Визначення терміну «Географічний сегмент»

Географічний сегмент
Географічний сегмент
- відокремлювана частина діяльності підприємства з виробництва та/або продажу певного виду (або групи) продукції (товарів, робіт, послуг) у конкретному економічному середовищі, яка відрізняється від інших:
економічними і політичними умовами географічного регіону;
взаємозв'язком між діяльністю в різних географічних регіонах;
територіальним розташуванням виробництва продукції (робіт, послуг) або покупців продукції (товарів, робіт, послуг);
характерними для географічного регіону ризиками діяльності;
правилами валютного контролю і валютними ризиками в таких регіонах.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 29 "Фінансова звітність за сегментами" (Положення (стандарт), п.4) 19.05.2005 N 412
Географічний сегмент
- це відокремлювана частина діяльності суб'єкта державного сектору у певному географічному регіоні, яка відрізняється від інших:
економічними і геополітичними умовами географічного
регіону;
особливістю діяльності в різних географічних регіонах;
територіальним розташуванням підрозділів або споживачів
послуг (робіт);
характерними для географічного регіону ризиками
діяльності;
правилами валютного контролю і валютними ризиками в таких
регіонах.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) бухгалтерського обліку у державному секторі 103 "Фінансова звітність за сегментами" (розд.1, п.5) 24.12.2010 N 1629
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Останні новини