Визначення терміну «Консолідована звітність»

Консолідована звітність
Звітність:
фінансова - бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітний період;
консолідована фінансова - фінансова звітність, яка відображає фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів юридичної особи та її дочірніх підприємств як єдиної економічної одиниці.
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ МЕТОДИКА визначення відносин контролю (розд.2) 24.12.2002 N 397-р
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Новини по темі «Звітність»

Календар бухгалтера на 12 – 18 жовтня 2026 року: усі строки звітування та сплати податків
Календар бухгалтера на 12 – 18 жовтня 2026 року: усі строки звітування та сплати податків
«Дебет-Кредит» підготував актуальний календар важливих дат для бухгалтерів на другий тиждень жовтня 2026 року: строки подання звітів та сплати податків. Цей календар допоможе вчасно виконувати обов’язки щодо звітності та сплати податків
Сьогодні 07:13318
Декларація з податку на прибуток за угодою про розподіл продукції за ІІІ кв. 2026 р.: інструкція із заповнення
Декларація з податку на прибуток за угодою про розподіл продукції за ІІІ кв. 2026 р.: інструкція із заповнення
Як правильно скласти та подати декларацію з податку на прибуток за угодою про розподіл продукції за ІІІ кв. 2026 року? Хто з платників податку її подає та в які строки? Як виправити помилки у вже поданій декларації? Відповіді ви знайдете в нашій статті
09.10.20262 463
Звіти за І-ІІІ кв. 2026 р. про внески за непрацевлаштування осіб з інвалідністю: як заповнити неплатникам
Звіти за І-ІІІ кв. 2026 р. про внески за непрацевлаштування осіб з інвалідністю: як заповнити неплатникам
Якщо підприємство виконало квоту з працевлаштування працівників з інвалідністю за 1, 2, 3 квартали 2026 року, то нова звітність подається із заповненням: тільки рядків, граф і комірок з 01 по 08. Всі інші рядки - з 091 й до кінця звіту не заповнюються
09.10.20266 186
Нове в бухобліку та фінзвітності для малого бізнесу – 2026: Мінфін вніс зміни до НП(С)БО 25
Нове в бухобліку та фінзвітності для малого бізнесу – 2026: Мінфін вніс зміни до НП(С)БО 25
Міністерство фінансів внесло зміни до НП(С)БО 25, форм спрощеної фінзвітності та до спрощеного Плану рахунків. Зміни вказують на те, що держава хоче бачити деталізовану структуру витрат та майна навіть у малого і мікробізнесу
09.10.20263 6014
Як виправити помилки у 4ДФ: ДПС роз’яснила порядок коригування
Як виправити помилки у 4ДФ: ДПС роз’яснила порядок коригування
У разі виявлення помилок у додатку 4ДФ платник має подати Розрахунок із відповідним типом коригування. Для виключення рядка у графі 10 зазначають «1», для введення нового – «0»
09.10.2026130
20 жовтня – останній строк подання звітності до ДПС за вересень 2026 року
20 жовтня – останній строк подання звітності до ДПС за вересень 2026 року
20 жовтня (вівторок) потрібно буде подати податкову звітність за вересень 2026 року. Зокрема, єдину звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ (юрособам) та декларацію з ПДВ, акцизу тощо. Але зробити це можна й після війни, якщо зараз немає такої можливості
09.10.20261 644
Єдина звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ для ФОПів: які дані в заголовній частині можна виправити
Єдина звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ для ФОПів: які дані в заголовній частині можна виправити
Порядок заповнення Розрахунку ФОП/НПД не передбачає коригування рядків 07–082. Виправити помилки можна лише у показниках щодо кількості працівників та нових робочих місць
08.10.2026213
Як зазначати об’єкти у формі № 20-ОПП: нагадування від ДПС
Як зазначати об’єкти у формі № 20-ОПП: нагадування від ДПС
ДПС пояснила, які об’єкти можна зазначати у формі №20-ОПП одним рядком, а які потрібно подавати окремо. Правила укрупнення не поширюються на майно з окремими реєстраційними номерами
08.10.2026203
Як роботодавцю відзвітувати за кошти, перераховані приватному виконавцю у 2026 році: консультує ДПС
Як роботодавцю відзвітувати за кошти, перераховані приватному виконавцю у 2026 році: консультує ДПС
Як правильно відобразити у додатку 4ДФ кошти, перераховані приватному виконавцю? Аналізуємо нову ІПК про різні варіанти стягнення з працівників боргів та з’ясуємо, як оподатковувати ці суми і в яких випадках застосовувати ознаки доходу «157», «126» і «127»
08.10.20262 917
Функціонування системи управління податковими ризиками: деталі від ДПС для 2026 року
Функціонування системи управління податковими ризиками: деталі від ДПС для 2026 року
Експериментальний проєкт із функціонування системи управління податковими ризиками передбачає їх розподіл за основними видами. ДПС виокремлює, зокрема, ризики реєстрації платника, подання звітності, сплати податків і декларування
08.10.202683
Проставлення печатки на податковій звітності у 2026 році: роз’яснення ДПС
Проставлення печатки на податковій звітності у 2026 році: роз’яснення ДПС
Юридичні особи скріплюють підписи посадових осіб у податковій звітності печаткою лише за її наявності. ДПС нагадала, що печатка є обов’язковим реквізитом декларації за умови, що підприємство її має
07.10.2026180
Кадастровий номер замість адреси зберігання пального: як оформити ліцензію у 2026 р.
Кадастровий номер замість адреси зберігання пального: як оформити ліцензію у 2026 р.
Якщо місце зберігання пального не має поштової адреси, у заяві на отримання ліцензії замість неї зазначають кадастровий номер земельної ділянки. ДПС пояснила, які ще реквізити потрібно вказати в заяві та формі №20-ОПП
05.10.202678
Коди видів діяльності у звіті №1-ВП: що вказувати в рядку 02.2
Коди видів діяльності у звіті №1-ВП: що вказувати в рядку 02.2
У рядку 02.2 щорічного звіту №1-ВП зазначають звітний рік і код виду господарської діяльності, за якою подають звіт. ДПС пояснила, які коди передбачені для малих виробників дистилятів, виноробної продукції, пива та ліцензованих виробників тютюну
05.10.202666
Помилка в коді території в акцизній декларації-2026: порядок подання додатків 5 та 7 від ДПС
Помилка в коді території в акцизній декларації-2026: порядок подання додатків 5 та 7 від ДПС
Якщо у декларації з акцизного податку помилково зазначено код території, до уточнюючої декларації подають Додаток 5 із правильним кодом і два Додатки 7 — на зменшення за помилковим та збільшення за правильним кодом
05.10.202699
Відбудова житла за рахунок місцевого бюджету у 2026 р. звільнена від ПДФО та ВЗ: роз'яснення ДПС для мешканців
Відбудова житла за рахунок місцевого бюджету у 2026 р. звільнена від ПДФО та ВЗ: роз'яснення ДПС для мешканців
Чи загрожує сплата ПДФО та ВЗ громадянам, чиє житло постраждало від обстрілів, у разі фінансування відновлювальних робіт за бюджетні кошти? Чи потрібно організації, яка фінансує ці роботи, відображати їх у додатку 4ДФ? Відповідь ДПС та наш коментар до неї далі
05.10.2026693
З 2 жовтня 2026 р. Кабмін скасував граничні дати для заявок на акцизні марки
З 2 жовтня 2026 р. Кабмін скасував граничні дати для заявок на акцизні марки
Виробники та імпортери зможуть подавати попередні заявки на акцизні марки протягом місяця, а додаткові — у місяці подання попередньої заявки. Кабмін скасував граничні строки до 8 та 18 числа
05.10.2026680
Квартальна форма № 1-ПВ «Звіт із праці»: алгоритм заповнення від Держстату у 2026 р.
Квартальна форма № 1-ПВ «Звіт із праці»: алгоритм заповнення від Держстату у 2026 р.
Держстат навів порядок складання та подання державного статистичного спостереження за формою №1-ПВ (квартальна) «Звіт із праці». Про це докладніше в новині
05.10.2026793
Проєкт нової спрощеної ПДВ-звітності від Мінфіну у 2026 році: аналіз змін декларації з ПДВ та додатків до неї
Проєкт нової спрощеної ПДВ-звітності від Мінфіну у 2026 році: аналіз змін декларації з ПДВ та додатків до неї
Які зміни до декларації з ПДВ запланував Мінфін? Чому кількість рядків декларації скоротиться і що саме скоротять? Які зміни будуть внесені до додатків до декларації з ПДВ? Огляд проєкту від Мінфіну читайте в нашій статті далі
05.10.20262 764
ДПС вже надсилає квитанції №2 щодо повідомлень про прийняття на роботу з 28 вересня
ДПС вже надсилає квитанції №2 щодо повідомлень про прийняття на роботу з 28 вересня
Станом на 3 жовтня відповідні квитанції №2 щодо поданих повідомлень про прийняття на роботу та інших електронних звітностей, по яких не було отримано кв. №2 з 28 вересня, почали приходити в Е-системи
03.10.20262 161
Перехід з КВЕД-2010 на NACE 2.1-UA з 2027 року: практичний довідник для бізнесу
Перехід з КВЕД-2010 на NACE 2.1-UA з 2027 року: практичний довідник для бізнесу
З 2027 року Україна переходить на NACE 2.1-UA замість КВЕД-2010. Зібрали у цій добірці всі ключові матеріали про зміни в класифікаторі, податкові нюанси та покроковий алгоритм дій для ФОП і ТОВ
03.10.20268 8632

Останні новини