Визначення терміну «Електронний кабінет»
Електронний кабінет
Електронний кабінет
- сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, призначених для взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов’язків, визначених цим Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Взаємодія реалізується через:
портальне рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он-лайн (через мережу Інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов’язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
портальне рішення для користувачів - державних органів, у тому числі контролюючих;
програмний інтерфейс (API), що дає змогу реалізувати повноту функціоналу електронного кабінету;
інші засоби, бази даних, реєстри, що ведуться в електронному вигляді, інформаційні, телекомунікаційні, інформаційно-телекомунікаційні системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Порядок функціонування електронного кабінету визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Електронний кабінет є компонентом електронної системи, який забезпечує електронну взаємодію між фізичними та юридичними особами, державними органами, органами місцевого самоврядування, центрами надання адміністративних послуг.
Електронний кабінет призначений для:
1) подання та отримання документів у електронній формі, пов'язаних з:
ліцензуванням господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками;
проведенням професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури; професійної атестації осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності та обстеження інженерних систем;
внесенням відомостей про експертні організації, що здійснюють експертизу проектної документації на будівництво об'єктів, до Реєстру будівельної діяльності;
отриманням будівельного паспорта;
отриманням вихідних даних (містобудівних умов та обмежень і технічних умов (у тому числі укладенням договорів про надання технічних умов відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги");
експертизою проектної документації на будівництво об'єктів (у тому числі укладенням договорів про проведення експертизи проектної документації на будівництво відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги");
оцінкою впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля";
отриманням права на виконання підготовчих та будівельних робіт;
погодженням обґрунтованих відхилень від будівельних норм згідно з частиною п'ятою статті 10 Закону України "Про будівельні норми";
сертифікацією енергетичної ефективності об'єктів будівництва та будівель згідно із Законом України "Про енергетичну ефективність будівель";
прийняттям в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;
технічною інвентаризацією об'єктів незавершеного будівництва, закінчених будівництвом об'єктів та їхніх частин (житлових та нежитлових приміщень) (у тому числі укладенням договорів про проведення технічної інвентаризації відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги");
обстеженням та паспортизацією об'єктів відповідно до статті 39-2 цього Закону;
присвоєнням, зміною, коригуванням, анулюванням адреси об'єкта нерухомого майна;
обстеженням інженерних систем будівлі згідно із Законом України "Про енергетичну ефективність будівель" (у тому числі укладенням договорів про обстеження інженерних систем будівлі відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги");
реєстрацією саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності та делегуванням саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності повноважень на проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури;
реєстрацією саморегулівної організації у сфері енергетичної ефективності;
реєстрацією будівельних норм;
2) перевірки повноти та достовірності інформації, що міститься в заявах, повідомленнях, деклараціях та інших документах, які подаються для надання адміністративних та інших послуг, що надаються за допомогою електронної системи, шляхом електронної інформаційної взаємодії з електронними інформаційними системами, що становлять інформаційний ресурс держави;
3) завантаження фотокарток об'єктів будівництва у визначеному форматі та нагадування про необхідність їх завантаження;
4) завантаження результатів контрольного геодезичного знімання закінчених будівництвом об'єктів;
5) перегляду заявником стану розгляду поданих документів у режимі реального часу;
6) оплати послуг, визначених пунктом 1 цієї частини, та штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності з використанням платіжних систем через мережу Інтернет у режимі реального часу;
7) повідомлення виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, про залучення їх замовником у якості осіб, які здійснюють авторський та технічний нагляд відповідно до закону, а також отримання від виконавців робіт (послуг) заперечення щодо такої інформації;
8) направлення заяв до уповноважених органів містобудування та архітектури, органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, отримання повідомлень та документів від цих органів, у тому числі заяв та повідомлень про скасування містобудівних умов та обмежень, припинення права на початок виконання підготовчих та будівельних робіт, зупинення підготовчих та будівельних робіт, скасування реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації, анулювання та поновлення дозволу на виконання будівельних робіт, повідомлень про здійснення заходів з контролю, отримання документів, які складаються під час або за результатами здійснення державного архітектурно-будівельного контролю/нагляду;
9) листування з користувачами електронного кабінету (у тому числі повідомлення про самочинне будівництво), подання скарг на рішення, дії та бездіяльність органу ліцензування, експертних організацій, що здійснюють експертизу проектної документації на будівництво об'єктів, уповноважених органів містобудування та архітектури, органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, юридичних осіб, які надають технічні умови, уповноважених органів, які надають висновки з оцінки впливу на довкілля, фахівців з аудиту енергетичної ефективності будівель, фахівців з обстеження інженерних систем, саморегулівних організацій у сфері архітектури та у сфері енергоефективності, виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, інших осіб, визначених Кабінетом Міністрів України в Порядку ведення електронної системи, а також отримання інформації про стан їх розгляду та результати їх розгляду;
10) укладення електронних договорів про надання технічних умов, про проведення експертизи проектної документації на будівництво об'єктів, про проведення технічної інвентаризації, про обстеження інженерних систем будівлі, про сертифікацію енергетичної ефективності будівлі;
11) подання повідомлення про технічні помилки, виявлені в роботі електронного кабінету.
Електронний кабінет може забезпечувати надання інших послуг та проведення інших операцій, визначених Кабінетом Міністрів України в Порядку ведення електронної системи.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про регулювання містобудівної діяльності (ст.22-3) м. Київ, 17 лютого 2011 року N 3038-VІ
Електронний кабінет
- це інформаційно-комунікаційна система Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, що забезпечує електронну форму взаємодії між Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю та аудиторами, суб'єктами аудиторської діяльності, іншими фізичним і юридичними особами з питань реалізації ними прав та обов'язків, визначених цим Законом.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність (ст.1) м.Київ, 21 грудня 2017 року № 2258-VIII
Електронний кабінет
- захищений веб-сервіс, за допомогою якого забезпечується взаємодія авторизованого користувача з АСДС у режимі реального часу. Порядок реєстрації та роботи з електронним кабінетом встановлюється адміністратором.
РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ РІШЕННЯ Положення про автоматизовану систему документообігу суду (розд.2, п.1) 26.11.2010 № 30
У цьому Порядку термін "електронний кабінет" означає інформаційно-телекомунікаційну систему, що забезпечує електронний документообіг з питань здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю та консультування, функціонування якої забезпечується Держархбудінспекцією відповідно до законодавства з питань захисту інформації у порядку, визначеному Мінрегіоном. Електронний кабінет може бути інтегрований з іншими інформаційними системами державних органів, зокрема з Єдиним державним порталом адміністративних послуг.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю (Порядок, п.1-1) від 23 травня 2011 р. № 553 м.Київ
Електронний кабінет
– відокремлений розділ (приватна частина) Сервісу, доступ до якого мають користувачі Сервісу та у якому розміщуються інформаційні повідомлення, електронні звернення, результати їх розгляду та інша інформація.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення про електронний сервіс (Положення, розд.1, п.2) 23.01.2017 № 17
Електронний кабінет
- сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем ДПС, що забезпечує електронну форму взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов'язків, визначених Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету (Порядок, розд.2, п.1) 14.07.2017 № 637
Електронний кабінет
- захищений веб-сервіс, за допомогою якого, в тому числі, забезпечується взаємодія авторизованого користувача з Реєстром у режимі реального часу. З дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи сервіс електронного кабінету починає функціонувати як сервіс офіційної електронної адреси.
ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ РІШЕННЯ Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень (Порядок, розд.1, п.1) 19.04.2018 № 1200/0/15-18
Електронний кабінет
- персоніфікована веб-сторінка або інтерфейс, за допомогою яких користувач відповідно до його прав доступу має можливість створювати, переглядати, обмінюватися інформацією та документами в електронній системі охорони здоров’я відповідно до цього Порядку;.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Деякі питання електронної системи охорони здоров'я(Порядок функціонування електронної системи охорони здоров'я, п.2) від 25 квітня 2018 р. № 411 м.Київ
Електронний кабінет
- користувацький інтерфейс е-платформи, за допомогою якого реалізується можливість доступу користувачів до інформаційного наповнення е-платформи та інтерактивної взаємодії з іншими користувачами е-платформи та Адміністратором.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення про Національну освітню електронну платформу (Положення, розд.1, п.2) 22.05.2018 № 523
Електронний кабінет
- персоніфікована веб-сторінка або інтерфейс, за допомогою яких користувач відповідно до його прав доступу має можливість створювати, переглядати, обмінюватися інформацією та документами в Єдиній системі відповідно до цього Положення.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВАПро затвердження Положення про Єдину державну інформаційну систему трансплантації органів та тканин(Положення, п.2) від 23 грудня 2020 р. № 1366 м.Київ
Електронний кабінет
- індивідуальна персоніфікована вебсторінка політичної партії у Реєстрі, за допомогою якої здійснюється подання звітів та інших електронних документів, обмін повідомленнями тощо.
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ НАКАЗ Про деякі питання подання звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (Порядок формування та ведення Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, розд.1, п.3) 19.02.2021 N 102/21
Електронний кабінет
- індивідуальна персоніфікована вебсторінка політичної партії у Реєстрі, за допомогою якої здійснюється подання Звітів та інших електронних документів, обмін повідомленнями тощо.
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ НАКАЗ Про деякі питання подання звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (Порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, розд.1, п.3) 19.02.2021 N 102/21
Електронний кабінет
- персональне автоматизоване робоче місце учасника іспиту (фізичної особи), доступ до роботи в якому здійснюється шляхом автентифікації та ідентифікації такого учасника.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Порядку проведення іспитів на рівень володіння державною мовою (Порядок, п.2) від 14 квітня 2021 р. N 409 м.Київ
Електронний кабінет
- персональне автоматизоване робоче місце фізичної особи для отримання інформації з Реєстру шляхом автентифікації та ідентифікації такої особи.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Порядку ведення Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою (Порядок, п.2) 2 червня 2021 р. № 584 м.Київ
Електронний кабінет
- компонент Єдиного реєстру з обмеженим доступом, який забезпечує створення, обробку, розгляд, зберігання, облік та подання документів і інформації, створених та завантажених до Єдиного реєстру на виконання законодавства у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (далі - МЗВ) у електронній формі, а також електронний документообіг та електронну взаємодію у сфері МЗВ.
МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів(Порядок, розд.1, п.2) 08.06.2021 N370
Електронний кабінет
- захищений вебсервіс, за допомогою якого забезпечується взаємодія авторизованого користувача з Єдиним державним реєстром виконавчих документів у режимі реального часу.
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр виконавчих документів (Положення, розд.1, п.2) від 14 червня 2022 року N 177/2370/5
Електронний кабінет
- вебінтерфейс Реєстру, який розміщується на офіційному вебсайті Ради національної безпеки і оборони України, призначений для автентифікованого доступу основних спеціалізованих користувачів до Реєстру і виконання ними функцій, спрямованих на реалізацію власних прав та обов'язків (повноважень), що встановлюються Законом і регулюються цим Положенням.
РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ РІШЕННЯ Про затвердження Положення про Реєстр осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів), порядок його формування і ведення (Положення, розд.1, п.1.2) від 29 червня 2022 року ( див. текст )
Електронний кабінет
- персональне автоматизоване робоче місце користувача автоматизованої системи.
Апарат Верховної Ради України РОЗПОРЯДЖЕННЯ Про організацію заходів з введення в промислову експлуатацію єдиної автоматизованої системи роботи з документами у Верховній Раді України (Положення про єдину автоматизовану систему роботи з документами у Верховній Раді України, розд.1, п.2) м.Київ № 41 21 лютого 2023 р. ( див. текст )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключаСьогодні 09:040
- Податківці підкреслили, що сума вихідної допомоги, нарахована роботодавцем найманому працівникові при його звільненні, не є базою нарахування єдиного внескуСьогодні 08:436
- Розбронювання за Постановою №45 та зміни до Порядку №76, перевірки критично важливих підприємств, правила заповнення «Призначення платежу» платіжок у 2025 році, нюанси підтвердження інвалідності для нарахування ЄСВ у розмірі 8,41% та ще 25 змін і подій червняВажливоСьогодні 08:301 168
- Якщо ємності для зберігання пального розташовані на одній території чи в одному приміщенні за однією адресою, що належать одному розпоряднику, у формі №20-ОПП дозволено вказувати їх як один об'єкт оподаткування з використанням принципу укрупнення інформаціїСьогодні 08:296
- Мінфін вніс зміни до порядків проведення митними органами зустрічних звірок під час здійснення документальних виїзних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань митної справи та оформлення результатів документальних перевірокСьогодні 08:1110
- З метою уникнення подвійного нарахування ЄСВ ФОП, який виконує роботи (надає послуги) відповідно до укладених ЦПД, повинен надати СГ копію документа, що підтверджує його державну реєстрацію (виписку з ЄДР, в якій зазначаються основні види діяльності)Сьогодні 08:065
- ДПСУ у свіжій ІПК розповіла, як впливає на об’єкт оподаткування податком на прибуток зміна строку експлуатації будівлі, здійснена в бухгалтерському облікуАналітикаСьогодні 07:4428
- Трудова повинність не потребує обов’язкової згоди особи на такий трудовий обов’язок, відповідно такий працівник не може звільнитися за власним бажаннямСьогодні 07:296
- На жаль, війна триває... А отже, й надалі це основна тема, до якої зводиться більшість інших (зокрема, бухгалтерських). Щоби поміж усім цим потоком інформації не пропустити чогось важливого, рекомендуємо почитати 10 найцікавіших матеріалів редакції за травеньВажливоСьогодні 07:1555
- Відпустка одразу після відпустки – це досить часта ситуація. Давайте розглянемо кілька випадків із практики і порахуємо оплату таких відпусток!АналітикаСьогодні 07:07441
- Якщо в адресних даних поіменованого об’єкта визначені тип і назва вулиці, а також із довідників для заповнення граф 8, 9, можна обрати необхідні значення для цих граф, то до графи 7.1 вноситься лише назва поіменованого об’єктаСьогодні 07:0412
- З 30 травня у багатьох роботодавців не приймається повідомлення про прийняття на роботу, оскільки ПФУ їх відбраковує через те, що «страхувальник з кодом ... (код ЄДРПОУ) не визначено». Код помилки – 03Важливо01.06.2025976
- 31 травня 2025 року відбулося чергове оновлення у Резерв+. Тепер у застосунку відображатимуться розширені дані про інвалідність та попередня версія військово-облікового документаВажливо01.06.2025100
- Відтепер протягом місяця фізична особа без реєстрації ФОП може здійснити (не викликаючи підозри у прихованій підприємницькій діяльності) не більше 5 продажів до 30 000 грн з післяплатою через сервіс НоваПейВажливо01.06.20251 434
- Потерпілі на виробництві, яким визначено потребу в спецмеддогляді, для одержання щомісячної грошової компенсації за надання соцпослуги догляду вдома членом їх сім’ї (іншими особами) можуть подати заяву через портал е-послуг ПФУ01.06.202515
- У червні 2025 року підвищені виплати отримають ті пенсіонери, хто матиме право на вікову надбавку. Також у червні буде спрощено порядок отримання пенсій для ВПО, українців за кордоном і на ТОТ01.06.202559
- Перерахунок проводиться двічі на рік – у березні та серпні. Звертатись до Пенсійного фонду не потрібно – все відбувається автоматично. Для перевірки слід звернутися на портал е-послуг ПФУ01.06.202510
- Наведемо покрокові дії, які необхідно здійснити, щоб перетнути кордон з твариною-компаньйоном. Перший крок – це необхідно розуміти, які правила існують в інших країнах. Відповідну інформацію можна переглянути на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби01.06.202522
- Заяву на пільги з оплати комунальних послуг можна подати документи для оформлення пільг на житлово-комунальні послуги онлайн. Це нескладно зробити через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ01.06.202513
- Ми нарахували 25 важливих законодавчих змін і подій, які відбудуться у червні. Серед них – нові ліміти на карткові перекази; граничний термін проходження повторно ВЛК для обмежено придатних; звітування за новою формою декларації з акцизу тощоВажливо01.06.20257 203