Визначення терміну «Якість послуги»

Якість послуги
Якість послуги
- сукупність споживчих властивостей послуги (безперервність, доступність тощо), що визначають її здатність задовольнити потреби споживача і характеризуються встановленими показниками.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг (Правила, п.3) від 11 квітня 2012 р. № 295 (див. текст) м.Київ
Якість послуги
- сукупність властивостей послуги, що визначає ступінь її відповідності цим Вимогам та задоволеності потреби клієнта.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Вимог до якості послуг, що надаються суб'єктами оціночної діяльності, та правил організації системи зовнішнього контролю якості (Вимоги, п.1) 23.04.2012 № 556 (див. текст)
Якість послуги
- сукупність властивостей послуги, що визначає ступінь її відповідності цим Правилам та задоволеності потреби клієнта.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Правил організації системи зовнішнього контролю якості (Правила, п.1.3) 10.06.2013 № 797 (див. текст)
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Останні новини