацією МОН, дисципліну запроваджено у 275 закладах вищої освіти для 237 616 студентів та у 673 закладах фахової передвищої освіти для 176 615 здобувачівСьогодні 08:0411
- У листопаді 2026 року роботодавці для базових місяців січень-лютий будуть індексувати зарплату за новими коефіцієнтами, а працівникам з базовими місяцями березень-квітень – індексуватимуть зарплату впершеАналітикаСьогодні 07:30384
- «Дебет-Кредит» підготував актуальний календар важливих дат для бухгалтерів на другий тиждень жовтня 2026 року: строки подання звітів та сплати податків. Цей календар допоможе вчасно виконувати обов’язки щодо звітності та сплати податківВажливоСьогодні 07:13245
- Із загальної кількості транзитних декларацій понад 43,4 тис. переміщень, розпочатих українськими митницями, завершено в інших країнах – учасницях Конвенції про процедуру спільного транзиту09.10.202620
- ДПС нагадала, що передача майна за договором позики у власність позичальника вважається постачанням товарів і оподатковується ПДВ. Базу оподаткування визначають за правилами п. 188.1 ПКУ09.10.202643
- Продаж корпоративних прав не є об’єктом оподаткування ПДВ. Якщо придбані товари, послуги чи необоротні активи використовують в оподатковуваних і неоподатковуваних операціях, платник має розподілити податковий кредит за правилами ст. 199 ПКУ09.10.202638
- Для трансфертного ціноутворення умови контрольованої операції визначають з урахуванням її фактичних обставин і принципу «витягнутої руки». ДПС наголосила: для застосування пп. 140.5.2 ПКУ ціну придбаних товарів потрібно визначати з урахуванням кредит-ноти09.10.202625
- Запропоновані зміни спрямовані поліпшити організацію системи управління надавачів фінансових платіжних послуг з урахуванням принципу пропорційності, зменшити регуляторне навантаження та витрати на утримання персоналу для невеликих учасників ринку09.10.202616
- У Раді зареєстровано законопроєкт про інвестиційні фонди, розроблений за участі Світового банку. Він запроваджує європейські правила, нові фонди, гнучкі форми створення та посилений захист прав інвесторів09.10.202618
- Уряд зберіг чинні пільгові тарифи на електроенергію для населення на період опалювального сезону 2026-2027. На майбутнє Уряд буде працювати над покращенням системи тарифоутворення09.10.202623
- Якщо авто перебувало у власності продавця менше 183 днів від державної реєстрації, дохід навіть від першого продажу за рік пропонують оподатковувати ПДФО за ставкою 18%. Таке правило планують ввести в ПКУ із 1 січня 2027 року за законопроєктом №16037-д09.10.202673
- За даними Держстату від 09.10.2026, інфляція на споживчому ринку у вересні 2026 р. становила 2,1% порівняно із серпнем та 10,0% – із вереснем 2025 р.Важливо09.10.20261 414
- Верховний Суд дійшов висновку, що саме по собі розпорядження про призначення службового розслідування не створює юридичних наслідків для службовця органу місцевого самоврядування та не підлягає окремому судовому оскарженню09.10.202626
- Якщо податкове повідомлення-рішення не вручено або не надіслано в установленому порядку, фізичну особу звільняють від відповідальності за несвоєчасну сплату земельного податку чи орендної плати за державну та комунальну землю09.10.202667
- Критично важливі підприємства можуть укладати трудові договори з військовозобов’язаними, які порушили правила військового обліку, на період випробування тривалістю до 45 календарних днів09.10.2026118

