Визначення терміну «Каса банку»

Каса банку
Каса банку
- сукупність операційних кас банку (філій, відділень), пунктів дистанційного обслуговування, пунктів обміну іноземної валюти, а також ПТКС та банкоматів.
ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ ПОСТАНОВАПро затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні (Інструкція, розд.1, п.4) 25.09.2018 № 103
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Новини по темі «Каса»

Загубили чек: Держпродспоживслужба пояснила, як підтвердити купівлю товару
Загубили чек: Держпродспоживслужба пояснила, як підтвердити купівлю товару
Чек підтверджує факт придбання товару, але його втрата не позбавляє споживача можливості звернутися до продавця. Держпродспоживслужба радить зберігати інші документи та підтвердження покупки
Сьогодні 12:2919
Внесення розмінної монети в касу у 2026 році: роз’яснення ДПС
Внесення розмінної монети в касу у 2026 році: роз’яснення ДПС
Підприємці та продавці повинні забезпечувати постійну наявність у касі монет для видачі здачі. Водночас законодавство не визначає конкретної суми, яку необхідно або дозволено тримати на місці проведення розрахунків
07.10.2026124
Оплата частинами за товар у 2026 р.: ДПС пояснила про складання фіскальних чеків
Оплата частинами за товар у 2026 р.: ДПС пояснила про складання фіскальних чеків
Якщо частину вартості товару покупець сплачує на рахунок за IBAN, а іншу – готівкою, фіскальний чек необхідний саме під час приймання готівки. При цьому до чека має бути включена сума, сплачена раніше
07.10.2026119
Як отримати КЕП для ПРРО онлайн: ДПС пояснила правила для юросіб і ФОП
Як отримати КЕП для ПРРО онлайн: ДПС пояснила правила для юросіб і ФОП
Порядок отримання КЕП для програмного РРО залежить від статусу заявника: юридичні особи можуть оформити його онлайн, а ФОП мають подати документи особисто в пункті реєстрації
06.10.202686
Документальне підтвердження права власності на пристрій із ПРРО у 2026 році: роз'яснення ДПС
Документальне підтвердження права власності на пристрій із ПРРО у 2026 році: роз'яснення ДПС
Для реєстрації ПРРО суб’єкт господарювання має підтвердити право власності, володіння або користування пристроєм. ДПС допускає будь-які документи, що підтверджують законні підстави його використання
05.10.2026140
Несвоєчасне закриття зміни через форс-мажор та формування Z-звіту: деталі від ДПС для 2026 року
Несвоєчасне закриття зміни через форс-мажор та формування Z-звіту: деталі від ДПС для 2026 року
Через повітряну тривогу, відключення світла чи інші форс-мажорні обставини Z-звіт можна створити наступного робочого дня – до початку розрахункових операцій
23.09.2026423
Продаж касового апарату ФОП: ДПС визначила правила обліку доходів і витрат
Продаж касового апарату ФОП: ДПС визначила правила обліку доходів і витрат
ФОП на загальній системі при продажу касового апарату включає до доходу вартість об’єкта, але не менше залишкової вартості, та може віднести залишкову вартість до витрат. При безоплатній передачі її також враховують за встановленими правилами
22.09.202693
Ліміт готівкових розрахунків 50 тис. грн поширюється на внески до статутного капіталу: нагадування від ДПС
Ліміт готівкових розрахунків 50 тис. грн поширюється на внески до статутного капіталу: нагадування від ДПС
Внески фізичних осіб до статутного капіталу також підпадають під обмеження готівкових розрахунків у 50 тис. грн на день. ДПС нагадала, що суму понад цей ліміт потрібно переказувати з рахунку на рахунок або через касу надавача платіжних послуг
22.09.2026325
Доставка товару кур’єром: ДПС назвала умови застосування РРО та ПРРО
Доставка товару кур’єром: ДПС назвала умови застосування РРО та ПРРО
Під час доставки товару кур’єром продавця розрахунок готівкою або карткою є розрахунковою операцією. У такому разі кур’єр має застосувати РРО/ПРРО та видати фіскальний чек
15.09.2026158
Перевищення ліміту каси у 2026 році: відповідальність за порушення від ДПС
Перевищення ліміту каси у 2026 році: відповідальність за порушення від ДПС
Підприємство може зберігати в касі готівку лише в межах установленого ліміту. Водночас саме перевищення цього ліміту не передбачає фінансового штрафу – відповідальність може настати за порушення строків здавання готівкової виручки
11.09.2026383
Порядок скасування РРО на ТОТ у 2026 році: роз'яснення ДПС
Порядок скасування РРО на ТОТ у 2026 році: роз'яснення ДПС
У 2026 році для скасування реєстрації РРО на тимчасово окупованих територіях або територіях бойових дій суб’єкт господарювання подає до ДПС за основним місцем обліку форму №20-ОПП та/або №4-РРО
10.09.2026150
Ліміт каси підприємство у 2026 році встановлює самостійно: нагадування ДПС
Ліміт каси підприємство у 2026 році встановлює самостійно: нагадування ДПС
Підприємства самостійно встановлюють ліміт каси з урахуванням обсягів надходження та видачі готівки. Суму понад встановлений ліміт потрібно здати до банку для зарахування на рахунок
10.09.2026374
Незазначення коду УКТ ЗЕД в фіскальному чеку карається штрафом: нагадування від ДПС
Незазначення коду УКТ ЗЕД в фіскальному чеку карається штрафом: нагадування від ДПС
Для підакцизних товарів у РРО та ПРРО потрібно програмувати найменування, код УКТ ЗЕД, ціну та кількість. Код УКТ ЗЕД є обов’язковим реквізитом чека. За порушення передбачено штраф 300 НМДГ (5100 грн)
09.09.2026240
Вихід з ладу РРО на АЗС та проведення розрахунків у 2026 році: роз'яснення ДПС
Вихід з ладу РРО на АЗС та проведення розрахунків у 2026 році: роз'яснення ДПС
У разі виходу з ладу спеціалізованого РРО для АЗС розрахунки можна проводити лише через належним чином зареєстрований резервний РРО. Якщо ж відключено електроенергію, відпуск пального та проведення розрахункових операцій не здійснюються
07.09.202692
Збій роботи ПРРО: алгоритм закриття зміни від ДПС при проблемах зі Z-звітом
Збій роботи ПРРО: алгоритм закриття зміни від ДПС при проблемах зі Z-звітом
Якщо через технічний збій ПРРО не закриває зміну та не формує Z-звіт, потрібно оновити його програмне забезпечення й повторити операцію. Якщо це не допомогло, зміну можна закрити через «ПРРО WEB-ВЕРСІЯ ДПС», після чого знову відкрити її у програмі платника
04.09.2026246
Розрахунки з самозайнятою особою готівкою у 2026 році: ДПС вказала на ліміт
Розрахунки з самозайнятою особою готівкою у 2026 році: ДПС вказала на ліміт
На готівкові розрахунки із особою, яка здійснює незалежну професійну діяльність і не зареєстрована як ФОП, не поширюється ліміт 10 000 грн. Водночас такі розрахунки обмежені сумою 50 000 грн протягом одного дня
02.09.2026277
Несвоєчасне закриття зміни на РРО через повітряну тривогу: терміни та правила від ДПС
Несвоєчасне закриття зміни на РРО через повітряну тривогу: терміни та правила від ДПС
ДПС роз'яснила правила формування Z-звіту у разі оголошення повітряної тривоги чи відключення світла. Якщо зміну не вдалося закрити вчасно через форс-мажор, фіскальний звітний чек створюється наступного робочого дня
24.08.2026269
Пересувна торгівля ФОП без РРО: умови, обмеження та граничні ліміти у 2026 році
Пересувна торгівля ФОП без РРО: умови, обмеження та граничні ліміти у 2026 році
ФОП мають право здійснювати пересувну торгівлю без РРО/ПРРО, використовуючи РК та КОРО, до досягнення річного ліміту 500 тис. грн. Для торгівлі в селах і селищах без касових апаратів граничний обсяг становить 167 мінзарплат на пункт продажу
21.08.2026178
«Каса і РРО» № 06 (95)  |  21.08.2026 р.
«Каса і РРО» № 06 (95) | 21.08.2026 р.
Дев'яносто четвертий лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена готівковим розрахункам та РРО
21.08.202615
Повернення товару від служби доставки: як оформити через РРО/ПРРО у 2026 році
Повернення товару від служби доставки: як оформити через РРО/ПРРО у 2026 році
ДПС роз'яснила порядок проведення операції повернення через РРО/ПРРО у разі, якщо покупець відмовився або не отримав інтернет-замовлення. Проводити повернення необхідно безпосередньо в день отримання підтвердних документів від служби доставки
20.08.2026133

Останні новини