Визначення терміну «Касовий метод для цілей оподаткування згідно з розділом V цього Кодексу»
Касовий метод для цілей оподаткування згідно з розділом V цього Кодексу
Касовий метод для цілей оподаткування згідно з розділом V цього Кодексу
- метод податкового обліку, за яким дата виникнення податкових зобов'язань визначається як дата зарахування (отримання) коштів на рахунки платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг, на електронний гаманець у емітента електронних грошей та/або на рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у касу платника податків або дата отримання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) ним товарів (послуг), а дата віднесення сум податку до податкового кредиту визначається як дата списання коштів з рахунків платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг, з електронних гаманців у емітента електронних грошей та/або з рахунків в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, дата видачі з каси платника податків або дата надання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) йому товарів (послуг).
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- NovaPay і Укрпошта вже передають дані про післяплату до ДПС. Як наслідок, податківці вимагають від фізосіб-продавців реєстрації бізнесу і сплати податків. Що робити в такій ситуації, які штрафи загрожують і чи варто реєструвати ФОП? З’ясовуємо у нашій статтіАналітикаСьогодні 08:3011
- Експерти НААУ пояснили, як бізнесу фіксувати воєнні збитки, оцінювати втрати, перевіряти страхове покриття та шукати механізми відшкодуванняСьогодні 08:088
- Німеччина виділяє €30 млн на модернізацію українських підприємств, а Україна розробляє механізм страхування воєнних ризиків із виплатами до $10 млнСьогодні 07:524
- МВС видало презентацію, де пояснило: під час жовтого рівня загрози бізнес може користуватися доступними укриттями, зокрема державними чи комунальними. Виходить, якщо вони вже є у радіусі 300–500 м, то власні укриття чи безпечний простір можна не обладнувати?АналітикаСьогодні 07:3024
- Держпраці роз’яснила, які періоди зараховуються до стажу для щорічної відпустки, а які виключаються з нього. Зокрема, не враховуються періоди військової служби після 19 липня 2022 р., призупинення трудового договору та окремих відпусток без збереження зарплатиСьогодні 07:2915
- З 17 вересня Без ПДВ можна ввозити товари для виробництва озброєння, військової та спеціальної техніки, а також окремі транспортні засоби, зброю та боєприпасиСьогодні 07:0215
- Якщо місце зберігання пального не має поштової адреси, у заяві на отримання ліцензії замість неї зазначають кадастровий номер земельної ділянки. ДПС пояснила, які ще реквізити потрібно вказати в заяві та формі №20-ОПП05.10.202623
- У рядку 02.2 щорічного звіту №1-ВП зазначають звітний рік і код виду господарської діяльності, за якою подають звіт. ДПС пояснила, які коди передбачені для малих виробників дистилятів, виноробної продукції, пива та ліцензованих виробників тютюну05.10.202619
- Лікарняні, зокрема оплату перших п’яти днів непрацездатності коштом роботодавця, у додатку 4ДФ відображають за ознакою доходу «101». ДПС пояснила, як оподатковують такі виплати та відображають їх у податковій звітності05.10.202658
- ДПС запустила окрему телефонну лінію для консультацій бізнесу, який постраждав від війни. Щоб отримати допомогу, потрібно натиснути «7» у головному голосовому меню контакт-центру, а потім обрати потрібну податкову тематику05.10.202630
- Звільнення працівника до 18 років з ініціативи роботодавця потребує згоди служби у справах дітей. За окремими підставами роботодавець також зобов’язаний забезпечити його працевлаштування05.10.202619
- Після подання єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за липень-вересень ПФУ вперше зможе визначити виконання квартального нормативу та сформувати перелік роботодавців, які його не виконали. Це буде підставою для проведення перевірок Держпраці з 1 листопада 2026 р.ТОП-новина05.10.2026384
- Суд оцінює реальне існування таких відносин та докази їх фактичного здійснення. Тобто відсутність наказу – це важлива обставина, але вона не звільняє працівника від обов’язку довести існування трудових відносин у спірний період05.10.202630
- Держпраці наголосила у своєму розʼясненні, що законодавство України не забороняє роботодавцю бути лояльним і надавати додаткові гарантії, порівняно з державним мінімумом05.10.202648
- Іноді після проходження перевірки користувач отримує повідомлення про відхилення заявки. Це означає, що система виявила невідповідність даних, обмеження або обтяження, через яке онлайн-перереєстрація наразі неможлива05.10.202639
- Для реєстрації ПРРО суб’єкт господарювання має підтвердити право власності, володіння або користування пристроєм. ДПС допускає будь-які документи, що підтверджують законні підстави його використання05.10.202677
- Уряд запропонував масштабні зміни до пенсійного законодавства. З головного - нові правила виплат за судовими рішеннями, обмеження спецпенсій через коефіцієнти, а також встановлення максимальної бази ЄСВ на рівні 20 МЗП на постійній основі05.10.20261 017
- ДСНС затвердила новий професійний стандарт «Фахівець з пожежної безпеки». Документ визначає кваліфікаційні вимоги, обов'язки інспекторів та допомагає бізнесу краще готуватися до перевірок05.10.202639
- Мінінфраструктури пропонує зобов’язати перевізників мати тимчасовий реєстраційний талон на не власні авто, які використовуються для перевезення вантажів. Зміни до Правил №363 та Переліку №703 також уточнять перелік документів для водіїв і рейдових перевірок05.10.2026491
- В Україні готують нові ліцензійні умови для автомобільних перевізників. Проєкт передбачає вимоги до ділової репутації, професійної компетентності, матеріально-технічної бази та фінансового стану05.10.202675
