Визначення терміну «Державний реєстр фізичних осіб - платників податків»

Державний реєстр фізичних осіб - платників податків
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, формує та веде Державний реєстр фізичних осіб - платників податків (далі - Державний реєстр).
До Державного реєстру вноситься інформація про осіб, які є:
громадянами України;
іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;
іноземцями та особами без громадянства, які не мають постійного місця проживання в Україні, але відповідно до законодавства зобов'язані сплачувати податки в Україні або є засновниками юридичних осіб, створених на території України.
Облік фізичних осіб - платників податків, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, ведеться в окремому реєстрі Державного реєстру за прізвищем, ім'ям, по батькові та серією і номером паспорта без використання реєстраційного номера облікової картки.
До облікової картки фізичної особи - платника податків та повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) вноситься така інформація:
прізвище, ім'я та по батькові;
дата народження;
місце народження (країна, область, район, населений пункт);
місце проживання, а для іноземних громадян - також громадянство;
серія, номер свідоцтва про народження, паспорта (аналогічні дані іншого документа, що посвідчує особу), ким і коли виданий;
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (у разі внесення інформації про особу до Єдиного державного демографічного реєстру).
До інформаційної бази Державного реєстру включаються такі дані про фізичних осіб:
джерела отримання доходів;
об'єкти оподаткування;
сума нарахованих та/або отриманих доходів;
сума нарахованих та/або сплачених податків;
інформація про податкову знижку та податкові пільги платника податків;
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі на підставі даних розпорядника такого реєстру, наданих у порядку інформаційної взаємодії відповідно до законодавства.
До Державного реєстру вносяться відомості про державну реєстрацію, реєстрацію та взяття на облік фізичних осіб - підприємців і осіб, які провадять незалежну професійну діяльність. Такі відомості включають:
дати, номери записів, свідоцтв та інших документів, а також підстави державної реєстрації, реєстрації та взяття на облік, припинення підприємницької чи незалежної професійної діяльності, інші реєстраційні дані;
інформацію про державну реєстрацію, реєстрацію та взяття на облік змін у даних про особу, заміну чи продовження дії довідок про взяття на облік;
місце провадження діяльності, телефони та іншу додаткову інформацію для зв'язку з фізичною особою - підприємцем чи особою, яка здійснює незалежну професійну діяльність;
види діяльності;
громадянство та номер, що використовується під час оподаткування в країні громадянства, - для іноземців;
системи оподаткування із зазначенням періодів її дії.
Фізична особа - платник податків незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася облікова картка платника податків та яка не включена до Державного реєстру, зобов'язана особисто або через законного представника чи уповноважену особу подати відповідному контролюючому органу облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є водночас заявою для реєстрації в Державному реєстрі, та пред'явити документ, що посвідчує особу.
Фізична особа - платник податків, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, зобов'язана особисто подати відповідному контролюючому органу повідомлення та документи для забезпечення її обліку за прізвищем, ім'ям, по батькові і серією та номером паспорта, а також пред'явити паспорт.
Фізична особа подає облікову картку фізичної особи - платника податків або повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) до контролюючого органу за своєю податковою адресою, а фізична особа, яка не має постійного місця проживання в Україні, - контролюючого органу за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування.
Для заповнення облікової картки фізичної особи - платника податків використовуються дані документа, що посвідчує особу. Для заповнення повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) використовуються дані паспорта.
Форма облікової картки фізичної особи - платника податків та повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) і порядок їх подання встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Фізична особа несе відповідальність згідно із законом за достовірність інформації, що подається для реєстрації у Державному реєстрі.
Органи державної реєстрації актів цивільного стану, органи, що здійснюють реєстрацію фізичних осіб зобов'язані подавати відповідним контролюючим органам інформацію щодо зміни даних, які включаються до облікової картки фізичної особи - платника податків, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця.
Порядок подання такої інформації та взаємодії суб'єктів інформаційних відносин визначається Кабінетом Міністрів України.
Фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки або повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою та у порядку, визначеними центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Про проведення державної реєстрації фізичної особи - платника податків у Державному реєстрі та внесення змін до даних, які містяться у Державному реєстрі, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, інформує територіальний орган:
за місцем обліку фізичної особи;
за місцем проживання фізичної особи;
за місцем отримання доходів чи місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування фізичної особи.
За зверненням платника податків, його законного представника або уповноваженої особи контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.
У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Порядок формування реєстраційного номера облікової картки платника податків визначається та затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Форма документа і порядок його видачі встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Підтвердженням достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків є документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження.
Особа за власним вибором пред’являє один із зазначених документів для надання даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Особа може пред’явити копію документа, що засвідчує реєстрацію особи в Державному реєстрі, у тому числі і в електронному вигляді, за умови наявності в одержувача інформації технічної можливості здійснити перевірку відповідності реєстраційних даних фізичної особи даним Державного реєстру в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами з використанням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до вимог законодавства з питань захисту інформації.
Контролюючим органом за місцем проживання фізичної особи - платника податків на прохання такої особи до паспорту можуть бути внесені (сьома, восьма або дев'ята сторінки) дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру.
У разі виявлення недостовірних даних або помилок у поданій обліковій картці або повідомленні (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) фізичній особі може бути відмовлено у реєстрації та/або внесенні відмітки до паспорта або продовжено строк реєстрації.
Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) використовуються органами державної влади та органами місцевого самоврядування, юридичними особами незалежно від організаційно-правових форм, включаючи установи Національного банку України, банки та інші фінансові установи, біржі, особами, які провадять незалежну професійну діяльність, фізичними особами - підприємцями, а також фізичними особами в усіх документах, які містять інформацію про об'єкти оподаткування фізичних осіб або про сплату податків, зокрема у разі:
виплати доходів, з яких утримуються податки згідно із законодавством України. Фізичні особи зобов'язані подавати інформацію про реєстраційний номер облікової картки юридичним та фізичним особам, що виплачують їм доходи;
укладення цивільно-правових договорів, предметом яких є об'єкти оподаткування та щодо яких виникають обов'язки щодо сплати податків і зборів;
відкриття рахунків у банках або інших фінансових установах, а також у розрахункових документах під час здійснення фізичними особами безготівкових розрахунків;
заповнення фізичними особами, визначеними у пункті 70.1 цієї статті, митних декларацій під час перетину митного кордону України;
сплати фізичними особами податків і зборів;
проведення державної реєстрації фізичних осіб - підприємців або видачі таким особам спеціальних дозволів (ліцензій тощо) на провадження деяких видів господарської діяльності, а також реєстрації незалежної професійної діяльності;
реєстрації майна та інших активів фізичних осіб, що є об'єктом оподаткування, або прав на нього;
подання контролюючим органам декларацій про доходи, майно та інші активи;
реєстрації транспортних засобів, що переходять у власність фізичних осіб;
оформлення фізичним особам пільг, субсидій та інших соціальних виплат з державних цільових фондів;
в інших випадках, визначених законами України та іншими нормативно-правовими актами.
Документи, пов'язані з проведенням операцій, передбачених пунктом 70.12 цієї статті, які не мають реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), вважаються оформленими з порушенням вимог законодавства України.
Контролюючий орган зазначає реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) у всіх повідомленнях, що надсилаються йому.
Кожен платник податків зазначає реєстраційний номер своєї облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) в усіх звітних або інших документах, а також в інших випадках, передбачених законодавством України.
Відомості з Державного реєстру:
використовуються контролюючими органами виключно для здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства України;
є інформацією з обмеженим доступом, крім відомостей про взяття на облік фізичних осіб - підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, самозайняті особи, податкові агенти подають безоплатно в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, контролюючим органам за своїм місцезнаходженням або централізовано в електронному вигляді (для органів виконавчої влади) інформацію про фізичних осіб, що пов’язана з реєстрацією таких осіб як платників податків, нарахуванням, сплатою податків і контролем за дотриманням податкового законодавства України, із зазначенням реєстраційних номерів облікових карток платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), зокрема:
органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, юридичні особи та фізичні особи - підприємці, податкові агенти - про дату прийняття на роботу або звільнення з роботи фізичних осіб протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, а також інформацію, передбачену статтею 51 цього Кодексу;
органи, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів - про транспортні засоби, щодо яких у фізичних осіб виникає або припиняється право власності, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця;
органи державної реєстрації морських, річкових та повітряних суден - про судна, щодо яких у фізичних осіб виникає або припиняється право власності, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця;
органи державної реєстрації актів цивільного стану - про фізичних осіб, які померли (для закриття облікових карток), а також про зміну фізичними особами прізвища, імені, по батькові, дати і місця народження щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця;
органи, що здійснюють реєстрацію приватної нотаріальної, адвокатської, іншої незалежної професійної діяльності та видають свідоцтва про право на провадження такої діяльності, - про видачу або анулювання реєстраційного посвідчення - у п'ятиденний строк від дня провадження відповідної дії;
органи державної реєстрації прав на нерухоме майно - про оподатковуване нерухоме майно, щодо якого у фізичних та юридичних осіб виникає або припиняється право власності, у строки та порядку, встановленому підпунктом 266.7.4 пункту 266.7 статті 266 цього Кодексу;
органи опіки і піклування, виховні, лікувальні заклади, заклади соціального захисту населення та інші заклади, що відповідно до законодавства здійснюють опіку, піклування або управління майном підопічного, зобов'язані повідомляти про встановлення опіки над фізичними особами, визнаними судом недієздатними, опіку, піклування і управління майном малолітніх, інших неповнолітніх фізичних осіб, фізичних осіб, обмежених судом у дієздатності, дієздатних фізичних осіб, над якими встановлене піклування у формі патронажу, піклування або управління майном фізичних осіб, визнаних судом безвісно відсутніми, а також про подальші зміни, пов'язані із зазначеною опікою, піклуванням або управлінням майном, у контролюючі органи за місцем свого перебування не пізніше, як протягом п'яти календарних днів від дня прийняття відповідного рішення;
центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій, не пізніше наступного робочого дня після дня внесення у встановленому законодавством порядку до Єдиного державного демографічного реєстру інформації - про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи, а також про серії (за наявності) та номери недійсних паспортів;
інші органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування - інформацію про інші об'єкти оподаткування.
Державний реєстр фізичних осіб - платників податків формується на основі Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів. Обліковим карткам фізичних осіб, які на момент набрання чинності цим Кодексом зареєстровані у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів, присвоюються номери, що відповідають ідентифікаційним номерам платників податків - фізичних осіб. Документи про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів, видані контролюючими органами у порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Кодексом, вважаються дійсними для всіх випадків, передбачених для використання реєстраційних номерів облікових карток фізичних осіб, не підлягають обов'язковій заміні та є такими, що засвідчують реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.
ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (ст.70) м. Київ, 2 грудня 2010 року N 2755-VІ
Словник створено і підтримується за допомогою ipLex – сучасної бази даних нормативно-правової, судової та довідкової інформаці
30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Головні новини для бухгалтера

Які податкові зміни заплановані на 2025 - 2027 роки: аналіз бюджетної декларації від КМУ
Які податкові зміни заплановані на 2025 - 2027 роки: аналіз бюджетної декларації від КМУ
За бюджетною декларацією одним із пріоритетів податкової політики у короткостроковій перспективі стане розширення поточної бази оподаткування ВЗ (перегляд розміру збору, кола його платників, бази та об’єктів оподаткування)
Сьогодні 13:531 086
19 липня – останній день сплати ЄСВ ФОПами за ІІ квартал 2024 року
19 липня – останній день сплати ЄСВ ФОПами за ІІ квартал 2024 року
19 липня – граничний день для ФОПів зі сплати ЄСВ за ІІ квартал. Сума для сплати вже становить 5280 грн. Але через війну всі ФОПи мають право не сплачувати ЄСВ. Нагадаємо чинні правила
Сьогодні 11:43125
«Дебет-Кредит» за тиждень. Найкоротші бухгалтерські новини за 24 - 30 червня
«Дебет-Кредит» за тиждень. Найкоротші бухгалтерські новини за 24 - 30 червня
Нові строки перевірок ДПС з бюджетного відшкодування ПДВ; оновлення плану-графіка перевірок юросіб на 2024 рік; нові довідники податкових пільг; зміни до ПКУ та МКУ щодо експорту сільгосптоварів та нової форми ПН та ще з десяток змін і подій липня
Сьогодні 08:301 628
1 липня – останній день сплати податків за травень
1 липня – останній день сплати податків за травень
За даними ДПС, 1 липня є граничним терміном сплати податкових зобов’язань за травень 2024 року. Але ті, хто поки що не має можливості сплатити податки та підтвердили це, зможуть сплатити після закінчення війни
Сьогодні 08:262 8413
Знову оновлено Перелік ТОТ та територій бойових дій
Знову оновлено Перелік ТОТ та територій бойових дій
Мінреінтеграції регулярно оновлює Перелік територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні. У червні зміни внесено щодо Донецької області
28.06.2024288 17844
Увага! З 28 червня діють нові довідники податкових пільг
Увага! З 28 червня діють нові довідники податкових пільг
ДПСУ оприлюднила нові довідники податкових пільг №124/1 та №124/2 (станом на 28.06.2024). У них надано перелік пільг із податку на прибуток, плати за землю, ПДВ, акцизного податку, податку на нерухомість, місцевих податків та зборів
28.06.20241 155
ДПСУ традиційно оновила план-графік перевірок юросіб на 2024 рік
ДПСУ традиційно оновила план-графік перевірок юросіб на 2024 рік
Станом на 28.06.2024 оновлено розділи I та II плану-графіка, які стосуються перевірок юридичних осіб та фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів. Згідно з ними цього року податківці планують провести 2293 перевірки юросіб
28.06.20245 521
Нові правила реєстрації ПН з 1 липня для експорту окремих сільгосптоварів: розʼяснення від ДПС
Нові правила реєстрації ПН з 1 липня для експорту окремих сільгосптоварів: розʼяснення від ДПС
За Законом №3706 експорт окремих видів сільгосптоварів може здійснюватися лише зареєстрованими платниками ПДВ. Але режим експортного забезпечення має ще затвердити КМУ. Тож до цього моменту для всіх товарів діють загальні правила експорту
27.06.20242 9272
В Україні звільнятимуть за колабораціонізм: опубліковано Закон
В Україні звільнятимуть за колабораціонізм: опубліковано Закон
Опублікованим Законом №3768 запроваджується поняття «правил поведінки на підприємстві, в установі, організації» як додаткова складова правил внутрішнього трудового розпорядку, а також нові підстави розірвання трудового договору з ініціативи роботодавця
27.06.20244 4361
Як працюватимемо та відпочиватимемо у липні 2024 року?
Як працюватимемо та відпочиватимемо у липні 2024 року?
З 2022 року у липні маємо нове свято – День Української Державності. Щоправда, у 2023 році його перенесено з 28 на 15 липня. За КЗпП цей день був би вихідним. Але через війну ці правила не діють
27.06.20241 8592
Що не так з  розглядом скарг на відмову в реєстрації ПН/РК у формі відеоконференції?
Що не так з розглядом скарг на відмову в реєстрації ПН/РК у формі відеоконференції?
За позицією бізнесу, строк розгляду скарг у 30 к. дн. у разі виявлення бажання взяти участь у розгляді скарги є необгрунтованим i фактично призведе до відмови платників податків від участі у розгляді скарг у режимі відеоконференції
24.06.20241 679
«Дебет-Кредит» за тиждень. Найкоротші бухгалтерські новини за 17 - 23 червня
«Дебет-Кредит» за тиждень. Найкоротші бухгалтерські новини за 17 - 23 червня
Зміни до ПКУ через запровадження «клубу білого бізнесу»; нові правила розгляду скарг на відмову в реєстрації ПН/РК; зміни у Порядку заповнення єдиної звітності – при звітуванні за ІІ квартал; QR-код військово-облікового документа: його зміст та скільки дійсний
24.06.20244 143
QR-код військово-облікового документу: який його зміст та скільки буде дійсним?
QR-код військово-облікового документу: який його зміст та скільки буде дійсним?
Урядом внесено зміни до Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів. Ці зміни стосуються використання QR-коду військово-облікового документу та почали діяти з 18 червня
20.06.20244 3737
З 1 липня діятимуть Закони про зміни до ПКУ та МКУ щодо експорту сільгосптоварів та нової форми ПН
З 1 липня діятимуть Закони про зміни до ПКУ та МКУ щодо експорту сільгосптоварів та нової форми ПН
20 червня в "Голосі України" опубліковано Закони №3706 та №3707 щодо боротьби з «чорним зерном» та неповерненням валютної виручки. Законом №3706 також передбачено скасування штрафів за неподання звітів щодо КІК та впровадження нових реквізитів ПН
20.06.20245 1142
УВАГА! Зміни до Порядку щодо єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ слід застосовувати при поданні за ІІ квартал
УВАГА! Зміни до Порядку щодо єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ слід застосовувати при поданні за ІІ квартал
Зокрема, нові ознаки доходів: 210 (допомога по частковому безробіттю), 211 (компенсація за пошкоджену нерухомість під час війни), а також редакційні правки щодо ознак доходів – 111, 112, 156, 189, 193 слід використовувати при звітуванні за ІІ квартал 2024 року
20.06.202418 8023
Зміни до ПКУ через запровадження клубу білого бізнесу: прийнято Закон
Зміни до ПКУ через запровадження клубу білого бізнесу: прийнято Закон
ВРУ прийняла у ІІ читанні та в цілому законопроєкт №11084 про особливості податкового адміністрування під час війни для платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
19.06.20246 4109
 Нові правила ліцензування підакцизних товарів: прийнято закон
Нові правила ліцензування підакцизних товарів: прийнято закон
18 червня ВРУ прийняла у ІІ читанні законопроєкт №10346. Згідно з ним спрощується процедура отримання ліцензій для підакцизних товарів та запроваджується е-форма ліцензій на підакцизні товари
19.06.20243 269
Як розглядатимуться скарги на відмову в реєстрації ПН/РК у формі відеоконференції: аналіз постанови КМУ
Як розглядатимуться скарги на відмову в реєстрації ПН/РК у формі відеоконференції: аналіз постанови КМУ
З 16 червня платник ПДВ, який подав скаргу, зможе брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції для надання усних пояснень. Зверніть увагу: форми скарг оновлено!
17.06.20241 734
«Дебет-Кредит» за тиждень. Найкоротші бухгалтерські новини за 10 - 16 червня
«Дебет-Кредит» за тиждень. Найкоротші бухгалтерські новини за 10 - 16 червня
Порядок е-бронювання через «Дію»; новий обов’язок для роботодавців – інформувати ПФУ про рух працівників; оновлені порядки призову на військову службу та ведення військового обліку; нюанси індексації зарплати у червні та липні та зниження облікової ставки НБУ
17.06.20244 643
20 червня – останній день подання податкової звітності за травень
20 червня – останній день подання податкової звітності за травень
Нагадуємо, що четвер, 20 червня, є граничним терміном для подання звітності за травень до ДПС. Але виконати свій обов'язок можна й після війни, якщо поки що немає такої можливості
17.06.20243 109