Визначення терміну «Електронний кабінет»
Електронний кабінет
Електронний кабінет
- сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, призначених для взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов’язків, визначених цим Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Взаємодія реалізується через:
портальне рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он-лайн (через мережу Інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов’язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
портальне рішення для користувачів - державних органів, у тому числі контролюючих;
програмний інтерфейс (API), що дає змогу реалізувати повноту функціоналу електронного кабінету;
інші засоби, бази даних, реєстри, що ведуться в електронному вигляді, інформаційні, телекомунікаційні, інформаційно-телекомунікаційні системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Порядок функціонування електронного кабінету визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Електронний кабінет є компонентом електронної системи, який забезпечує електронну взаємодію між фізичними та юридичними особами, державними органами, органами місцевого самоврядування, центрами надання адміністративних послуг.
Електронний кабінет призначений для:
1) подання та отримання документів у електронній формі, пов'язаних з:
ліцензуванням господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками;
проведенням професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури; професійної атестації осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності та обстеження інженерних систем;
внесенням відомостей про експертні організації, що здійснюють експертизу проектної документації на будівництво об'єктів, до Реєстру будівельної діяльності;
отриманням будівельного паспорта;
отриманням вихідних даних (містобудівних умов та обмежень і технічних умов (у тому числі укладенням договорів про надання технічних умов відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги");
експертизою проектної документації на будівництво об'єктів (у тому числі укладенням договорів про проведення експертизи проектної документації на будівництво відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги");
оцінкою впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля";
отриманням права на виконання підготовчих та будівельних робіт;
погодженням обґрунтованих відхилень від будівельних норм згідно з частиною п'ятою статті 10 Закону України "Про будівельні норми";
сертифікацією енергетичної ефективності об'єктів будівництва та будівель згідно із Законом України "Про енергетичну ефективність будівель";
прийняттям в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;
технічною інвентаризацією об'єктів незавершеного будівництва, закінчених будівництвом об'єктів та їхніх частин (житлових та нежитлових приміщень) (у тому числі укладенням договорів про проведення технічної інвентаризації відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги");
обстеженням та паспортизацією об'єктів відповідно до статті 39-2 цього Закону;
присвоєнням, зміною, коригуванням, анулюванням адреси об'єкта нерухомого майна;
обстеженням інженерних систем будівлі згідно із Законом України "Про енергетичну ефективність будівель" (у тому числі укладенням договорів про обстеження інженерних систем будівлі відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги");
реєстрацією саморегулівної організації у сфері архітектурної діяльності та делегуванням саморегулівній організації у сфері архітектурної діяльності повноважень на проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури;
реєстрацією саморегулівної організації у сфері енергетичної ефективності;
реєстрацією будівельних норм;
2) перевірки повноти та достовірності інформації, що міститься в заявах, повідомленнях, деклараціях та інших документах, які подаються для надання адміністративних та інших послуг, що надаються за допомогою електронної системи, шляхом електронної інформаційної взаємодії з електронними інформаційними системами, що становлять інформаційний ресурс держави;
3) завантаження фотокарток об'єктів будівництва у визначеному форматі та нагадування про необхідність їх завантаження;
4) завантаження результатів контрольного геодезичного знімання закінчених будівництвом об'єктів;
5) перегляду заявником стану розгляду поданих документів у режимі реального часу;
6) оплати послуг, визначених пунктом 1 цієї частини, та штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності з використанням платіжних систем через мережу Інтернет у режимі реального часу;
7) повідомлення виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, про залучення їх замовником у якості осіб, які здійснюють авторський та технічний нагляд відповідно до закону, а також отримання від виконавців робіт (послуг) заперечення щодо такої інформації;
8) направлення заяв до уповноважених органів містобудування та архітектури, органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, отримання повідомлень та документів від цих органів, у тому числі заяв та повідомлень про скасування містобудівних умов та обмежень, припинення права на початок виконання підготовчих та будівельних робіт, зупинення підготовчих та будівельних робіт, скасування реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації, анулювання та поновлення дозволу на виконання будівельних робіт, повідомлень про здійснення заходів з контролю, отримання документів, які складаються під час або за результатами здійснення державного архітектурно-будівельного контролю/нагляду;
9) листування з користувачами електронного кабінету (у тому числі повідомлення про самочинне будівництво), подання скарг на рішення, дії та бездіяльність органу ліцензування, експертних організацій, що здійснюють експертизу проектної документації на будівництво об'єктів, уповноважених органів містобудування та архітектури, органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, юридичних осіб, які надають технічні умови, уповноважених органів, які надають висновки з оцінки впливу на довкілля, фахівців з аудиту енергетичної ефективності будівель, фахівців з обстеження інженерних систем, саморегулівних організацій у сфері архітектури та у сфері енергоефективності, виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, інших осіб, визначених Кабінетом Міністрів України в Порядку ведення електронної системи, а також отримання інформації про стан їх розгляду та результати їх розгляду;
10) укладення електронних договорів про надання технічних умов, про проведення експертизи проектної документації на будівництво об'єктів, про проведення технічної інвентаризації, про обстеження інженерних систем будівлі, про сертифікацію енергетичної ефективності будівлі;
11) подання повідомлення про технічні помилки, виявлені в роботі електронного кабінету.
Електронний кабінет може забезпечувати надання інших послуг та проведення інших операцій, визначених Кабінетом Міністрів України в Порядку ведення електронної системи.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про регулювання містобудівної діяльності (ст.22-3) м. Київ, 17 лютого 2011 року N 3038-VІ
Електронний кабінет
- це інформаційно-комунікаційна система Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, що забезпечує електронну форму взаємодії між Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю та аудиторами, суб'єктами аудиторської діяльності, іншими фізичним і юридичними особами з питань реалізації ними прав та обов'язків, визначених цим Законом.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність (ст.1) м.Київ, 21 грудня 2017 року № 2258-VIII
Електронний кабінет
- захищений веб-сервіс, за допомогою якого забезпечується взаємодія авторизованого користувача з АСДС у режимі реального часу. Порядок реєстрації та роботи з електронним кабінетом встановлюється адміністратором.
РАДА СУДДІВ УКРАЇНИ РІШЕННЯ Положення про автоматизовану систему документообігу суду (розд.2, п.1) 26.11.2010 № 30
У цьому Порядку термін "електронний кабінет" означає інформаційно-телекомунікаційну систему, що забезпечує електронний документообіг з питань здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю та консультування, функціонування якої забезпечується Держархбудінспекцією відповідно до законодавства з питань захисту інформації у порядку, визначеному Мінрегіоном. Електронний кабінет може бути інтегрований з іншими інформаційними системами державних органів, зокрема з Єдиним державним порталом адміністративних послуг.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю (Порядок, п.1-1) від 23 травня 2011 р. № 553 м.Київ
Електронний кабінет
– відокремлений розділ (приватна частина) Сервісу, доступ до якого мають користувачі Сервісу та у якому розміщуються інформаційні повідомлення, електронні звернення, результати їх розгляду та інша інформація.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення про електронний сервіс (Положення, розд.1, п.2) 23.01.2017 № 17
Електронний кабінет
- сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем ДПС, що забезпечує електронну форму взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов'язків, визначених Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету (Порядок, розд.2, п.1) 14.07.2017 № 637
Електронний кабінет
- захищений веб-сервіс, за допомогою якого, в тому числі, забезпечується взаємодія авторизованого користувача з Реєстром у режимі реального часу. З дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи сервіс електронного кабінету починає функціонувати як сервіс офіційної електронної адреси.
ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ РІШЕННЯ Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень (Порядок, розд.1, п.1) 19.04.2018 № 1200/0/15-18
Електронний кабінет
- персоніфікована веб-сторінка або інтерфейс, за допомогою яких користувач відповідно до його прав доступу має можливість створювати, переглядати, обмінюватися інформацією та документами в електронній системі охорони здоров’я відповідно до цього Порядку;.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Деякі питання електронної системи охорони здоров'я(Порядок функціонування електронної системи охорони здоров'я, п.2) від 25 квітня 2018 р. № 411 м.Київ
Електронний кабінет
- користувацький інтерфейс е-платформи, за допомогою якого реалізується можливість доступу користувачів до інформаційного наповнення е-платформи та інтерактивної взаємодії з іншими користувачами е-платформи та Адміністратором.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення про Національну освітню електронну платформу (Положення, розд.1, п.2) 22.05.2018 № 523
Електронний кабінет
- персоніфікована веб-сторінка або інтерфейс, за допомогою яких користувач відповідно до його прав доступу має можливість створювати, переглядати, обмінюватися інформацією та документами в Єдиній системі відповідно до цього Положення.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВАПро затвердження Положення про Єдину державну інформаційну систему трансплантації органів та тканин(Положення, п.2) від 23 грудня 2020 р. № 1366 м.Київ
Електронний кабінет
- індивідуальна персоніфікована вебсторінка політичної партії у Реєстрі, за допомогою якої здійснюється подання звітів та інших електронних документів, обмін повідомленнями тощо.
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ НАКАЗ Про деякі питання подання звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (Порядок формування та ведення Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, розд.1, п.3) 19.02.2021 N 102/21
Електронний кабінет
- індивідуальна персоніфікована вебсторінка політичної партії у Реєстрі, за допомогою якої здійснюється подання Звітів та інших електронних документів, обмін повідомленнями тощо.
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ НАКАЗ Про деякі питання подання звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (Порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, розд.1, п.3) 19.02.2021 N 102/21
Електронний кабінет
- персональне автоматизоване робоче місце учасника іспиту (фізичної особи), доступ до роботи в якому здійснюється шляхом автентифікації та ідентифікації такого учасника.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Порядку проведення іспитів на рівень володіння державною мовою (Порядок, п.2) від 14 квітня 2021 р. N 409 м.Київ
Електронний кабінет
- персональне автоматизоване робоче місце фізичної особи для отримання інформації з Реєстру шляхом автентифікації та ідентифікації такої особи.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Про затвердження Порядку ведення Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою (Порядок, п.2) 2 червня 2021 р. № 584 м.Київ
Електронний кабінет
- компонент Єдиного реєстру з обмеженим доступом, який забезпечує створення, обробку, розгляд, зберігання, облік та подання документів і інформації, створених та завантажених до Єдиного реєстру на виконання законодавства у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (далі - МЗВ) у електронній формі, а також електронний документообіг та електронну взаємодію у сфері МЗВ.
МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів(Порядок, розд.1, п.2) 08.06.2021 N370
Електронний кабінет
- захищений вебсервіс, за допомогою якого забезпечується взаємодія авторизованого користувача з Єдиним державним реєстром виконавчих документів у режимі реального часу.
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр виконавчих документів (Положення, розд.1, п.2) від 14 червня 2022 року N 177/2370/5
Електронний кабінет
- вебінтерфейс Реєстру, який розміщується на офіційному вебсайті Ради національної безпеки і оборони України, призначений для автентифікованого доступу основних спеціалізованих користувачів до Реєстру і виконання ними функцій, спрямованих на реалізацію власних прав та обов'язків (повноважень), що встановлюються Законом і регулюються цим Положенням.
РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ РІШЕННЯ Про затвердження Положення про Реєстр осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів), порядок його формування і ведення (Положення, розд.1, п.1.2) від 29 червня 2022 року ( див. текст )
Електронний кабінет
- персональне автоматизоване робоче місце користувача автоматизованої системи.
Апарат Верховної Ради України РОЗПОРЯДЖЕННЯ Про організацію заходів з введення в промислову експлуатацію єдиної автоматизованої системи роботи з документами у Верховній Раді України (Положення про єдину автоматизовану систему роботи з документами у Верховній Раді України, розд.1, п.2) м.Київ № 41 21 лютого 2023 р. ( див. текст )
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформації
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту» на мiсяць безкоштовно!Спробувати
Останні новини
- Використання платниками податків Е-кабінету для обміну РК на зменшення суми компенсації вартості постачальнику між контрагентами передбачає фіксацію ДПС факту отримання отримувачем (покупцем) товарів/послуг такого РК. Ця дата й буде початком17.04.202525
- Якщо мобілізована самозайнята особа має працівників і на строк своєї військової служби уповноважує іншу особу на виплату їм зарплати, то обов’язок з нарахування та утримання ПДФО на строк військової служби самозайнятої особи несе ця уповноважена особа17.04.20257
- Для соцвиплат, банку чи нотаріуса – тепер шукати витяг про місце проживання стало ще простіше: Дія перенесла послугу в розділ Місце проживання, щоб усе, що стосується проживання, було поряд17.04.20258
- Законопроект передбачає зміну положень Закону №2174-IX, що раніше дозволяв автоматичне продовження всіх без винятку патентів, включно з тими, які згідно з чинним законодавством не можуть бути подовжені17.04.20258
- За прийнятим законом орендарі, які отримують дозволи на невід’ємні поліпшення після набрання чинності Закону, можуть приватизувати об’єкт на аукціоні з умовами щодо компенсації орендарю невід’ємних поліпшень17.04.202512
- З 19 квітня запроваджується обов’язкова перевірка заповнення у графі 44 митних декларацій всіх типів інформації за кодом «1001» – статус особи, яка подає МД17.04.202519
- Відповідно до Постанови КМУ №560 на медичний догляд не направляються: – ті, у кого діє відстрочка; – ті, хто подав заяву на відстрочку, і заява ще не розглянута (але це не стосується обмежено придатних і тимчасово непридатних)17.04.202538
- Якщо інвалідність встановлено до 01.01.2025, то у такому випадку потрібно подати заяву через Електронний кабінет особи з інвалідністю на первинну реєстрацію в системі Мінсоцполітики зі сканкопією довідки17.04.202520
- Кабмін затвердив Типовий статут державного унітарного підприємства. У Типовому статуті містяться відомості про найменування державного унітарного підприємства, мету і предмет діяльності підприємства, розмір і порядок утворення статутного капіталу17.04.202512
- Відтепер орієнтовний розмір субсидії на оренду можна розрахувати самостійно за допомогою спеціального калькулятора. Для цього знадобиться хвилина часу і декілька кліків17.04.202520
- З 1 січня до 31 липня 2025 року громадяни України чоловічої статі, яким цього року виповнюється 17 років, повинні стати на військовий облік призовників. На облік також мають стати деякі громадяни до 25 років17.04.202537
- На сьогодні для виключення з обліку недостатньо, щоб комісія дійшла висновку про непридатність. Такий висновок має бути надісланий на погодження до ВЛК вищого рівня. І лише після цього ТЦК матиме право виключити з військового обліку17.04.202540
- Цю Методику розроблено з метою визначення об'єму необлікованого пального, виявленого під час його зберігання та/або реалізації. Докладніше про це – далі у новині17.04.202537
- Під час проведення фактичної перевірки було виявлено, що в розрахункових операціях за період, що перевірявся, у фіскальних чеках, виданих через РРО, не було вказано серію та номер марки акцизного податку. Це стало підставою для штрафу понад 1,5 млн грн17.04.202535
- З початку цього року Держфінмоніторинг отримав і взяв на облік приблизно пів мільйона повідомлень від банків про незаконні операції на суму півтора трильйони гривень17.04.2025170
- Чи може працівник, який отримав статус біженця в іншій країні, продовжувати перебувати у трудових відносинах з підприємством? Чи обов’язково такого працівника звільняти?17.04.202571
- ПУМБ (Перший Український Міжнародний Банк) пропонує своїм клієнтам – фізичним особам скористатися пропозицією реферальної програми «Запроси партнера» та отримати 550 грн винагороди (до оподаткування)Реклама17.04.202534
- Переміщення є постійним та відбувається без змін умов праці, режиму роботи, розміру оплати праці та встановлених раніше пільг. Рішення про переміщення ухвалюється на підставі доповідних записок керівників структурних підрозділів, кадрової служби17.04.202535
- ВРУ підтримала Закон про продовження воєнного стану до 05:30 6 серпня 2025 року. Нагадаємо, як сплачувати податки в цей час, що з трудовими відносинами й оплатою праці, які наслідки через війну виникли у ФОПів та що з перебронюванням працівниківАналітика17.04.2025131
- Припинення трудових відносин у разі смерті працівника, визнання його судом безвісно відсутнім або оголошення померлим (якщо будуть надані документальні підтвердження одній із цих подій) здійснюється роботодавцем на підставі п. 8-2 ч. 1 ст. 36 КЗпП17.04.202579