Визначення терміну «Гарантія»
Гарантія
За гарантією банк, інша фінансова установа (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником.
Гарантія
- спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (Положення, п.3) 15.12.2004 N 639
Гарантія
- забезпечення сплати боргу щодо операції спільного транзиту відповідно до статей 10, 11 доповнення I до Конвенції та відповідно до пунктів 1 - 6 частини першої статті 308 глави 44 розділу X Кодексу.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗПро затвердження Порядку реалізації положень Конвенції про процедуру спільного транзиту на території України(Порядок, розд.1, п.3) 07.10.2022 м.Київ N 325
"Гарантія" у контексті секцій1, 3та 7 Регламенту означає письмове зобов'язання взяти на себе відповідальність за всі або частину позикових транзакцій, нещодавно проведених третьою особою, таких як інструменти боргу або лізингу, а також інструменти квазівласного капіталу.
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 651/2014 від 17 червня 2014 року про визнання певних категорій допомоги сумісними з внутрішнім ринком на застосування статей 107 та 108 Договору (Текст стосується ЄЕП)(ст.2) 17.06.2014 ( див. текст )
"Гарантія" означає письмове зобов'язання взяти на себе відповідальність повністю або частково за борг або зобов'язання третьої сторони або за успішне виконання цією третьою стороною її зобов'язань у разі настання події, що є підставою для застосування такої гарантії, наприклад прострочення платежу за позикою.
РЕГЛАМЕНТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРЛАМЕНТУ І РАДИ (ЄС, ЄВРАТОМ) 2018/1046 від 18 липня 2018 року про фінансові правила, що застосовуються до загального бюджету Союзу, про внесення змін до регламентів (ЄС) № 1296/2013, (ЄС) № 1301/2013, (ЄС) № 1303/2013, (ЄС) № 1304/2013, (ЄС) № 1309/2013, (ЄС) № 1316/2013, (ЄС) № 223/2014, (ЄС) № 283/2014 та Рішення № 541/2014/ЄС та про скасування Регламенту (ЄС, Євратом) № 966/2012 (ст.2) м.Брюссель, 18 липня 2018 року ( див. текст )
"Гарантія" означає зобов'язання роздрібного продавця або постачальника перед споживачем щодо такого:
(a) відшкодування сплаченої ціни; або
(b) заміна, ремонт побутової посудомийної машини або поводження з нею в будь-який спосіб, якщо вона не відповідає специфікаціям, визначеним у гарантійній заяві чи у відповідній рекламі.
Делегований регламент Комісії (ЄС) 2019/2017 від 11 березня 2019 року про доповнення Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2017/1369 щодо енергетичного маркування побутових посудомийних машин та скасування Делегованого регламенту Комісії (ЄС) № 1059/2010 (Текст стосується ЄЕП) (додаток I) 11.03.2019 ( див. текст )
"Гарантія" означає зобов'язання роздрібного продавця або виробника перед споживачем щодо такого:
(a) відшкодування сплаченої ціни; або
(b) заміни, ремонту побутової посудомийної машини або поводження з нею в будь-який спосіб, якщо вона не відповідає специфікаціям, визначеним у гарантійній заяві чи у відповідній рекламі.
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2019/2022 від 1 жовтня 2019 року про встановлення вимог до екодизайну для побутових посудомийних машин відповідно до Директиви Європейського Парламенту і Ради 2009/125/ЄС про внесення змін до Регламенту Комісії (ЄС) № 1275/2008 та скасування Регламенту Комісії (ЄС) № 1016/2010 (Текст стосується ЄЕП) (додаток 1) 01.10.2019 ( див. текст )
"Гарантія" означає зобов'язання роздрібного продавця або виробника, імпортера або уповноваженого представника перед споживачем щодо такого:
(a) відшкодування сплаченої ціни; або
(b) заміни, ремонту холодильних приладів із функцією прямого продажу або поводження з ними в будь-який спосіб, якщо вони не відповідають специфікаціям, визначеним у гарантійній заяві чи у відповідній рекламі.
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2019/2024 від 01 жовтня 2019 року про встановлення вимог до екодизайну для холодильних приладів із функцією прямого продажу відповідно до Директиви Європейського Парламенту і Ради 2009/125/ЄС (Текст стосується ЄЕП) (додаток I) 01.10.2019 ( див. текст )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Чек підтверджує факт придбання товару, але його втрата не позбавляє споживача можливості звернутися до продавця. Держпродспоживслужба радить зберігати інші документи та підтвердження покупки10.10.202627
- Перевірки Держпраці з 1 листопада щодо нормативу з працевлаштування осіб з інвалідністю, нове в бухобліку та фінзвітності для малого бізнесу, спрощення в звітуванні з ПДВ та складанні ПН з 2027 року (Комітет рекомендує законопроєкт №16037-д) тощоВажливо10.10.2026164
- Більшості домогосподарств субсидію на опалювальний сезон 2026–2027 років перерахують автоматично. Для розрахунку врахують доходи за I та II квартали 2026 року, а пенсії – за серпень10.10.202650
- МОЗ не виявило системного дефіциту лікарських засобів, хоча в окремих регіонах були перебої з поставками. Зокрема, тимчасово важче було знайти препарати з левотироксином, але після нових поставок ситуація стабілізувалася10.10.202630
- Договір довічного утримання передбачає передачу майна в обмін на довічний догляд і забезпечення. Херсонський апеляційний суд пояснив, як укласти такий договір і коли його можна розірвати10.10.202619
- За інформацією МОН, дисципліну запроваджено у 275 закладах вищої освіти для 237 616 студентів та у 673 закладах фахової передвищої освіти для 176 615 здобувачів10.10.202643
- У листопаді 2026 року роботодавці для базових місяців січень-лютий будуть індексувати зарплату за новими коефіцієнтами, а працівникам з базовими місяцями березень-квітень – індексуватимуть зарплату впершеАналітика10.10.2026751
- «Дебет-Кредит» підготував актуальний календар важливих дат для бухгалтерів на другий тиждень жовтня 2026 року: строки подання звітів та сплати податків. Цей календар допоможе вчасно виконувати обов’язки щодо звітності та сплати податківВажливо10.10.2026336
- Із загальної кількості транзитних декларацій понад 43,4 тис. переміщень, розпочатих українськими митницями, завершено в інших країнах – учасницях Конвенції про процедуру спільного транзиту09.10.202624
- ДПС нагадала, що передача майна за договором позики у власність позичальника вважається постачанням товарів і оподатковується ПДВ. Базу оподаткування визначають за правилами п. 188.1 ПКУ09.10.202651
- Продаж корпоративних прав не є об’єктом оподаткування ПДВ. Якщо придбані товари, послуги чи необоротні активи використовують в оподатковуваних і неоподатковуваних операціях, платник має розподілити податковий кредит за правилами ст. 199 ПКУ09.10.202644
- Для трансфертного ціноутворення умови контрольованої операції визначають з урахуванням її фактичних обставин і принципу «витягнутої руки». ДПС наголосила: для застосування пп. 140.5.2 ПКУ ціну придбаних товарів потрібно визначати з урахуванням кредит-ноти09.10.202629
- Запропоновані зміни спрямовані поліпшити організацію системи управління надавачів фінансових платіжних послуг з урахуванням принципу пропорційності, зменшити регуляторне навантаження та витрати на утримання персоналу для невеликих учасників ринку09.10.202618
- У Раді зареєстровано законопроєкт про інвестиційні фонди, розроблений за участі Світового банку. Він запроваджує європейські правила, нові фонди, гнучкі форми створення та посилений захист прав інвесторів09.10.202622
- Уряд зберіг чинні пільгові тарифи на електроенергію для населення на період опалювального сезону 2026-2027. На майбутнє Уряд буде працювати над покращенням системи тарифоутворення09.10.202631
- Якщо авто перебувало у власності продавця менше 183 днів від державної реєстрації, дохід навіть від першого продажу за рік пропонують оподатковувати ПДФО за ставкою 18%. Таке правило планують ввести в ПКУ із 1 січня 2027 року за законопроєктом №16037-д09.10.202695
- За даними Держстату від 09.10.2026, інфляція на споживчому ринку у вересні 2026 р. становила 2,1% порівняно із серпнем та 10,0% – із вереснем 2025 р.Важливо09.10.20261 491
- Верховний Суд дійшов висновку, що саме по собі розпорядження про призначення службового розслідування не створює юридичних наслідків для службовця органу місцевого самоврядування та не підлягає окремому судовому оскарженню09.10.202627
- Якщо податкове повідомлення-рішення не вручено або не надіслано в установленому порядку, фізичну особу звільняють від відповідальності за несвоєчасну сплату земельного податку чи орендної плати за державну та комунальну землю09.10.202677
- Критично важливі підприємства можуть укладати трудові договори з військовозобов’язаними, які порушили правила військового обліку, на період випробування тривалістю до 45 календарних днів09.10.2026122

